В СТАЯТА ВЛЕТЯЛА ПЕПЕРУДА - КАКВО ВЪЗДЕЙСТВИЕ Е ОКАЗАЛА НА ХИДРОДИНАМИЧНИЯТ РАЗЧЕТ И НА РАЗПРОСТРАНЕНИЕТО НА ЗАРАЗАТА?
Микроскопични капчици във въздуха е по-скоро емулсия. Не виждам как ще се вмести в законите на хидродинамиката, където имаме непрекъснат поток от флуид.
Ами, ще "измислят" да покажат, че са напред и мерките и "ваксините" им работят. Опа, сега погледнах. Днес пак 809 дали фира.
Преди десетина години бях в японски хотел, в чийто фоайе имаше обособена област за пушачи. Преградата към останалата част се осъществяваше посредством насочени въздушни потоци изтичащи нагоре от малки тела с височина около 80 cm, дебелина 10 cm и дължина метър и половина. Над тях имаше отвори, през които вероятно се всмукваше въздухът. Действието на инсталацията беше изключително ефективно - на около 10 cm от преградата, извън зоната за пушене, не се усещаше никаква миризмата на тютюнев дим.
хидродинамично, тоест са плюли и кихали един върху друг ли? и стопирането халтване ли е или е дурване, пита един инфекционист, ваканцуващ на мостика с телевизионер
Дрън, дрън!Областа е динамика на флуидите, а хидродинамичен може да бъде воден удар в водопроводната мрежа например. Понятията са мармалад, но толкоз в зоната на ширпотреба на словото. За жалост след мармалада, настава зона кафяво смрадливо и нула разбиране. Нещо като в времената на Вавилонската кула.
В класните стаи, офиси и т.н. могат да сложат ултравиолетови лампи /екранирани/ и да трепят вируса.
from MagadanИ какво като знаят как се движи, ще го ловят с голи ръце ли?Ми на всеки ученик в една стъклена кутия го затварят, ама го спускат отгоре.Това е бъдещето! Много футуристично!
В това между другото има резон, но нали не си представяте, че децата стоят само в клас и в междучасията всички носят маски!? А и според нашите дървени философи, такъв вирус нема.
В Русия с хидродинамично изследване за стопиране на вируса