Аз си сменям колата като свърши бензина. Долу горе 1000км и айде чао. Ако е диезел 1200-1300максимално. Вие си правете ремонтите и сменяйте масла и филтри и гуми, като не знаете кое е евтиното. Така не се занимаваш с нищо.
Ей, разбирачи! И на запад карат стари автомобили. При това може да се видят автомобили на 20-25 години. Добре поддържан E30 М до Е46 M или пък SEC винаги хващат окото.
В Европа целта на тези екостикери е автомобила да отговаря на категорията, която има при производството му, а в България целта е да се дерат и ограничават шофьорите.
Който и каквото да ви говори, нали знаете за какво става въпрос? Моята е Евро 4 и я карам на газ, а ще я замерват на бензин. Аз като я запаля докато стигна зоната вече е прехвърлила от бензин на газ.
Малката ми кола я закупих преди 3 години за 3000лв. Ремонти досега - 1500лв (1200 предвидени да я стегна и 300 непредвидени)И да, чувството, че стойността на автомобила ми се равнява на нетната ми 5 дневна заплата ми действа доста успокояващо. Когато се скапе и ремонта и е над 2к, просто ще си купя друга - пак стара.
Защо ми изтрихте коментара и ме блокирахте по IP? Какво в "Чипът е RFID" противоречи на правилата, Нийче?
Семейната кола е опелче зафира на вече 15 години. Купих я стара, преди вече 9 години. До момента съм дал за ремонти (без да включвам консумативите) около 3000лв. 3000лв за 9 години или по 28лв месечно. За какво ми чисто нов автомобил, чието годишно каско ще е по-скъпо от цената на стара кола? Плюс лукса да я оглеждаш всеки път да не би случайно някой да я е подпрял с вратата докато е на паркинга пред мола? И да и търсиш колибка на цена между 50000 и 100000лв или 200/300лв месечен наем?
Ми тока за тая батерия откъде идва, другари? А тая батрия след 7-8 г. като даде фира какво я правим. Хвърляме я заедно с цялата кола. Къде? Знаете ли колко химикали има там?
Те хубаво влизат, но какво става с тези, които са минали технически преглед?Отделно залепването им в средата на стъклото пречи на куп системи по автомобила ми, осветеност, сензори за дъжд и т.н.
Ел. автомобилите - първо, батерията им е екологична бомба, след 10 г, не става за нищо и трябва да се изхвърли целия автомобил (самото производство също замърсява), второ производството ѝ замърсява много - трето - самата енергия, за да стигне до контакта е предимно от горене на въглища.
Гледам наричат нормално платените хора у нас слуги. Само да вметна, че доста от тези слуги имат акции от компаниите, в които работят и работят почти за себе си. Доста от тях работят и B2B чрез собствени компании. Залъгвайте се как да взимаш 12к месечно и обезщетение при съкращените 120к е зле.
Мерките всъщност са икономически, а не екологични. Идва от големите автопроизводители и целта е прозрачна да се стимулират продажбите. Това, че самото производство, особено на електрическите е мръсно, на кой му пука в имета на "растежа". Пък и него ще го изнесем в третия свят, тука ще вони на теменужки. Истински ефект ще има само ако автомобилите се движат ПО-МАЛКО!
Що,за комплексарщина бе хора?!Защо никога не обсъждате темата,а преминавате в лични нападки и спорове,от рода,на кой му е "ПО ГОЛЯМ"?!
Влизат в сила новите екостикери на автомобилите