Да, ще е с най модерния волски път с много коловози, локви и бобунки но сградата ще е с оформен акт 16! Немците ще има да гледат как потребителите им заобикалят стоката щом прочетат Made in Bulgaria! :))))))))))
На туй нящо размерите са му на детска играчка. Става да го карат джуджета и може на тях да не им е тясно.
Дори и батериите да издържат 30-40 години, то ламарините на електромобилите ще корозират за този период. Този експерт ръжда по колите не е ли виждал ? В един момент в бъдеще може да се окаже, че отровните батерии ще създават много по голям проблем от ДВГ
Трябва да се гледа далеч напред.Безспорно е че електромобила е бъдещето.Точно такава голяма крачки е нужна на България за да излезе на Европейския пазар.Добре че Фолксваген ни заобиколи.А колкото до инвестицията в България,за има-няма едно десетилетие ще се изплати.В България има достатъчно ресурси за такъв електромобил.Отначало за маломощен а по късно и за класен такъв.Особено за алуминиевата рама,ако се лее и под налягане здравината и живота и се удвояват т.е.само батерията ще се сменя на 20г.
Всичко е измама което пък ме навежда на мисълта че ако Боко е хайдук и краде като за последно то новите пък са шушумиги и ги врътка кой откъде ги хване.
Българска фабрика най-модерна в света?!?!?!?На каква дрога сте бе хорааа???!?!?!Дилъра ви е много як.
Етичният проблем,когато 80% от работниците трябва да бъдат заменени от роботи, в България не съществува.
Може да бъде най-модерните завод в Ловешка област! Може и да има някаква нишка на бизнес, щом има готова база и трябва да се почне отнякъде, но това е много малка количка, за 20 хиляди евро!!!..Скъпичка изглежда! До 2026 година се очаква цените на ДВГ и електромбилите се изравни,, та със тази кола, надали ще пробият, даже и на българския пазар!,
НЕМА как да е най-модерната в ЕВРАПАта, респ. в света, след като едва в началото на следващата година ГИГА-манифактурата в Бърлин на ИТС-ъ-МЪСТ отваря официално порти, а пък всезнайно е сред нас, че по-авангардна технология и водещи супер-модерни производствени процеси от тези на мачкащите и помитащи всичко по пътя си машини с марката Т-Е-С-Л-А нема - ФАКть!!! м-ДА! ! !
колко е заемът и кой ще го плаща за това начинание. тези коли не са готини, и няма да се купуват. Китайските отново ще са предпочитани от масовия потребител.
А може и да не е. Като се окаже, че почти никой не ги иска тези бракми. Така и не се научиха да не казват хоп преди да скочат.
Българската фабрика на e.GO може да е най-модерната в света?