Какви курсове бе - въпрос на време е да бъдат забранение автомобилите заради екологичните проблеми - единствената причина да не се прави е, че милиони работни места отива в киреча. Японците признаха, че дори при преход към електромобили ще гризнат дървото. Нозете трябва да му целуваме на правешкия тарикат, че навремето ни специализира в компютри и наркотрафик и сега никакви кризи не ни ловят.
Една значителна част от курсистите са несравнимо по-интелигентни от инструкторите.Курс дори не им трябва.Естествено има го и другия полюс-хора,дето и с 10 курса не стават.Цялата работа опира до изпита-ако е истински и курсовете,и шофьорите ще са истински.
Те не са ли на метан или пропан-бутан? Таксуват като за Ви-пауър, а наливат ***, за да пестят.
Поне да те учат на нещо, а не инструктора само да повтаря *** "наляво, надясно" и да си приказваме общи приказки. Толкова им е работата, само гледат да те избомбят с повече пари. Според мен, те имат някаква уговорка с изпитващите, за да късат и да се явиш повторно - така има файда и за двете страни.
Те в момента са над 1000. Не знам кой ви говори за по-еврино. Урока за учебен час е 25 лева средно за страната. Урока е 40-45 мин. Сумарно трябват 40 часа. Само това е 1000. Без да броим екстра часове, книжки за теория и т.н.
Цената на шофьорските курсове гони 1000 лв.