Приятелката кара Рено Zoe. Не е излизала на магистралта с него, най-много до Икеа в Гентофте, ама то си е 30 киломтра отиване и връщане. Колата минава 250-260 км в града. Тя повече от 30 рядко прави. Ама пак В БГ пари, пести поне 10 лева на всеки 100 км, отделно данъка на колата е с 2000 лева по нисък. То ей ти ги 4000 лева, спестени на година само от това. Сметни го за 5-6 години, преди да вземем нова, сметни и че ремонти, масла и прочие нема. .. МИ чи ко да муй?
"Неефективни и безумно скъпи. Купуват ги само заради данъчните облекчения и то като фирмени коли"Къде, бе? И кое им е "неефективното"? Не ви ли писна от клъжите, че минавали по 50 км зимата? Или че пробега бил по 120 лятото ... Или че било 10 часа зареждането на бързата станция, а във вкъщи по 3 седмици ... аман от лъжи.
До 6Засега са по-малко от 1% са, ако броиш за последните 10 години. През 2020-а в скандинавските страни, електрическите коли представляват от 8 до 12% от всички новорегистрирани автомобили, а сега с все повече и повече нови модели, тези цифре вероянто ще се покачат.
Електрическите коли не са алтернатива. За сега са по-малко от 1%. Неефективни и безумно скъпи. Купуват ги само заради данъчните облекчения и то като фирмени коли, никой не иска такава скъпа и неефективна кола за лично ползване. Мерцедес са ясни - планират. А новите коли са старите бензинови модели коли, с добавени ел двигатели, което вдига цената им почти двойно.
Искам варираант на C200 кабрио, за да го купя за подарък на мама. Тя много им се радва, но също така иска и да е по-екологично съобразен автомобил.
В Зинделфинден Даймлер вдигнаха чисатак нова фабрика за е-коли. Също Ауди/Порше малко по-на север вдигнаха нов завод за ел.коли. Явно нещата се ускоряват.
Mercedes-Benz инвестира 40 млрд. евро в е-коли