Майсторе, трябва и акъл. Жилото или каквото се върти се закача на кръгче с дупки-ако са повече, е по-точно. Кръгчето се върти в междината на оптрон и това ти е сигнал за брояча. По-принцип ако трябва да е евтино, се прави кратно на 2. Т.е 2,4,8,16,32,64...дупки, но може да е всякакво. Може с датчик Хол, може с бобина за импулси, като цяло в колите най-често се слагат датчик Хол, защото има прах, кал и др. Ако не знаеш такива са всички запалителни с-ми сега. Тези датчици се продават и за 10лв
До 72 Би ли издал тайната как ще вкараш жилото за километража на жигулата в интерфейсната платка? Ей това ми кажи и те признавам.
До 72 Честно ми кажи, колко жигули с микропроцесорно управление си виждал. И пак кажи, че годините не са от значение. Как си представяш на руски самолет от 1989та да му сложиш черна кутия 2020та? Имаш ли документацията на самолета - не. Руснаците ще ти дадат ли да го направиш - не. С каквато черна кутия е дошъл 1989та, с такава си е до края.
Годините за някой неща са без значение. Примерно как ти звучи да сложиш цифрово управляем тунер на лампова радиостанция от 50г-няма проблем. Или да модифицираш Жигула от 89г с ново микропроцесорно запалване-пак няма проблем. Същото е и самолет от 89г. Трябват едни/една интерфейсни платки за връзка между датчици/микрофини и каквото има там самолета и въпросния компютър. Да не мислиш, че китайци и индийци си пращат така нещата в други държави. Просто си слагат каквото им трябва
Иван Стоянов ти си голямата работа на думи из форумите. Въздухарчр. И как си представяш някой в България да направи нещо, което записва външни сигнали, без да има документация на тези сигнали.
до 59 Жалко, че мислиш, че това е нещо невъзможно. Повечето търговски кораби са с кутии на база микрокомпютър, сложен в здрава метална кутия и един радио-буй, за търсене със сонар. Всичката информация се записва през интерфейс който е по-тънката част, а за четене има програма. Ако има повредени сектори, има алгоритми за възстановяване. Ясно, че това е военен самолет, но не е нещо извънземно, че да не може да се оборудва с кутия, която и ние да разшифроваме. Това сега е пълна излагация, да я пращ
Казаха че пилота не искал да лети защото е имало повреда, но радев го е принудил?! Това нормални неща ли са???
До АнонименДобре, че ме осведоми. Радвам се че има хора гледали филми и предавания от типа на дискавъри. Следващия път ,като ми донесат диск с умрял драйвер и трябва да спасявам информацията, ценна а собственика, ще се сетя за тебе
Вие верно живеете в бъдещето щом не правите разлика между два манталитета и два начина на живот.
Това, че е пуснат със записващо у- во, което не може да се разчете у нас или в партньорска държава, показва колко им капацитета на шапкарите и началниците в НАТО. Те затова не я взеха, да не стане излагация, ако изгори нещо докат се мъчат да я четат. Това са малки серии чипове и може да имат всякакви капани. Ако зависеше от мен, нищо нямаше да пращам, а щях да търся някой да направи наша кутия, дето се вика да и знаем кътните зъби
Няма нищо лошо да се знае един език повече. Меркел и тя знае руски, но въпросът е там, че тяхното мислене както и вашето е под влиянието на руските порядки. Западното мислене е друга бира.
Бас ловя с всеки един, че черната кутия няма да бъде разчетена минимум до балотажа на президентските избори. След това случая вероятно ще се забрави.
Ако кутията се отвори ТУК поне 10 човека ще видят, ако се прочете ТУК , поне 10 човека ще знаят. Е, на всички не можеш да запушиш устата. Все пак част от тях са бъдещи потърпевши
Вчера писахте, че кутията още не е пратена, а днес ще е разчетена до седмица! Вярвате ли си на това, което пишете!
Те не са руски предатели, но за школовани по руски модел. Това те да ли го осъзнават е друг въпрос. Но аз съм сигурен, че всички до един знаят добре руски език.
Разчитат "черната кутия" на падналия МиГ-29 до седмица