18

нипелчо

преди 16 години

Браво!Добре казано!:)))

17

ha-ha

преди 16 години

лошо е, че умряха тия, дето са за комунизма, тия за фашизма не. и кво умря познайте :) :)

16

komunist

преди 16 години

mrete mrusni fa6isti. Da jivee komunizma

15

преди 16 години

СИМУЛАНТ !!! А ПРЕЗИДЕНТА ДА НЕ Е НА ЛОВ ЗА СЛОНОВЕ В ИНДИЯ . Я И ТОЙ ДА НАПИШЕ ЕДИН ДОКЛАД ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 18 ГОДИНИ ДА ВИДИМ КАКВО Е НАПРАВЕНО В ТОВА ВЕДОМСТВО ПОСЛЕДНИТЕ . ТО КАКТО Е ТРЪГНАЛО САМО КАТО ПИШАТ ДОКЛАДИ СИ ПРИЗНАВАТ ЗА НЯКОЯ ГРЕШКА

14

преди 16 години

а не МАГИСТРАЛИ жалък комунист такъв

13

преди 16 години

На снимката Станишев гледа така все едно че му е ясно какво инспектира!ХАХАХАХА!Да беше взел да си починеш че ще се прекършиш от работа!Смешни комунисти!

12

преди 16 години

Няма събота, няма неделя - Станишев инспектира магистрали TOVA E VE4E PODIGRAVKA OTVSQKADE(DA POKAJEM NA NARODA KOLKO SME RABOTLIVI)DAITE MU PONE EDIN DEN OTPUSKA NA STANI6EV 4E 6TE PRERABOTI

11

Вальо

преди 16 години

Павел понеже, явно ти разбираш от тези неща, моля те дай повече информация, имаш ли идея за колко време се строят подобни пътища в чужбина? Потърсих информация, но не намерих. Стана ми любопитно за колко време е била построена магистралата до Пловдив? Прочетох, че за тези 20км се планирало да бъдат завършени за 3 години - до 2010. Ако 140км магистрала до Пловдив, по "онова" по 20км за 3 години, това би правило 21 години. Толкова ли са?

10

Павел

преди 16 години

Другото нещо , което забавя работата е недостигът на механизация , а имайки в предвид амортизацията на наличната, може сами да прецените защо процесът на изграждане се забавя.

9

Павел

преди 16 години

Може би е редно да знаете , че изграждането на 1 км автомобилен път , без значение дали е АМ, 1 или 2 клас изисква: Геоложки анализ , идеен проект , технологичен проект и разбира се качествено изпълнение. За изграждането на 1км АМ са необходими около 6.5-7.5 млн. евро. Именно тук трябва да се отбележи , че на тази 19 км отсечка ще има 26 мостови съоръжения и 3 пътни възела , които допълнително оскъпяват обекта.

8

Вальо

преди 16 години

аз не разбирам много, но все пак ако цялото трасе е 19км и строежа е започнал преди една година сега вместо инспекция не трябва ли да има откриване. 19км ми се струва смешно малко разстояние, че да се строи цяла година, а както изглежда, ще продължи още време... Да не говорим, че сигурно ако се направи проучване ще се окаже, че за вложените средства в Германия строят 100км за много по-малко време. При все, че там се работи с по-скъпи стандарти, с по-модерна техника, с по-добра маркировка, по-добър асфалт, и на работниците им се плаща доста повече...

7

преди 16 години

fototo e unikalno! kato ot animacionno filmche - nu pogodi

6

Гейомраз

преди 16 години

Дано некой смел българин смачка тая Херсонска Гнида с багер или валяк...

5

преди 16 години

Бе тва невръсно комсомолче немаше ли си друга, по-важна държавна работа тия дни? За тоя паравутист нема ли кодекс на труда, бе? Кво се е разработил кат стахановец баш в почивните дни? Нема ли междуседмична почивка, нема ли уйкенд за провеждане на личен живот? Все в събота и неделя се изхитря да работи показно, та и на него и на още една сюрия придружители да трябва да им плащаме двойни надниците.

4

goriko

преди 16 години

В СТАРА ЗАГОРА ВИДЯХМЕ КАКВО МОЖЕ .МАГИСТРАЛА И ПЪРВОСТЕПЕНЕН ПЪТ С КРЪГОВО ДВИЖЕНИЕ.

3

Ани

преди 16 години

Стига с този песимизъм съфорумци. Може пък да имаме късмет Сергейчето вместо първа копка да вземе да изкопа някоя по-голяма дупка и да скочи в нея, та най-после да имаме късмет да се отървем поне от един червен изедник. :))) Щото друг начин за отърване от червената ***, дето ни изпи кръвчицата няма.

2

рали

преди 16 години

Божеее, той проверява магистрали....А вчера прокуратурата се забори с престъпността като заключи няколко кръчми в Пловдив...Удрят проблемите право в сърцето значи!

1

преди 16 години

Американците казват:Не еважно колко работиш,важно е какво си направил!