21

Яяяя

преди 2 години

Абе да затвориш най-голямото пристанище за един болен....!Тези китайци да не би да знаят нещо което толкова ги плаши ,че са готови да се прострелят сами в двата крака?

20

Анонимен

преди 2 години

Сега не разбрах, ще плащат ли неустойки от пристанището или мерките са съобразни със ситуацията?

19

Анонимен

преди 2 години

Абе, какво стана там с протестите? Има ли още недоволни от комунистите в Хонконг?

18

Анонимен

преди 2 години

Вироса е икономически.

17

Анонимен

преди 2 години

самолет за Сингапур за 350 пасажера.лети само с 30 моряка за смени на различни кораби..никакви други пасажери.а на самото летище в Сингапур самолетите паркирани и с опаковани двигатели..пустош.какво сте побеснели в Европа сякаш болест Ковид няма..ресторанти.дискотеки.пътувания...

16

Анонимен

преди 2 години

Всеки да се замисли глобално върху ситуацията,защото дали ще плаща за храна,за жилище,за каквито и да е стоки и услуги ,срещу него има контролирано ограничение на почти всичко което потребява и в същото време високи цени,ако приемем че обществата не желаят този сценарий единствения отговор е да ограничат потреблението си организирано,иначе обратното е да приемат безропотно и да плащат цената

15

ПЛАНдемия

преди 2 години

И морския транспорта пак ще се вдигне тройно, слочаеност

14

лили иванова

преди 2 години

Трябва да си много т*п за да си мислиш, че причината за затварянето е някакво китайче с ковид. Тук вече излитаме към цена на морски транспорт от 20 000 долара за контейнер. Честито на печелившите.

13

Читател

преди 2 години

Случайно или не, борбата с вирОса, оказва влияние върху намаляването на вредните емисии от човешката дейност - кораби, самолети, производства, транспорт.

12

Анонимен

преди 2 години

Ограничаване на предлагането заради блокажи,ограничения..в същото време съхраняваме търсенето чрез помощи и програми,от там има поскъпване,поскъпване,някои като автомобилните производители вече взе да им харесва,защото държат на синджир потребителите с ограничено предлагане,и високи цени...докога ще продължава този цирк никой не знае,а може да стане и новото нормално,както при комунизма,чакаш за всичко..

11

Анонимен

преди 2 години

Целият западен свят живее охолно на гърба на жестоко есплоатираните китайци от комунистите де.

10

Анонимен

преди 2 години

И корабчето в канала го духнa ветеро, как па там немаше един с ковид?

9

Анонимен

преди 2 години

Целта е икономически блокаж. Глобално обедняване на населението и нечовешка разбогатяване на единици. Заради някакъв работинк с положителен тест и не е много сигурно, че наистина е положителен. От какъв зор са му правили 2-ри тест два дни след първия? Умишлено са искали да го тестват до дупка, докато не даде положителен резултат и да го нарочат за причина за затваряне на пристанището. Ако беше директор, а не работник нямаше и да го тестват, камо ли да затварят пристанища заради него.

8

Анонимен

преди 2 години

Форс мажор и корабите духът супата.

7

МАЙМУНСКИ ГРИПъ

преди 2 години

Заради една бълха горят юргана. Малоумие!

6

Анонимен

преди 2 години

Да бе, повервах им. Винаги вярвам на компартията.

5

МАЙМУНСКИ ГРИПъ

преди 2 години

Значи затварят най-голямото пристанище на света заради здрав човек с позитивен тест? Тия не са нормални.

4

Анонимен

преди 2 години

Ми, не е икономическа война. Опасен вирос е, сигурно.

3

Словоред

преди 2 години

най-голямото в света пристанище или най-голямото пристанище в света

2

Ха ха ха

преди 2 години

Тия съвсем откачиха.Заради 1 случай затварят цяло пристанище.