Това не е текст на новина, а някакъв миш-маш - толкова неадекватно преведен и неграмотно написан, че е мъчение да се изчете докрай.
Аз разбирам казуса така. Те не връщат пари за полети, които са се състояли, но пътниците не са могли да пътуват поради ограниченията. Връщат пари, ако полетът е анулиран.
Като са авиокомпания, която не връща пари, защо миналата годинава март-април в началото на пандемията връщаха, а сега пък вече си ги искали. Как така искаш нещо, което ти доброволно си върнал на клиента? Не мога да разбера позицията на фирмата. В такъв случай е трябвало в документите да е разписано и това, защото и на мен ми бяха върнати пари, но никъде не беше упоменато, че при следващо пътуване ще ги дължа. Що за пр0ст0тия!?
Дължат ми пари за 4 полета гадовете , несъстояли се по по тяхна вина Не ми се разправяше, обаче можеше да си ги върна тройно от застраховката само. Факт е ,че бяха единствената компания , която не ги върна. А и гръцката също , но те искаха телефонен разговор да се проведе , а аз не се обадих
До сдфдсфНе му се обяснявай. На такива, дето се мисялт за по-по0най, не ми се приказва. Аз също имам 5 години стаж като програмист и ще кажа, че такива лекенца са много малко, ама са мнгоо шумни.
До Asd- Ако само се опалчеш и се окаже, че е легитимни, ще ти покрият всичкоте искания на секундата. Подобни искове са много лоши за комапмнията. Дори да изгубиш, те ще изгубят мнгоо повече откъм пари и доверие.
Ами той #22 правилно ти го е казал: всеки има право да се изразява, както реши. Твоето недоволство , моме , се нарича мрънкане, което дразни. А аз ти обясних, че никой нормален бизнес не се прави за черните ти очи, трябва да има икономически интерес. А ти искаш хем ... докрая, хем душата в рая. Типично по женски.
За да вземе 300 кинта на далавера, Rayn-ката ще изгони клиенти, дето може би ще се возят с нея още соттици пъти и ще отчужди привтелите и семействат им? Хм ... не че нещо, ама не ми се вярва, това да е абсол'тната истина.
Т.е. Програмисте ти ако беше и имаше застраховка на картата от банката нямаше да се възползваш, а да оставиш парите си при горките Раян еър? Също е различно бай Иван самостоятелно да предяви иск спрямо колективен от American Express примерно.
До 24, 25 - Само дето нямат право, арбитрарно да отказват услуги и да прилагат договир, които противоречат със законити, проади причини, които вашите малки прани глави, едва ли ще схванат. И 25 - Хубавичко е, да се съдиш с тях, защото с адвокат за 500 лева, ще ще се нахендрят с адвокати за 25000 лева и вероятно ще си веземеш обезщетението. Цялата игра на тези компании е, да те кнакарат, да се откажеш от правата си.
Много некадърно преведено, все едно само си го пуснал през онлайн преводач... Никаква редакция.Иначе казуса е елементарен. Раян еър не възстановяват пари, това си е по техните правила и в договорите. Само, че бай Иван примерно се сеща, че има застраховка през картата си и пуска иск да му възстановят анулирания полет. Банката издадел плаща и после си иска парите от Раян еър. Сега бай Иван иска пак да лети ама тези са злобни и не забравят... Искат си парите или не го пускат да лети.
До @@@Ми кат да дразни .. чупка уееее! Ареееше ми каа как ша са самоизразявааам тука имам праавааа-мрааавааа ааа ууууу.
Авторката да не е била "обезчестена", че ползва такива думи по отношения на финансови транзакции?
До ЕвалаРиват селяните като теб. Гражданите недоволстват. От къде ви идва тази дивотия да имитирате селския говор писмено? Изключително дразнещо е. Иначе е нормално никой да не се оплаква, когато нещата са в негова полза и да прави това, когато са срещу него. Какво чудно има?
Можем да откажем да ви превозим, ако ни дължите пари по отношение на предишен полет поради това, че плащането е било обезчестено... :-)))
Ryanair не качва клиенти, които са си поискали парите за отменен полет