Има си много проблемни места, но има и места за изпреварване. Има и малки отбивки, но когато някой не минава често оттам не ги знае. Преди 4 години в късна есен, 22 ч.,но сухо, бях карал вече над 400 км и се връщам в София и минавам там с 60-65 км ч, като пускам аварийни или десен мигач, та зад мен да разбере, че ще му дам път, но беше товарен камион и станахме 5, 6 коли. Ако имаше табелка, че след примерно 100 м. има отбивка, щях да отбия без проблем, но като не знам кога има отбивка я подминав
Карам си след камиона/рейса или квото бавнодвижесто се мпс е пред мен в дефилето и това е.След и преди това е магистрала там е за изпреварване.
Има разделители по един метър с 35 ст. копче. Струват по 100лева, имотът да се монтират на опасните участъци , за да не се изпреварва.
Борисов не пожела да направи тунел там,защото българска фирма неможе да го изпълни,няма такава къртица.Чужденците имат,ама няма да му дадат 70% от парите както е свикнал да пълни шкафчето.Затова заяви:''Аз съм до тук!Следващият след мене да го прави!''
едно не мога да разбера. Има статистика за участъци, които са особенно опасни. Защо не се обезопасят? Ми да се разшири, да се сложат разделители... знам ли! Няма начин да няма начин. До кога само ще броим жертви и пострадали. Едно нещо не се прави в тази държава и то е превенция! Срам! А уж сме много умна нация!
Поредна катастрофа в Кресненското дефиле, има пострадали