Като избутвате *** чак до 10 клас какви резултати очаквате? Пишете им двойките и да се махат от системата, като ги мързи да учат.
Последните 2 години училише нямаше заради пандемията. Нормално е да завършват сега едни недоучили деца. Няма страшно, в университетите приемат вече и двойкаджии.
До Анонимен 53 : Искаш да кажеш че не детето ти е тъпо а другите са връзкари? Хайде, не е срамно, в нашето общество има място за всички. Все някой трябва и колата да ми мие и пицата да ми носи.
За всеобщо съжаление си прав. Скоро имаше репортаж за разкрития в Германия за безогледната експлоатация на работниците от Източна Европа в предприятие за месо. Както и за ужасяващата мизерия, в която живеят, при това в общежитие. Показали го по телевизията, та властта взе мерки и удари през лакомите ръце собствениците. Българите, които интервюираха, си бяха почти неграмотни хора, камо ли немски! Когато си неграмотен и не можеш да разтълкуваш ситуацията, те експлоатират колкото могат Това ги чака
Те гледат ерозията на знанието-хабилитирани лица спорят и са на изключващи се позиции в науката-медицината напр.И който е "политически по-правилен",той води. Те гледат хора,положили усилия да се образоват и да придобият професия,как слугуват на полуграмотни псевдовипове-фалшив елит на обществото,лансиран по медиите.Обществото е със сбъркан мироглед и ценностна система,оттам и децата. Уви,переспективите не са добри.Нужна е кръгла маса по много въпроси, рестарт на обществения морал.
Да успееш да съвместиш безразборното чатене по телефона или "сърфирането" из интернет с високата поезия на Яворов, е наистина гигантстки трудна и направо непосилна задача. Да накараш хора, които пишат V 4as sam с Две хубави очи?, дали е възможно? Сигурно! Все някой учител ще се сети как! Стига да го оставят на мира чиновниците от МОН. Дотогава ще произвеждаме общи работници за Англия и Германия!
"_"В началото имаше стрес, но после имаше отпускане от страна на учениците през миналата учебна година", уточни той. __ "Те предпочитат заученото, готовото, вместо да мислят, да правят анализ", добави Делчева._" - Добре бе, тези двете не са по вина на електронното обучение, а на учителите. Дали ще му даде за домашно есе и ще го чете на хартия или компютър и после ще му пиша оценка е едно и също. Както и това, дали ще накарат ученика да зубри готови анализи или да мисли. Това е от мързел.
Не се безпокойте, всичко ще се нареди по най-добрия начин. В Англия вече ревели за нашите работници, че на местното население не му се работи. Ами ето им ги на англичаните, готови са за безбрежните английски полета, местните кръчми, в кухните, и за разносвачи на пица. Пиша го с мъка, защото, цитирам Д. Лихачов - България е държава на духа, България е люлката на славянската култура и т. н. От всичко това днес какво е останало - ами почти нищо!
След 10 Ноември равнището на образование в България спадна два пъти. Казвам го като учител и директор с над 40 г педагогически стаж. Има много причини, но една от най-важните и делегираното бюджетиране.
Нищо против телефоните и компютрите нямам - неизбежни са за живота ни въобще. Но децата престанаха да говорят помежду си, забравят и малкото думи, които знаят, а как пишат?!?!, да не говорим. Какъв ти Яворов, какви ти две хубави очи и разсъждения за невинност и чистота, както и за неизбежния грях! За да го проумееш, трябва да си чел книги, а не интернет. В час да участваш в урока, а не да пишеш есемеси. Да натрупаш речник с думи, синоними, а не да я караш само на жаргон...
Яворов е голяма и непосилна хапка за неподготвени ученици. Под подготвени разбирам мислещи, научени да мислят и с възможност да проумеят написания текст. Ако го можеха, нямаше да се затруднят въобще. Което е проблем и за в бъдеще. Неумението да осмисляш текст - литературен или какъвто и да било друг, е лошо и има последици. Обучението в училище означава и това - мога да чета, но мога и да разбирам какво чета. Съжалявам, че родителите са достатъчно заети и не могат да помагат на децата си вкъщи.
в МОН организацията от години е "пирфектна"- нашите хора знаят какви ще са матурите и са "подготвени" другите дори знаещите всячески им създаваме "изненади" за да не изкарат високи оценки - те са вход за чуждите университети и така са принудени да учат в БГ ВУЗ , а "избраните" тръгват за "чузбина" там колко от тях изкарват -само МОН знае , ако има некой промъкнал се и навън се представя добре- го коткаме да се върне ,"щото тук е рай"-вижте кои матури ги правят лесни и ще разберете номера
Питайте МОН- не само сега от служебното , ами още и от времето на Боко- направиха "Гуеми" промени за матурите , а и до ден днешен няма - какъв ще бъде форматът , как ще се структурира изпитният материал ,пак на модули ще е..защо им отнеха правото да работят ,по която си искат задача има регламентирано време -4 часа ,да си пишат , от който модул искат ?Щели да преписват- това е оправданието, в същото време ... на Милена Дамянова изядоха учителите да работят по "тематични ядра"
Дайте я тази матура и на родителите им. Да не мислите, че там ще е по-различно. От ***, *** излиза. Всичко живо само реве, че работа нямало, заплатите ниски и държавата нищо не правила. Но никой не осъзнава с простата си чутура, че за да има работа и високи доходи, трябва първо някой да я измисли, да и намери реализация на добра цена и да наеме бачкатори. Да не мислите, че на запад тези неща ги мисли държавата или марсианците?
Защо да учат. Момиченцата си въртят задни ците в Тик Ток докато станат достатъчно големи да ходят в Германия.
Защо резултатите от есенната матура по БЕЛ са толкова слаби?