16

Абе

преди 2 години

Не сме най-зле на балканите. В Сърбия влаковете спират преди прелезите и дават предимство на колите.

15

Анонимен

преди 2 години

Бургас София с автомобил е 3 часа. С влак 6 часа. Значи трябва влака да се движи не със средна 136 км в час, а с 255 км в час,ни дори цената да е три пъти по скъпа от сегашната за влак ще е предпочитан, но лобито.

14

sgd

преди 2 години

Чудесно! Дано скоро стане факт, ама надали ... като знаем "нашенския" манталитет на докопалите се до сладката каца с държавни средства.....Срамота - през 2021г. влаковете да са ни по-мизерни и по-бавни от соц-влаковете през 1970 г.

13

Анонимен

преди 2 години

Колко прелеза ще премахнат? Щот ганью не знае как да ги ползва.

12

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 13. По тая логика да закриваме всичко. ---//--- Ми... не знам за коя логика говориш... Просто казвам, че не може да сравняваш Париж-Марсилия със София -Бургас. А по твоята лигика явно е едно и също. Това дължина, релеф, пътникопоток.... не ти влиза в логиката.

11

11

преди 2 години

Съвременните влакове бързо набират, ама за това трябва и бая киловати. А за киловатите трябва мрежа. Така че в един момент се губи смисъла, когсто на тая къса линия ше спестиш някакви си 15 мин.

10

Анонимен

преди 2 години

За 300 км/ч е абсурд да се говори. Няма никакъв смисъл, не може да се изплати никога. Даже да ни го подарят, подръжката не можем да му изплатим.

9

Анонимен

преди 2 години

От София до Бургас линията е дълга около 320 км. Като сложиш минимум пет гари и то няма къде да се засили толкова. 120-130 максимум е възможно. Ако се направи трасе за 200 км/ч без спирки, билетите ще дойдат сигурно два пъти по-скъпи от самолегните.

8

Мадрид-Барселона

преди 2 години

650км.влак AVE 313/ч 2.30мин.Париж-Марсилия 311км/ч.България е в 1968 година с крепостните си селяни

7

Анонимен

преди 2 години

"Мутафчиев посочи, че в България вече има железопътни линии, които позволяват влакът да се движи със скорост от 160 км/ч" - айде така да не будалкаш хората! Не линии, а отсечки. И са по половин километър. Линиите са 9! И никоя не става за над 120. "От 120 км/ч" вика веселякът. Ама начална скорост ли? Задачата за деня е как ускорен трамвай (защото тия дезиро *** са ускорени трамваи, а не влакове) вдига тая скорост? НИКАК! 'баси лъжливите крадливи ''***!

6

House M.D.

преди 2 години

Неуважаеми другарю Мутафчиев, кога ще видим TGV и Шинкансен в България?

5

до 1

преди 2 години

Нека повече се съзтезават, така ще ускорим естествения подбор.

4

БКП

преди 2 години

Ние релси не ядем.

3

Защо

преди 2 години

Само в Западна България? Кога Варна - Бургас и магистрала Черно море. Че и връзка с Турция и Румъния по крайбрежието. Или страхът е че по линията Истанбул -Бургас- Варна и по нататък към Румъния, Украйна и Русия ще се формира регион с над 17 млн. население пред който София ще остане глуха провинция?

2

Анонимен

преди 2 години

Пътувах едно време често до Солун от София, с "международният" влак... Той верно "международен", вътре пълен с всякакви хора... Веднъж влизам в празно купе, а всички други са наблъскани с хора. И се питам защо. Вътре седи само един чиляк от брадчедите и толкова. Намествам се аз на седалката срещу него и се приготвям да спя, събувам си обувките и като ме удари от онзи една миризма... Все едно химическо оръжие, очите ми започнаха да сълзят... Не знам как го правят брадчедите, но миризмата им е...

1

Анонимен

преди 2 години

А какво ще правим със ***, които правят барикади по релсите и атакуват влакове с камъни? Както и тия, дето решават да се състезават с влакове на прелезите. Тук скоростни влакове не може да има. Примитивна е средата.