8

Архимандрит Груйчо

преди 2 години

Какви курсове бе - въпрос на време е да бъдат забранение автомобилите заради екологичните проблеми - единствената причина да не се прави е, че милиони работни места отива в киреча. Японците признаха, че дори при преход към електромобили ще гризнат дървото. Нозете трябва да му целуваме на правешкия тарикат, че навремето ни специализира в компютри и наркотрафик и сега никакви кризи не ни ловят.

7

Факт

преди 2 години

Една значителна част от курсистите са несравнимо по-интелигентни от инструкторите.Курс дори не им трябва.Естествено има го и другия полюс-хора,дето и с 10 курса не стават.Цялата работа опира до изпита-ако е истински и курсовете,и шофьорите ще са истински.

6

кескьосе

преди 2 години

Те не са ли на метан или пропан-бутан? Таксуват като за Ви-пауър, а наливат ***, за да пестят.

5

Анонимен

преди 2 години

че от кога дизела е 4лв/л?

4

неандерталец

преди 2 години

Поне да те учат на нещо, а не инструктора само да повтаря *** "наляво, надясно" и да си приказваме общи приказки. Толкова им е работата, само гледат да те избомбят с повече пари. Според мен, те имат някаква уговорка с изпитващите, за да късат и да се явиш повторно - така има файда и за двете страни.

3

arsenalfc

преди 2 години

То няма зелен сертификат за учебни курсове? Лъжци!

2

пак лъжем

преди 2 години

Те в момента са над 1000. Не знам кой ви говори за по-еврино. Урока за учебен час е 25 лева средно за страната. Урока е 40-45 мин. Сумарно трябват 40 часа. Само това е 1000. Без да броим екстра часове, книжки за теория и т.н.

1

Анонимен

преди 2 години

аз карах моя за 300 лв преди 13 г. да я мислят младите Промяната.