10

У

преди 2 години

Никой не застрахован, но винаги собственикът също има вина. Не се сменят маркучи, нулева поддръжка на ел инсталацията, преправя се без да има предпазител, пускат се нови фарове-"маркови-ЛЕД"-Мейд ин Чайна-без предпазител, музика-без предпазител, релета за шунтиране на оригинални пускатели-без предпазител...Изобщо колата трябва да се пипа внимателно и умно!

9

40г...

преди 2 години

Все пак с ме в Бе-Ге-тото на Европата , с коли над 40-60 годишна възраст , по-стари от собственика им !През какъв ли технически ''преглед'' е преминал ?

8

Жо

преди 2 години

Не си мислете, че бензиновите коли са по-малко пожароопасни от газовите. Три пъти съм участвал в гасене на запалил се двигател на кола. И трите пъти колите бяха бензинови, без газова уредба. Най-често причината е спукан маркуч на бензинопровод. При стартиране, от искрата на стартера, в двигатерния отсек избухва пожар. Не гори бензина, а неговите п`ари. Тези маркучи трябва да се сменят, особено ако колата е на 20 години. Те не предупреждават, че ще се спукат.

7

NoMercy

преди 2 години

Забрави:1. Икономично градско особенно2. Мощност в ниските обороти

6

Етишопия

преди 2 години

Етишопия

5

Анонимен

преди 2 години

До: номер 2 И аз карам дизел, въпреки кампанията срещу дизелите. Най-безопасното гориво. И чисто, особено ако е с филтър.

4

Анонимен

преди 2 години

мейд ин Перник

3

До 1

преди 2 години

Ама всички ли сте така?

2

Анонимен

преди 2 години

Пасатът е диагноза. Ако не е дизел, то е с газ. Няма повече какво да се каже.

1

Анонимен

преди 2 години

на *** му дай голф с газ, панелка и работа у заводо