76

76

преди 2 години

Кой ти каза, че стандарта в Русия е нисък - от фондация Америка за Българи или от Отворени общество. В Русия живеят по-добре от редица западно европейски държави, да не говорим за ужасната мизерия в България.

75

Анонимен

преди 2 години

А днес наследниците на бащицата Махно гладуват и студуват.

74

Или си зелен--

преди 2 години

-- или не си зелен ,малко позеленял няма ! Аз във къщи водата не пестя , затрупан съм със найлон ,мисля от ток да мина на дърва ,ама и те ми са скъпи ,като гледам комшиите са по--големи голтаци и от мене -- те пък поливат със питейна вода ,ама без водомер и все такива зелени сме тука във квартала .Като си чистят двора палят всичко и пушат като Фукошима та пожарната се самосезира редовно . Със 300 лв пенсия ако им кажеш как да живеят по--еко ще те залеят със киселина .

73

Анонимен

преди 2 години

Навремето Бащицата Махно е казал: Бий червените докато побелеят и бий белите,докто почервенеят!

72

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 56Всичко е въпрос на гледна точка. Също толкова странно е да се ходи на работа до съседната улица с трошката кола, само и само да не станем смешни. И от този заседнал живот на 50г всички са затлъстели, с високо кръвно и диабет, но са тежки, возещи се на кола.

71

до 72

преди 2 години

Стига със тези проценти -- да си зелен найстина трябва да си богат ,това че стандарта им е нисък е достатъчно ( за Русия ) за да не са зелени .Бедния за да се топли гори каквото намери богатия няма проблем да използва висока скъпа технология--от % не разбирам това го знам във БГ и гуми горят и още много време ще горят.

70

Анонимен

преди 2 години

Аз предлагам и пътищата да махнем, всички да се натъпчем в самолетите и да прэзбем мамата на целия свят както сме почнали.

69

Абе

преди 2 години

Що не се откажем от активистите. Те дали мислеха за това, докато пътуваха със самолети, кораби и коли към въпросната среща? А колко ли пари на хората счупиха за тия глупости? Айде сега от срещата по родните места....ама ПЕША, да дадат пример. Зелени талибани...

68

Ток ама,,,,зависи

преди 2 години

Какъв е плана ? Тези който ръководят планетата може да са решили тока за всяка къща да е автономен от собствени волтайци и прочие ,а тока който идва от вън да ти е страшно скъп и неизгоден за домашно потребление и зареждането на един автомобил след години да е страшно скъпо и самия автомобил да е неизгоден за средната ръка .Защо си мислите ,че сега и след години когато ел автомобилите ще са единствени акцизите за авто тока по станциите няма да се променят драстично .

67

Анонимен

преди 2 години

Русия е водеща в зелената енергетика и зелените технологии. Русия прилага концепцията за "Зеления квадрат" в енергетиката - 26% атомна енергия, 20% - хидро електроцентрали, 40% - газ, общо 86% нисковъглеродни енергийни източници. САЩ - 77% нисковъглеросни източници. Германия - 64% нисковъглеродни енергийни източници. Останалите в ЕС са много под тези цифри. ЕС похарчиха 2 трилиона за Зелена сделка, а днес Русия е повече C02-free от ЕС, докато ЕС съсипа енергетиката и икономиката си, и пак отделят повече CO2 емисии.

66

Анонимен

преди 2 години

До Една малка-- Европа мърси въздуха много повече от Русия. И какво иска сега Европа - ние мърсихме въздуха 100 години за да изградим индустриално общество, а сега вие няма да мърсите въздуха, ще стоите изостанали и ще ни слугувате.

65

Анонимен

преди 2 години

Оффффф аман от тъпотиии

64

Читател

преди 2 години

Канадеца ОМАР : ))

63

Хм

преди 2 години

ако работното ми място в наблизо , да речем до до 7-8 км, няма никакъв проблем да ходя дотам с колело. От почти 6месеца точно това правя ,карам колело до работа и обратно. и не искам да чувам за кола. Почти на 50год. съм, имам и кола, и мотор. Колоезденето подобрява тонуса и здравето неимоверно,

62

Една малка--

преди 2 години

Европа срещу огромна Африка Индия ,Ирак Иран ,Сирия Русия 50 % от Китай-- тези кога ще се електрифицират или ние на ток те на каквото си искат --- Ние ограбихме тях и ги направихме на нищо сега те със бедността си ще ни унищожат ,или трябва да ги премахнем за да не мърсят възгуха на няколко човека взели всички пари на света ,притежателите на света май се притесниха ,защото настъпи ли хаос тогава не се знае .А засушаването ще отнеме храната и глада ще докара хаос.

61

Анонимен

преди 2 години

При социализма в България във всеки град имаше по няколко завода.

60

Анонимен

преди 2 години

"Специално в градска среда колите трябва наистина да се забранят и транспорта да бъде изцяло публичен, вижте какво се случва в големи мегаполиси като Лондон" - това се случва защото се деиндустриализираха, всичко се произвежда в Китай, а на запад работят само в услугите, и разбира се - големите градове. Ако почти всеки си работеше в града нямаше да има задръствания, а сега всички се ориетнират към мегаполисите, типично е в България - всеки в София и в София трафика е лудница.

59

Анонимен

преди 2 години

След призива на COP26 за намаляване на CO2 емисиите, Китай обяви построяването на най-малко 150 ядрени реактора за зледващите 15 г. - повече отколкото в целия свят за последните 35 г., и ще задмине САЩ по ядрена електроенергия. Ядрената енергия не отделя CO2 емисии, Китай става въгеродно неутрален. Това е масова енергийна трансформация за която западните демократи с техните ограничени бюджети, политическа воля и обществено мнение за вятърни мелници могат само да мечтаят. И в Китай ще продължават да карат коли.

58

при комунизма

преди 2 години

в Китай при комунизма не зоват за отказване от автомобилите. Напротив, западът фалира и вече не може да купува производството на Китай, за това зове, а при комунизма полагат усиля да стимулират вътрешното потребление и да увеличат ползването на автомобили.

57

Спокоен

преди 2 години

В момента, пробег км/кНч с напълно електрически автомобил е по-скъп в сравнение с автомобил оборудван с метанова уредба. И то без да се квлючват "екстри" като парно или климатик. А електричеството тепърва ще поскъпва. И изобщо не е вярно, че електричките имат по-ниски експлоатационни разходи. Смяна на батерии прави абсолютна глупотевина инвестицията в електромобил.