Живущите ще ви го турим, опитайте се да спрете някой да си стигне имота. Не забравяйте, че караме стари коли, не защото ни харесва.
Има директива от световните господари раята да остане без коли. Навсякъде по света готвят брадвата на личния автомобил. Нашите подлизурковци обаче искат първи да се наведат, и най-ниско при това. Тука проблема не са колите, а тези които са гласували подобно нещо? Защо няма масови протести и чупене на общински прозорци и глави? Явно си ни е добре.
В центъра e пълно с мизерници потомци на разни дърти комунисти, които са с голямо самочувствие и се топлят на твърдо гориво. Горят всякакви ***.
До АнонименПритежаването на кола не е задължително. Като не можеш да си позволиш такава, която да отговаря на нормите(и не това не са чисто нови коли!) ползват общественият транспорт, който специално в софия е доста удобен. Като цяло идеята с глобите няма смисъл обаче. Строги технически прегледи + високи данъци за старите коли са това което ще свърщи работа. Забраната за регистрации също.
Честито! Най-ниската минимална работха заплата в Европа (не само в ЕС), и..... глоба в размер на една МРЗ ако не можеш да си купиш нова кола. Да живееш в България - безценно!
В Испания на прегледа според модела ти казват колко оборота трябва да вдигнеш на служебната бяха малко над 4 000об/мин , говоря ти за дизел.
Поредната простотия! А някой пита ли ги тия хора защо карат 20 или 30 годишни кошници? Ако имаха нормален доход, дали щяха да карат една кола цял живот? Или щяха да я сменят на всеки 5 години както се прави по света?
Плачевна е новата ГЕНИАЛНА идея на Фандъкова и придворните й - да наричат зоната с най-мръсен въздух в Сф: "Зона с чист въздух" )))
За по голяма Измама. Горим *** от чужбина Замърсяваме повече Плащаме по скъпи Емисий съответно промишлеността и Тока ни стават в пъти по скъпи Унищожаване производствата. Връщаме се в каменната ера. Да живей живей труда да Ама другия път. И така Другари и другарки Унищожението на България върви с Пълна Сила а Вие си чакайте политиците /мръсниците да ви "Спасяват". Да ще ви Спасят /отърват от Живота.
И със сигурност чного по- малко от такава без дпф, бълваща черен дим, каквито са почти всички стари дизели, и всички баничарки.Не е важно колко стара е колата, просто трябват реални ГТП.
Строителството в София се извършва с много стари камиони. Интересно това как ще го променят???
И защо около южния парк, като най-мръсно е в Хиподрума и Кр. село? Защо не и около другите паркове
Коги? Толкова ли не може да сложат винетки за центъра по 500 лв годишно, с тол камери? Нека го ядат и богатите с новите коли поне
карат хората да купуват електрички, ами да се замислят този бюджет от къде ще го пълнят, еко такси акцизи на горива, ддс на горива. Фа кажат от къде ще доставят тази енергия за заряд , кога ще има достатъчно зарядни станции.....все въпроси без отговор. Зареждането в САЩ отдавна не е без пари. В Норвегия както нямаха данъци така взеха да ги облагат полека лека.
В алгоритъма за еко категория по български водеща е възрастта на колата, а какво из. Излиза през ауспуха е на задно място. Игнорира се и дали е на газ. Така с пускане на ограничението за влизане въздуха... Няма да стане по чист.
За по-чист въздух: 1000 лева глоба за стара кола в центъра на София?