20

До Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Подозирам, че криеш, че всъщност си оберщурмбандгрупенфюрер! Фашага, ама от истинските! Това самолетче е бижу, използват го на къси разстояния в области с лоша пътна инфраструктура. Изключително надеждно и здраво. Произвеждано е В УКРАЙНА ПО СЪВЕТСКО ВРЕМЕ.Там Боинги и Еърбаси не кацат!Сравнението ти е гглупаво. Хасст ду ферщанден, Шайссе? Най-големият пътнически самолет Еърбас А-380среща летището с колесар, ПРОИЗВЕДЕН В РУСИЯ от титан и Ti-сплави.Три развити страни нямат технологиите и материа

19

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Руският гражданский аерофлот е снаряден САМО със самолети Боинг и Еърбъс. Няма нормален руснак да желае да яхне самолет от времето на Флинстоун, освен ако преди купуване на билета не е бил отровен от самагонь или има психически отклонения по рождение. Отзивите на руснаците летяли и летящи, с Боинг е документиран чрез хиляди оригинала в ютууб.

18

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Белорусияр, Камбоджа, Северна Корея, Конго, Куба, Мали, Монголия, Русия, Сирия, Узбекистан, Украина са държавите използвали АН-24. Фактите около изчезванията им са надлежно прикрити. Научавахме за подобни инциденти от уста на уста и от роднини на загиналите пасажери. Да сравняваш комфорта на АН с Боинг и да предпочиташ АН пред Боинг, е все едно да си шофирал Шеви и Москвич и да продължаваш да се кефиш на возията на Москвича. Това не е ирония, а идеологически фанатизъм.

17

До полковник Колев

преди 2 години

То хубаво че е била сигурна, ама през коя година? През 20-ти век може и да е била, ама в днешно време да се превъзнася е чиста форма на глупост

16

Гошо

преди 2 години

До Анонимене то като скачаш от самолет разлика винаги е от земята до небето

15

Анонимен

преди 2 години

Скачал съм от Ан 2, скачал съм и от Чесна...разликата е от земята до небето.

14

полковник Колев

преди 2 години

Не съм летял на по добра и сигурна машина от АН-24 Разкошен кожен салон и стабилна витлова машина!... В момента притежавам ЯК-5 предпочетох го пред много западни марки и си го купих. А един от най ненадеждните самолети Чесна-160 падат през ден в Западния свят. Да не забравяме и американските бойни машини на Локхиид на въоръжение в ФРГ през 70те год.когато за нула време загинаха две трети от летците на ФРГ

13

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Навремето често летях от София до Варна и обратно, с някакви АН-тейчовци. Вътре беше шумно, като в стругарски цех, а при кацане имах усещане, че самальотът ще се разпадне. Явно съм бил много млад и много луд, за да летя с подобна "техника". По-късно, когато яхнах Боинг, за да полетя към Германия и продължих с пътуванията насам-натам, разбрах на какво съм се возил. Не случайно на подобна летяща техника е забранено да лети над европейска територия.

12

Анонимен

преди 2 години

Да изчезва и цялата русия и да миряса тая планета...

11

Анонимен

преди 2 години

Руската техника.....

10

Анонимен

преди 2 години

В оригиналната статия от английския Индипендънт, от която нашите "журналисти" пак са прекопирали, пише че е Ан-28 (произвеждани са от 1984 година). Колегата по-долу уцели - почти на 40 години е.

9

Анонимен

преди 2 години

На совиетски сигурно са му паднали крилете или двигателите, може и двете на куп!Дано стюардесата да е скочила с единствения парашут! Дай Боже!

8

Анонимен

преди 2 години

Пак ли бе?

7

1-н

преди 2 години

Предполагам чисто нов самолет ,на 40 години като последния случай за съжаление

6

Анонимен

преди 2 години

Руска му работа.

5

Анонимен

преди 2 години

Руска му работа.

4

Оберщурмбанфюрер

преди 2 години

Какъв е бил самальота - хубав или съветски ?

3

Анонимен

преди 2 години

кой дисидент са отвлекли тоя път?

2

Анонимен

преди 2 години

Евразийски стандарт, дами и господа!

1

Анонимен

преди 2 години

Миличките жал ми е за тях с какво ли съгрешиха та Господ изсипва гняв с епидемия сега и с това горкичките дано проумеят и привлечат Божията милост