Там спускането е без прекъсване няколко километра, а отказа на спирачки ще се случва с или без кръгово. В някой работещи държави са открили елементарно решение - успоредна отсечка от стотина метра, по скоро трап, запълнен с чакъл. Камиона затъва и дори и шофьора се измъква без драскотина
Ами ще се обърне по рано и няма да се вреже с цялата си маса. Което все пак е шанс за оцеляване.
Кога някоя *** фуражка най-накрая ще разбере, че проблемите с катастрофикте не се решават с два три знака и ограничение на скоростта? България може би е единствената страна в света, където са въведени най-много ограничения от по 30 км/ч на километър път. Стане катастрофа, оп ограничения/хранилка за ченгетата. Хората и обществото като цяло го казаха пределно ясно, трябва КОНТРОЛ, т.е. КАТ/АПИ да си върши работата. Много е просто, толкова че чак е тъпо да се обясняваме.
Транспортен хаос и нови протести в Айтос