76

Антон

преди 2 години

Този *** защо не е намалил на 50 км като е влязъл в населено място. Като знаеш, че караж товар и не си задаваш въпроса няма ли да удариш някой с този камион.,Не е видял и сигнализацията за легнал полицай.Легналите полицаи се преминават задължително с 30 км и на втора.юако беше спазил правилата за движение, нищо такова ужасно не би се случило. Как вземат книжки накои хора?

75

Анонимен

преди 2 години

До ЯворЩот Яворе, най ти *** е тарикат и няма той да кара с 40 км/ч при положение, че може да карас с 90 и да е първи на червения светофар. Инак ще остане трета кола на колоната и ще се бави, за да люпе семки на пейката. Да не коментираме и 80% от автомобилите не могат да покрият какъвто и да е нормален технически преглед. Тука всичко на хартия и вярно с оригинала е супер, ама като погледнеш *** е друго.

74

Жалко

преди 2 години

Дивия запад е тука, никакъв контрол. Убиваш, получаваш условно и пращаш селфита от кръчмите. Ама хубаво е, че всяка година намаляме и накрая ще оттървем света от мизерното ни същестуване. Тогава няма да се известни като берачи на ягоди, тъмни шведи и най-добрите испански крадци.

73

Гиб Мелсън

преди 2 години

Служебното правителство също не упражняа контрол на скоростта на пътя. Също като Винету. Както Винету нищо не правеше така и сегашното правителство не упражнява ефективен контрол по пътищата. Сега загина баща с двете си деца, утре може да сте вие с вашите деца или някой от Вас. Аз пътувам всеки ден извънградско и никой не спазва никакви ограниченя. Карам с 90 на двулентов път и почти всички ме изпреварват. Карам с 60 на ограничения с 60 и там всички ме изпреварват, че и ми бибиткат. Макаци.

72

анонимен

преди 2 години

Зърновозите трябва да товарят по 25т, всички от тях претоварват до 35-36, а някои си позволяват и по над 40. Случвало се е кантарите, които са до 60т да не могат да претеглят камиони, които празни тежат между 14 и 16т. Как искате да не им гърмят гуми, възглавници и д ане се късат рамите? Това по-горе се случва единствено и само със съдействието или по-скоро бездействието на ДАИ.

71

29

преди 2 години

товарните превозни средства трябва да се отделят от останалото движение, като не могат, тогава всичко да се обвърже в жп линиии и доставки да се извършват само по тях, да поканим китайци ,те знаят как се правят подобни проекти. Още повече ,че заради тежкотоварните се получава влошаване качеството на пътната настилка, и имаме отново загуби. Все някога трябва да се реши този проблем. Да почиват в мир жертвите .

70

Анонимен

преди 2 години

Много ги е грижа за вашия живот...... много

69

Кристина

преди 2 години

До анонимен 88А като се замислишот твоите съществуване полза пък имали?! И отговарям с въпрос- А как мислиш щяха да израстнат тия деца като гледаш какви *** стават?!

68

Анонимен

преди 2 години

Дюлинският и Рижкият проход са едно от най-големите предизвикателства за любителите на оф-роуда. И някой участъци от магистралите на Тиквун също.

67

Facepalm

преди 2 години

За къде е бързал камиона с житото, за да кара с над 50 в населено място? Нищо няма да стане, ако закъснее с 10 минути сигурно е бързал да завърши смяната, за да може да пие ракия. Селяk

66

Гроби Таласомо

преди 2 години

Този път Айтос-Руен към Дюлинският проход е един от много живописните в страната, само че, не трябва да бъде ремонтиран, а преасфалтиран. Особено това важи за пътят в самият Дюлински проход. Вместо това Комитова тръгна да асфалтира пътища в страната към села, които са с 10-15 човека реално постоянно живеещи. Не, че по селата край проходът живеят повече, но този проход е една от връзките свързващи Южна и Северна България, който излиза в близост до Варна.

65

Мичмана

преди 2 години

Жалко за загинилите дечица!Шофьорът на БМВ-то(бащата) също е загинал,питам се дали е тестван за дрога и алкохол!?Последно време много смърт има по пътищата и все замесени бмв-та.

64

Кристина

преди 2 години

Еми, тия деца по-добре да ги няма, и без това ще са същите развалини като родителите си.Крушата не пада по-далеч от дървото!

63

Явор

преди 2 години

Пълна безсмислица, безотговорност и липса на морал и етика е само и само, за да караш бързо, да убиеш две деца и да пратиш 17-годишен в болница в тежко състояние. Пътните правила спасяват животи не разбирам защо толкова много хора ги нарушават. Нарушаването на пътните правила може да и самоубийство, не само убийство.

62

Явор

преди 2 години

Ужасна трагедия. Две дечица са загинали. Не го разбирам това. По пътищата наистина се води една безсмислена война и взима хиляди жертви. Разбирам защо сме на последно място по ваксинация срещу Ковид-19, разбирам защо учениците бягат от час и не учат, разбирам защо студентите не ходят на лекции. Разбирам защо някои излизаха навън миналата година и не носеха маски или ги носеха под брадичките само за да не ги глобяват. Гледаме своите интереси, правим си каквото си искаме. Без причина е бързал.

61

Анонимен

преди 2 години

До 9-2 20АА А кой се хвалеше,че е направил 5000 км пътища?Айде по-кротко,моля ви са.

60

Анонимен

преди 2 години

Защо не направят обходен път,който не минава през центъра на града

59

до 76. Аноним

преди 2 години

Не е виновен пътя, а *** тираджии. Ако не карат с 40 над ограничението, пътят няма да им пречи, ама утайките на обществото не могат така.

58

ммм

преди 2 години

Нямам думи, болката е жестока! Не познавам тези хора, но при мен няма понятие "чужди хора", независимо от тяхната религия, етнос, образование, социално положение - ние всички сме равни пред изгряващото слънце. За голямо съжаление, за тези хора изгривянате на слънцето вече няма да има значение. Болката на майката, на съпругата е жестока. Каквито и думи да изкажа към нея, те нямат вече никакво значение. Ще се моля за упокоение на душите на загиналите ..! А живота дефакто при тях беше в началото ..

57

Аноним

преди 2 години

Този път Руен- Айтос не е ремонтиран 30 години а само е кърпен.Пътя е разбит и е на вълни заради тежкотоварния трафик.По този път са умрели много хора ама много.На никой не му пука нито на държавата нито на тези,които са отговорни за пътищата.А депутатите от облас Бургас нали са избрани за да защитават интереса на гражданите.От днес на входа на Айтос ще застанат двама милиционери с радар да контролират традика за 3 дена и след това всичко ще се забрави до следващата трагедия.Жалко за загиналите