25

Анонимен

преди 2 години

Проблема с новите бавни асансьора идва от строителите, защото те гледат да вземат възможно най-евтиното и да си продадат апартаментите. Има си много нови качествени асансьори, но строителите не искат да плащат защото така или иначе ще си продадат апартамента. Другия проблем е с поддръжката, не може да очакваш за 50 лв на месец, че някой ще идва и ще ти поддържа асансьора, той просто си взима парите и си седи в кафето ако нещо стане казва, че той фактура не е издавал и няма ангажимент.

24

Анонимен

преди 2 години

До Тото Абсолютно съм съгласен с вас . Но да попитам този генерален или главен секретар на асансьорната асоциация как би отговорил на това тъпо твърдение на майсторите техници , че нямало части ,а също знае ли че крадат части от здрави асансьоири и ги ,,осакатяват,,. Как дават и дават ли изобщо лицензи за работа на частни фирми и следят ли за оплаквания от работата им. Е това да каже,а после да мрънка . Това вече стана на мода в БГ.

23

Чета

преди 2 години

постингите и си представям наш *** турил една клечка за зъби в края на устата и загледан в нищото философства за възникването на асансьора и има ли той почва у нас.Историята е проста. Както навсякъде по света кооперацията или входа сключват договор със сериозна и отговорна фирма , която да поддържа асансьора срещу също тъй сериозно заплащане . Иначе аз те лъжа че ти плащам,ти ме лъжеш,че ми вършиш работа.

22

Анонимен

преди 2 години

Пътуването с новите асансьори ще е цяло приключение и пътешествие. Претегля ви килограмите, преброява ви, отваря ви вратата бавно и мъчително. Дебелият трябва да слезе от асансьора, за да тръгне. Щастливците, пуснати от строгия асансьор поемат на пътешествието. Чакат да ги пусне да излязат.

21

Анонимен

преди 2 години

Домовчиев, ще вкарва монтажници от Германия.

20

Анонимен

преди 2 години

В момента монтажник на асансьор взима повече от програмист, но тая работа въобще не е за всеки.

19

Анонимен

преди 2 години

Като човек, който се е занимавал с асансьори мога да кажа, че всичко което казва човека е истина. В момента на един асансьорен техник в голям град се падат по130-140 асансьора, а монтажници почти няма. В София са най-много 10 фирми, как ще сменят 90 хиляди асансьора, не знам.

18

11

преди 2 години

Айде сеа, ша стрижат и по 100 бона за асансьор...

17

Анонимен

преди 2 години

Нали пеевски завзде бизнеса на Изамет, разбира се, че предстои подмяна на всякакви асансьори. Трябва да захлеби човека, не че е плащал за фирмата, но да не издребняваме

16

Анонимен

преди 2 години

По -лошото е че няма монтажници на асансьори.

15

РДВ

преди 2 години

Това за резервните части не го разбирам - прави се проект и се изработват точно резервните части, от които има нужда. Поне това е елементарно, защото е технология от 70те години на миналия век. Все пак това не са части от/за НАСА, а за някакви механични стари асансьори. Всичко може да се направи, стига да има желание.

14

Анонимен

преди 2 години

В Русия имаха същия проблем, но за разлика от нашите кожодери, които искат да съдерат по 20-30 000 лв. за асансьор решиха въпроса държавнически. Въведоха държавна програма и за всеки сменен асансьор държавата пое 50% от стойността му. Асансьора в моя блок е от 1962г. и работи без проблем, защото всичко му е здрав метал. Няма пластмаси и алуминий, които се чупят всяка седмица.

13

9

преди 2 години

Не знам колко са енергийно ефективни новите, но в новата сграда, която живея НОВИЯТ асансьор взема разстоянието от 5тия етаж до 1вия и обратно за около минута и половина.Само вратите докато се отворят и затворят отнема 20 секунди.В старата сграда, в която живеех някога асансьора беше като изтребител, в сравнение с този.Не дай си Боже да си на зор в тия нови сгради, жив си се осрал..

12

Тото

преди 2 години

Асансьорите на Айфеловата кула са на повече от 100години запазени в почти оригиналния си вид,и никой не мрънка,нашите пишман майстори все гледат да са тарикати и да измъкват пари,има технически изправен и неизправен асансьор бил той на 30,40,60 години.А до това , че нямало части е лъжа ,има части за всичко и всеки при произведени 90 000 асансьора едва ли никой не произвежда части за тях това си е голяма пазарна ниша постоянно ползваща части,има запазени техническите документации на всички модели

11

баба мара

преди 2 години

почва се с лобиските закони един път 274 за телефон в кабината напълно излишенслед като всеки има телефон в джоба си 90 лев месечна такса за фирмата и това биломалко разбрахме сега един път в годината идва контролна фирма и срещу 60 левиздава някакъв документ за годност и защо за наша сметка след като проверяват работата на фирмата която го поддържа и сега подмяна срещу 10 000 лев за новивъжета и машина а кои ще каже дали е за подмяна или играят лобиски интереси

10

Анонимен

преди 2 години

Спряха им далаверката с паспортизацията на сградите и сега асансьорите им виновни, не се наядоха тия мъpши

9

Анонимен

преди 2 години

Петьо Еврото да прехвърля Изамет на Пеевски, за да може да усвои някой друг милиард от ЕС, а иначе "фростите" сънародници да продължават да верват на опорките, че Радев е "фигурант и предател" , че Киро е "мошеник и канадец", че.... Аз, ако стм на Радев и видя, че статуквото си остава и се кани да смаже крехкия опит за промяна, директно взимам властта чрез военен преврат и от раз секвам кранчето на мафията и закривам медиите й.

8

Анонимен

преди 2 години

Няма държавна институция, която реално да върши някаква работа и контрол, защото самите тях няма, кой да ги контролира. Много хора без работа на държавна хранилка-защото така може да мине номера. Ей тва ни е цялата държава.

7

Анонимен

преди 2 години

мутрите дпс и гроп върнаха ли на човека фирмата де прави асансьори?

6

Анонимен

преди 2 години

Има едни фирми, които искат да забогатеят с подмяната на асансьорите и затова сега пускат статии и пишман експерти да разправят, че нямало резервни части.