40

мм да

преди 2 години

след като правителството не исчисти всички - гербери е нормално да саботират секторите които дьржьт , транспорта орязват вдигат цените на ток и парно

39

Анонимен

преди 2 години

автобус 85 също минава на високосна, откакто гербавите са в управлението...

38

ами отде пари

преди 2 години

нали се плаща на гейберите да протестират,а и за чекмеджето трябва

37

Анонимен

преди 2 години

Този Бонев е много неприятен индивид. Пфууууу

36

Дедо

преди 2 години

До БрехТо веке нЕма шопи,за това се търпи от тълпите,прииждащи на талази от къра.На тЕх не им дреме!

35

Градски транспорт

преди 2 години

За орязването на транспорта ключова роля има Борис Бонев. По негова инициатива съкратиха драстично разсписанията на доста линии в София!

34

Анонимен

преди 2 години

Десните софиянци искат безплатно парно и безплатен транспорт, платени от провинцията..............Не искат да приватизират парното и транспорта, не плащат сметките си. Фандъка и Бойко 'Меката китка' не смее да иска пари от софиянци, защото софиянци лесно свалят правителството по местоживеене в София.

33

Анонимен

преди 2 години

Нищо де, пак си я изберете Фандъкова. Щото що не. От години ни лъже за детските градини и децата без място в градина само се увеличават. Топлофикация без лиценз (да не говорим какви абсурдни измамници са), ЦГМ фалират, синята и зелена зона се увеличават до цяла София. Метрото и преди беше абсурдно рядко, сега не знам на колко минути ще да е. Браво Данче, супер си!

32

Бай Тошко

преди 2 години

Уважаеми другарю Дрегер, само дето не ги плащат софианци тези чекмеджета, ами цяла българия. Наглостта е пак България да плати за софийските грабителства и малоумия. Все едно не им бе достатъчно 45 години социализъм и още 30 години мутренизъм крадене на парите на България.

31

Анонимен

преди 2 години

Замитаните под килима проблеми години наред от гербавите maфиoти започват да избиват неудържимо. И това е в цяла България! Калинки и кражби до безумие....

30

д-р Дрегер

преди 2 години

До Бай Тошко Не плащаме "парното на софиянци" или "градския транспорт", а чекмеджетата.

29

Бай Тошко

преди 2 години

Само да отбележа на джурнализът писал статията, не е ЦМГ, ами ЦГМ (Център за Градска Мобилност). И кво стана? След Топлофикация, за която трябва да вземем от държавния бюджет да платим парното на софиянци, сега ще трябва пак от данъците на цяла България да платим фалиращият градски транспорт в София? То бива наглост, ама вече минава всякакви граници.

28

Анонимен

преди 2 години

Е, то може мутрите да крадат като за последно и мутренската фирма наречена ЦГМ да не е на огромна загуба.

27

Цура

преди 2 години

Борис Бонев кмет на София!

26

Защо

преди 2 години

Какво орязвате тролей 2 бе, ***, единственият транспорт до квартал Бъкстон!!

25

Анонимен

преди 2 години

Като 1.5 млд,е официалният бюджет, няма как да е в ущърб на транспорта. С тази информация ни подготвят за увеличение на билета.По нареждане на Борисов.Той го качи на 1лв,а после нареди на 1.60лв.Съдът каза,че е несоциален и би следвало кмета да сдаде поста,но Нанкин скръцна със зъби и ето резултата.Къде е Радев,къ- де е кака Фани.

24

Анонимен

преди 2 години

Тези от "Спаси София" са меки китки.

23

Анонимен

преди 2 години

как при Бойко всичко работеше, а при управлението на фигуранта бизнеса фалира, фирми напускату има хиперинфлация невиждана в Европа от втората световна война? Как ги правите тези неща червените а?

22

Анонимен

преди 2 години

радев срина икономиката и почнаха фалити но Бойко ще се върне на бял кон с дълга грива и опашка и отново ще ни направи щастливи сега само плачеме и му се молиме

21

Ано

преди 2 години

Градския транспорт е толкова зле, че няма повече накъде. Шефовете на транспорта и организацията на движението открито признават, че правят всичко за да прецакат движението с лични автомобили. Едно от нещата е да увеличават времето на жълтия сигнал по кръстовищата ужким да се избегнат катастрофи. Правят го само да задръстват движението. И много се кефят. Кръстовището на Гешов и България от пет години го правят на две нива, а още не са го почнали.