"че ще включи цена на въглерода от 1000 шведски крони за всички бъдещи проекти." Ново и хубаво Волво е 300 000 крони. 1000 крони, предпочитам, да ги инвестират в пепелник в колата! А и - кдъе са пепелниците в колите, бе?
До Случаен минувач 20 - Далеч по-лесно и икономично е, полученият ток да се доставя по жицата, дори със загубите.
Според мене решението е възобновяеми източници на енергия. Да се инсталират в Саудитска Арабия и в Сахара фотоволтаици и полученият ток да се използва за електролиза на вода. Водородът да се пълни в бутилки и да се транспортира по предназначение. ДВГ с водород е нещо, което и в момента го има - Тойота и Фолксваген имат такива модели.
Кирчо, никой не рециклиран Li ion батерии ама никой. Имат някъде Волксваген отделни сгради и видео как мачкат и нарязват една батерията от миналата година мисля че беше видеото и това е. Една батерия изхвърлена в природата замърсява 1000 пъти повече от една друга кола с двг. Найлон Фгъс не му пука за природата а само за кинти.
Рециклиране на батерии е токсичен процес. Как ще се отрази на природата? Стотици хиляди тонове отровни химикали!Превърнали сме се в консуматорска, себеунищожителна цивилизация.Съмнявам се с преминаването на Ел транспорт да решим проблеми.По скоро ще създадем нови, различни и по големи.
Автомобилните производители започват да се усещат по малко, че се опитват да ги работят !Това което ми прави впечатление е, че Тойота проявява здрав разум от край време и не се поддава на шантажи от Грийн пийс.
У цяла Европа, само в България, Албания и разни като Сев-македонците няма цял завод за коли, а само връзваме кабели и копчета. Вече и мотокарчета и рейсове не правим, даже аптечките в Кауфланда са някакви вносни по 10лв. Каквото ни подарят втора употреба, такова ще караме, ако щат да им слагат реактивен двигател, ако искат и със сгъстен въздух, ние сме едни наблюдатели и шафиории
Кажи му на стефчу, че Тойота е ламаринен б0kлyk и му гледай сеира. Ама то си е така. Трябва да си *** за да си купиш тойот
Toyota и VW не бързат да се отказват от двигателя с вътрешно горене