ЗАБРАНЯВА СЕ ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВИ АВТОМОБИЛИ ВКЛ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.Увреждат тежко НЕЛЕЧИМО ЗЕМЯТА <КЛИМАТА И БИОСФЕРАТА С НАГЛО ВРЕДНИ ОБЕМНО ПРОНИКВАЩО РЕЖЕЩИ СКЕНЕРИ монтирани вместо доказано безвредни жълти фарове..Единствените засега екологично чисти автомобили са тези на ГАЗ Пропан бутан и метан с традиционни доказано безвредни жълти фарове..
Истинският проблем при замърсяването от автомобилите е planned obsolescence (планирано остаряване). Автомобилите и договорите им за продажба и поддръжка са направени така че следняколко години автомобилът да се замени. Системата е много добре исмислена и отработена през 60те години в САЩ, за да се създава непрекъснато търсене на нови автомобили.Електрически или не, консюмаризмът и алчността на производителите, ще ни карат да си сменяме колата по веднъж годишно, ако могат.
Дъмке, 37-годишен бивш готвач, е не толкова джити, колкото, по неговите думи, "еротик на превозни средства"
Теодор Миланов в Русе се опита със Лийф да прави такси. 3 месеца му беше експеримента. Сметките за тока не си покри. Експеримента приключи.
Уважаеми, за себестойност говорим. В извънградски условия електрото ти по-скъпо от дизела за километър. Все пак сметки правим.
Е когато видяхте че по маркет капитъл ТЕСЛА сложи всички 5 компани във джобас си всчики се засилиха на ел. модели даже със същите монитори и волани дето ТОЛКВА ГОДИНИ КАЗВАХА че са грозни
Благодарение на този сайт наузих за ИСТИНСКОТО ЛИЦЕ на българина. И нямам вече ГРАМ МИЛОСТ, защото не си заслужава.
До Дъртия Инж."В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина." Не знам пич. 440 км минава моята, с едно зареждане. И не, не ми казвай, че минава по-малко, защоо аз я карам. "На хартия" и дават 560, ама не точно. Аз досега, повече от 380 км. пробег извън града нямам. За мен не е проблем. За теб, може и да е.
"Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г." - Доказателства? Факти? Или както винаги, ше кажеш "някъде в интернет". А и виж пич, нека ти го кажа - на запад 10+ годишни коли се карат рядко, така че идват при нас.
До АнонименЕдна технология отстъпва на друга само тогава, когато е икономически оправдана. Налагането на електромобилите не е икономически оправдано, а е политически подкрепено и затова някак не се получава и не е убедително за мислещите хора. Целта е да се подкрепи бизнеса. Фабриките да работят. Колите да са еднодневки и да се сменят по-често. Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г. Още няма депа за рециклиране на батериите, които са особено опасни.
Всичко ново ще е добро,стига другарката от ГДР Меркел,превеждам за младите,Германска Демократична Република повече да не е на власт! Не знам Америка с какво я държа,но тази жена мачкаше Европа по всички възможни начини и провеждаше Американската политика в Европа!-:((((
Електромобилите са страшен ***, резултат на корупцията. В него няма нищо икономично. Бързото зареждане е 24 kW, а бавното 23 часа. Представете си консумация във всеки дом от 24 kW и пресметнете разхода за консумация и за производство на такава мощност. Е, колко да е екологично? Просто в Германия управляващите и зелените взеха едни пари от Тойота. Има го материала във Франкфуртер алгемайне цайтунг от 2017 г.
На този етап от технологичното ни развитие можем да говорим за ефективност на електромобил единствено и само в градски условия. Да, несъмнено по ефективен от дизела (примерно, макар и с малко). В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина.
Аз ще имам и да се върна обратно, с голяма кола, с ФРЕНСКИ дизелов двигател 2.2, карайки като отвързан, а тия миксери на ток единственото, което правят, е да ми лазят по нервите с шума на ПВМ-а, който доказано вреди много на психиката!!! Сигурно пак няма да пускат мигачи, и ще се влачат със 110, че требе да стигне тока поне до половината път!!
Какво значи "романтично свързана"? Само до преди 100 години в градовете е имало предимно каруци, а хората ползват коне от поне 5000 години. Време е една технология да отстъпи на друга, колкото и да не им се иска на някои.
До Христо Христов- Как така да "отчайващо" изоставането в нещо което няма как да е бъдещето на масовия автомобил. Просто едни хитреци, правят едни бързи пари с ошушкване на хората. И казвам това като фен на електомобилите.
До 41- И кой е казал, че електричката сама по себе си замърсява? Ти четеш ли коментарите въобще? Или четеш, но си вече ваксиниран с две дози?
Германия гласува, а в основата е войната между е-колите и петролът