13

Тесла

преди 2 години

Тесла и електормобилите не са се промениоли от 70 години, когато дори България поизвеждаше елекрокари. Нито милиметър напред в технологията, същия принцип - батерия и електромотор. Само ги правят по напудрени, дизайн, с повече електроника вътре, дисплей и луксозни кожени седалки, но технологията е същата както на българските електрокари които произвеждаше Балканкар.

12

Анонимен

преди 2 години

Ой котьо, сега ще се отчитат яко на РР!

11

Анонимен

преди 2 години

Така се прави без много приказки, а не кат' Баце проглушини ушите за фолксфаген и накрая нищо :)

10

Значи к'во е...

преди 2 години

Завод ще има къв ви е проблема!Моя проблем какъв е?Нема да послушват Божков, нема да подслушват Сакскобурга, нема подслушват хиените, няма да подслушват Трифонов ми ще подслушват мене, дето престъпление не съм извършил и ще снасят тука к'во чуят ония шут да си прави скечовете, наобратно на какво са чули!Двуцевката и в главата сбъркана!Твърде много подценяваш практическата ми психология!

9

Истукан

преди 2 години

До Ха ха. Аз купувам електромобили, ама знам как да си ги направя, за да не ги вклчвам в щепсела да се зареждат.

8

Анонимен

преди 2 години

Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, знаете ли защо? Защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.

7

Ха ха

преди 2 години

Кой купува електромобили!

6

Анонимен

преди 2 години

Тази фирма, между другото е обявила веднъж фалит, а и другото е че България се задължава да финансира проекта според преварителния договор.

5

Анонимен

преди 2 години

Ха дано,ама..Около ГГ винаги мирише на пари,а накрая - всичко до кривата круша!

4

Истукан

преди 2 години

Чужденците използват евтината работна ръка. Можеше българска компания да произвежда електромобили със собствена марка.

3

Анонимен

преди 2 години

Тия меморандуми ги знаем. Фолксваген също имаха с нас меморандум и кой ли още не.

2

Анонимен

преди 2 години

Стига смешки ... Със 140 милиона евро, не може и завод за консерви да се направи.Да не говорим, че тези катафалки никой няма да ги купува. 200 км пробег и 12 часа в контакта

1

Анонимен

преди 2 години

Вижте клипа с англиският на взелият фалшива диплома от Харвард Кирил Петков. Синът ми дето е 5 клас говори по-добър английски от него.