14

Анонимен

преди 2 години

"че ще включи цена на въглерода от 1000 шведски крони за всички бъдещи проекти." Ново и хубаво Волво е 300 000 крони. 1000 крони, предпочитам, да ги инвестират в пепелник в колата! А и - кдъе са пепелниците в колите, бе?

13

Анонимен

преди 2 години

До Случаен минувач 20 - Далеч по-лесно и икономично е, полученият ток да се доставя по жицата, дори със загубите.

12

Случаен минувач

преди 2 години

Според мене решението е възобновяеми източници на енергия. Да се инсталират в Саудитска Арабия и в Сахара фотоволтаици и полученият ток да се използва за електролиза на вода. Водородът да се пълни в бутилки и да се транспортира по предназначение. ДВГ с водород е нещо, което и в момента го има - Тойота и Фолксваген имат такива модели.

11

До 16 Киро

преди 2 години

Кирчо, никой не рециклиран Li ion батерии ама никой. Имат някъде Волксваген отделни сгради и видео как мачкат и нарязват една батерията от миналата година мисля че беше видеото и това е. Една батерия изхвърлена в природата замърсява 1000 пъти повече от една друга кола с двг. Найлон Фгъс не му пука за природата а само за кинти.

10

Киро

преди 2 години

Рециклиране на батерии е токсичен процес. Как ще се отрази на природата? Стотици хиляди тонове отровни химикали!Превърнали сме се в консуматорска, себеунищожителна цивилизация.Съмнявам се с преминаването на Ел транспорт да решим проблеми.По скоро ще създадем нови, различни и по големи.

9

преди 2 години

Автомобилните производители започват да се усещат по малко, че се опитват да ги работят !Това което ми прави впечатление е, че Тойота проявява здрав разум от край време и не се поддава на шантажи от Грийн пийс.

8

У

преди 2 години

У цяла Европа, само в България, Албания и разни като Сев-македонците няма цял завод за коли, а само връзваме кабели и копчета. Вече и мотокарчета и рейсове не правим, даже аптечките в Кауфланда са някакви вносни по 10лв. Каквото ни подарят втора употреба, такова ще караме, ако щат да им слагат реактивен двигател, ако искат и със сгъстен въздух, ние сме едни наблюдатели и шафиории

7

Анонимен

преди 2 години

VW по скоро ще затвори, отколкото да се откаже от дизеляците си

6

ТТ

преди 2 години

Едната ми кола е VW, а другата Toyota. И от двете съм доволен.

5

GM

преди 2 години

Toyota произвеждат най-големите таратайки на света.

4

Анонимен

преди 2 години

Кажи му на стефчу, че Тойота е ламаринен б0kлyk и му гледай сеира. Ама то си е така. Трябва да си *** за да си купиш тойот

3

Анонимен

преди 2 години

народния вагон трябва да се прекръсти на VoltsWagen

2

стефчу

преди 2 години

Много ме разсмяхте...да се споменават измамниците от "Народния Вагон".....

1

Stoyanov

преди 2 години

Не всички са тотално прости!