62

Анонимен

преди 2 години

ххахаха.....тая все си крие дебелия гаэ със сакото

61

Iordan Ivanov Geolog

преди 2 години

ЗАБРАНЯВА СЕ ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВИ АВТОМОБИЛИ ВКЛ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.Увреждат тежко НЕЛЕЧИМО ЗЕМЯТА <КЛИМАТА И БИОСФЕРАТА С НАГЛО ВРЕДНИ ОБЕМНО ПРОНИКВАЩО РЕЖЕЩИ СКЕНЕРИ монтирани вместо доказано безвредни жълти фарове..Единствените засега екологично чисти автомобили са тези на ГАЗ Пропан бутан и метан с традиционни доказано безвредни жълти фарове..

60

Анонимен

преди 2 години

Истинският проблем при замърсяването от автомобилите е planned obsolescence (планирано остаряване). Автомобилите и договорите им за продажба и поддръжка са направени така че следняколко години автомобилът да се замени. Системата е много добре исмислена и отработена през 60те години в САЩ, за да се създава непрекъснато търсене на нови автомобили.Електрически или не, консюмаризмът и алчността на производителите, ще ни карат да си сменяме колата по веднъж годишно, ако могат.

59

НеграмотниЖурналисти

преди 2 години

Дъмке, 37-годишен бивш готвач, е не толкова джити, колкото, по неговите думи, "еротик на превозни средства"

58

Точния

преди 2 години

Теодор Миланов в Русе се опита със Лийф да прави такси. 3 месеца му беше експеримента. Сметките за тока не си покри. Експеримента приключи.

57

Дъртия Инж. до 55

преди 2 години

Уважаеми, за себестойност говорим. В извънградски условия електрото ти по-скъпо от дизела за километър. Все пак сметки правим.

56

Анонимен

преди 2 години

Е когато видяхте че по маркет капитъл ТЕСЛА сложи всички 5 компани във джобас си всчики се засилиха на ел. модели даже със същите монитори и волани дето ТОЛКВА ГОДИНИ КАЗВАХА че са грозни

55

Анонимен

преди 2 години

Благодарение на този сайт наузих за ИСТИНСКОТО ЛИЦЕ на българина. И нямам вече ГРАМ МИЛОСТ, защото не си заслужава.

54

Анонимен

преди 2 години

До Дъртия Инж."В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина." Не знам пич. 440 км минава моята, с едно зареждане. И не, не ми казвай, че минава по-малко, защоо аз я карам. "На хартия" и дават 560, ама не точно. Аз досега, повече от 380 км. пробег извън града нямам. За мен не е проблем. За теб, може и да е.

53

Анонимен

преди 2 години

"Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г." - Доказателства? Факти? Или както винаги, ше кажеш "някъде в интернет". А и виж пич, нека ти го кажа - на запад 10+ годишни коли се карат рядко, така че идват при нас.

52

Анонимен

преди 2 години

До АнонименЕдна технология отстъпва на друга само тогава, когато е икономически оправдана. Налагането на електромобилите не е икономически оправдано, а е политически подкрепено и затова някак не се получава и не е убедително за мислещите хора. Целта е да се подкрепи бизнеса. Фабриките да работят. Колите да са еднодневки и да се сменят по-често. Конвенционалния автомобил има живот около 20 г. Електротоварен - 5 г. Още няма депа за рециклиране на батериите, които са особено опасни.

51

Анонимен

преди 2 години

Само AfD може да спаси тази държава!

50

Помнещ

преди 2 години

Всичко ново ще е добро,стига другарката от ГДР Меркел,превеждам за младите,Германска Демократична Република повече да не е на власт! Не знам Америка с какво я държа,но тази жена мачкаше Европа по всички възможни начини и провеждаше Американската политика в Европа!-:((((

49

Анонимен

преди 2 години

Електромобилите са страшен ***, резултат на корупцията. В него няма нищо икономично. Бързото зареждане е 24 kW, а бавното 23 часа. Представете си консумация във всеки дом от 24 kW и пресметнете разхода за консумация и за производство на такава мощност. Е, колко да е екологично? Просто в Германия управляващите и зелените взеха едни пари от Тойота. Има го материала във Франкфуртер алгемайне цайтунг от 2017 г.

48

Асан

преди 2 години

За кой гласува :)))

47

Дъртия Инж.

преди 2 години

На този етап от технологичното ни развитие можем да говорим за ефективност на електромобил единствено и само в градски условия. Да, несъмнено по ефективен от дизела (примерно, макар и с малко). В момента в който говорим за дълги преходи електрото се срива като себестойност на километър съотносима към бензина.

46

Панов

преди 2 години

Аз ще имам и да се върна обратно, с голяма кола, с ФРЕНСКИ дизелов двигател 2.2, карайки като отвързан, а тия миксери на ток единственото, което правят, е да ми лазят по нервите с шума на ПВМ-а, който доказано вреди много на психиката!!! Сигурно пак няма да пускат мигачи, и ще се влачат със 110, че требе да стигне тока поне до половината път!!

45

Анонимен

преди 2 години

Какво значи "романтично свързана"? Само до преди 100 години в градовете е имало предимно каруци, а хората ползват коне от поне 5000 години. Време е една технология да отстъпи на друга, колкото и да не им се иска на някои.

44

Анонимен

преди 2 години

До Христо Христов- Как така да "отчайващо" изоставането в нещо което няма как да е бъдещето на масовия автомобил. Просто едни хитреци, правят едни бързи пари с ошушкване на хората. И казвам това като фен на електомобилите.

43

Анонимен

преди 2 години

До 41- И кой е казал, че електричката сама по себе си замърсява? Ти четеш ли коментарите въобще? Или четеш, но си вече ваксиниран с две дози?