24

Влаковете

преди 2 години

се движат със закъснение и без жегите. Това си е нещо обичайно за БДЖ....

23

БДЖ

преди 2 години

Нали смениха стария директор на БДЖ,заради закъснение на влаковете .Сега новият дали ще бъде сменен?

22

Анонимен

преди 2 години

при Радев всичко изостава, само кражбите грабежите и убийствата са на макс. За катастрофите сигурно четете какво става - пълен произвол по улиците никой не спазва нищо. Това са мръсните комунсти, радево време

21

Анонимен

преди 2 години

До Да, ....Аз не съм от Елена но там от години не се движат влакове и не знам как си отишъл с влак. Вярно има ж.п.гара и ж.п.линия. Интересно от коя гара си тръгнал за Елена.)))

20

Анонимен

преди 2 години

Акато е студено има ли избързване?

19

кондуктор

преди 2 години

а на времето влаковете чакаха по гарите щото пристигаха по рано :) направо хвърчаха :)

18

Джедай Мастър

преди 2 години

Нормално. Заради температурата металът се разширява, релсите се удължават и влакът трябва да измине много по-дълъг път.

17

от Плевен

преди 2 години

Ние пенсионерите от Плевен си слагаме по 40-80 2.5 L кафява бутилки от бира на балконите, а от жегите водата се затопля и се къпем, перем. Банята при мен е на балкона, въобще не ми пука за това, че някой ще ме види чисто гол. Има какво и да покажа.През зимата по същия начин слагам по 4-5 бутилки до големите тръби до парното в банята и не включвам бойлер. Пенсионерите сме големи иноватори, правим страхотни неща да си подобрим финансовия баланс. Ами с пенсия от 545 лева едвам свързвам нещата.

16

Анонимен

преди 2 години

Откога се цензурира Хаджигеейоов?

15

Анонимен

преди 2 години

Някои от тези засуканите, Салвун с часовника за 150х евро, Куурнела, *** биха ли се качили на влака дето е без климатик - разбирасе , че не - но иначе "мислели" за народа.

14

Анонимен

преди 2 години

*** съм.Казвам ти да се прибираш,маме.Хайде,че ще изпуснеш новините.

13

Да, ....

преди 2 години

Днес ходих с влака до град Елена, но от големите жеги релсите така се бяха нагрели, хем е и в Балкана, че влака близо до с. Церова кория излезе из релсите и пое към биологичните лозя които бяха наблизо. Жега, жега, а птичките пееха и жадуваха. Машиниста, бай Върбан от Златарица им нале по една кофа с чиста вода.Дойдоха специалисти от Северна Трансилвания е качиха влака на релсите и той пое към Елена.В Елена имаше кьор софра, много пиене и яко раздаване на големи пържоли от добро месце.

12

Анонимен

преди 2 години

Напротив,има.И те все още са навсякъде,и най-вече в парламента.Затуй е най-добре да вземете мерки и дружно да се изнесете към Масква или Пхенян.

11

Анонимен

преди 2 години

При комунистите съм учил и аз,но за ваше нещастие съм ходил по чужбина и съм видял хората как и с какво работят.При това тяхното излиза по-евтино от нашето.Хората си правят сметка Не раздуват щата,че да държат техни хора на заплата а купуват едно камионче и то обслужва двойно по големи райони от тия,които трябва да ги обслужват хрантутници те.И до утре да говорим,вие пак ще си милеете за мизерията и за тоталитаризма на неуките партизани.Така че,няма смисъл.

10

Анонимен

преди 2 години

До 18 Напълно си прав Всичките директори,началничета и малки шефчета са с комунистическо мислене и идеал.И това в 21-ви век.Скоро няма да догоним технологически западните държави,именно заради *** комунистически ***,като този от долния коментар,който обяснява,че наставовият път и дървените *** са най-хубавото нещо.Лошото е,че и даскалите са същите задръстеняци и учат новите поколения на примитивизъм.

9

Анонимен

преди 2 години

Куманярите докараха на България примитивизъм. Железопътната инфраструктура е едно от най-ярките доказателства за примитивността на колхозните допотопи.

8

Гай Баньо

преди 2 години

Дрън не дрън...това са фактите.Не искате да плащате и мизерствате.Когато сте готови да плащате по 50 лева билети,тогава ще сравнявате японската и българската железница.А дотогава стоите тихи.

7

Анонимен

преди 2 години

До 13 Стига си говорил глупости.Безнаставовите релси са най-доброто решение,а относно траверсите е нормално да се сложат циментови.При по големи скорости се получават по големи вибрации.Ако бяха дървени щеше да се налага да се сменят през 5 месеца.

6

Гай Баньо

преди 2 години

Нали не сравняваш БДЖ с ДБ Дойче Бан?Защото ако го правиш,първо започни с цените на билетите.Пътувате 30км. за 2 лв. и очаквате пълен лукс ли?Да ви сервират кафе и закуска?За каквото плащате това ще ползвате.Когато се научите да си плащате,тогава ще искате.Такъв е животеца.

5

Анонимен

преди 2 години

Виждате ли на снимката какви *** са сложили от цимент. Това е най голямата грешка. Цимента има свойството да се пързаля. А когато се изпързаля релсите се изкривяват. Още една грешка и то фрапираща направиха че завариха наставките. Тези наставки ги оставяхме умишлено за да може при голяма жега да се разширяват и при студ да се свиват. В тези горещини които не е имало от 40 години всички релси ще деформират. А това е предпоставка за страшни катострофи.