13

Анонимен

преди 2 години

Изгонете банкетни войски от Морска администрация и Транспортното министерство. Оставете само специалистите на големи заплати. Шуробаджанащина от всякъде. Сега ги наричат калинки.

12

Анонимен

преди 2 години

Калинките на Радеф добре ни го натресоха, сега всички ние ще плащаме екокатастрофата

11

Анонимен

преди 2 години

Уникалния кораб Перун колко годишен беше? 70?

10

Попай Моряка

преди 2 години

На корабособственика му е станало ясно , че загубите от този инцидент ще надхвърлят цената на кораба и вазира -стара морска практика

9

Хемус

преди 2 години

Ами винаги става въпрос за едни пари!Никой няма да се захване да върши работа,ако очаква от умрял писмо!Никой вече и не вярва във застрахователи,защото са си вързали гащите и винаги ще намерят една буква,с която да те прекарат!Нормалните хора вярват на кешовица в ръцете!

8

Гостенин

преди 2 години

Едно време за 2-3 часа са опосквали заседнали кораби.Гасели са огтьовете на особените места и кораба като заседне - за 2 часа е разтоварен. За Британия иде реч - не за България.Това ако беше край Турция - торовете да са вече продадени, не само разтоварени. Или където и да било по света. Особено Индонезия, Малайзия и Китай. За Индияя вече и кораба щеше да продаден за скрап!Пък като го разтоварят малко, ще се откачи от скалите - при условие, че не е пробит.

7

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 7Каварна е от другата страна на Калиакра.За Шабла? корабът е до такива скали, че взривната вълна ще отпраши на Изток и нагоре.Ще се разхвърчат само люковете на трюмовете, но корпуса ще остане цял. Е, няма пълно щастие.

6

Васко трътката

преди 2 години

А бе тоя кораб, за тия 17 дни, аз с една кофа щях да изкарам всичкия товар бе. Ко стана с баржите? И те ли няма да ви свършат работа? То работата стана - на девера му Петко, зълвин син....

5

Анонимен

преди 2 години

До ГостенинЕ точно това с нафтата и взрива не е много рентабилно. Какво желязо ще вадят бе брат, ти знаеш ли това ако се взриви ни желязо ще остане, ни Каварна ни Шабла бре... Прочети в уикито за Аминиев нитрат (Амониева селитра) това е товарът на кораба. Азотен тор.

4

Гостенин

преди 2 години

Корабът не е собственост на България: нито е надземно богатство, нито е подземно такова. Вече е собственост на вълните!И най-важното: вече България е пряко отговорна за замърсяването на Черно море със нитрати!

3

Гостенин

преди 2 години

Само глупостями дрънкат тези от Морска администрация!До вера им пречеше, че има екипаж, днес, след като вече няма екипаж - пак им пречи!Тези улави ли са или са само калинки?Корабът е изоставен, товара е пред погиване. Кметицата на Каварна да вдига извънредното положение - щесе намерят хора от брега да извадят торовете! Пък може и малко нафта и да взривят целия кораб. Джилязото после бесно ще го извадят.Аман от некадърници по тази територия.Корабът не е собственост на България.

2

Анонимен

преди 2 години

Странен акт, който не налагал евакуация. Мхм, налЕ? - Справка 4 Август, 2020 година, пристанището в Бейрут. Такова корабче със същия товар.

1

Анонимен

преди 2 години

Станахме и пирати.