Сутрин трябва да има повече пътнически влакова към големите градове. Най-важното обаче е да се спазват разписанията, защото това започна да става проблем по всяко едно време на годината.
Ако ръководството и експертите на БДЖ в централата не могат да направят график и ще ге обсъждат с обществото, значи са излишни.
Службите бяха изкарали работниците от БДЖ като *** за да заплашват пътници на Централна гара София !
Неотдавна пътувах със супер-експреса от Лондон до Париж. Разстоянието е 500 км (приблизително, колкото от София до Варна) и влакът го измина без спиране за 2 ч и 20 мин. През тунела под Ла Манша се движеше със 160 км/ч,, а на открито поддържаше 300 км/ч. Билетът струваше 60 евро. Как ви се струва билетът София-Варна да струва 120 лв?
В БДЖ остана ли някой нормален да работи? Каква е тая наглост да искаш хората да ти правят графика? Имаш си статистика на база продадените билети в определени направления, която съответства на броя на местата във влаковете. С една *** екселска таблица ако щете се прави. И тия *** Дезиро не са влакове, а се водят ускорен трамвай! Правени са за дестинации не по-дълги от София-Перник. Да не говорим, че от времето на барон Ширх има само ремонти и ремонти по пътя.
До: номер 1 Виж какво ще ти кажа монченце младо, зелено (Или си момиченце?): Влакове има по цял свят. Но българските са може би на едно ниво по-високо от афганистанските. Пътувал съм в Европа и САЩ.Влаковете са като самолети! Даже някои са по-бързи! В Китай дори влакове отиват ди Тибет! И са херметизирани, именно като самолети заради надморската височина. Тези тука не ги гледай. Това не са влакове. Ако напиша какво са ще ми излязат звездички...
БДЖ публикува за обсъждане графика за движение на влаковете за 2022 г.