Тесла и електормобилите не са се промениоли от 70 години, когато дори България поизвеждаше елекрокари. Нито милиметър напред в технологията, същия принцип - батерия и електромотор. Само ги правят по напудрени, дизайн, с повече електроника вътре, дисплей и луксозни кожени седалки, но технологията е същата както на българските електрокари които произвеждаше Балканкар.
Така се прави без много приказки, а не кат' Баце проглушини ушите за фолксфаген и накрая нищо :)
Завод ще има къв ви е проблема!Моя проблем какъв е?Нема да послушват Божков, нема да подслушват Сакскобурга, нема подслушват хиените, няма да подслушват Трифонов ми ще подслушват мене, дето престъпление не съм извършил и ще снасят тука к'во чуят ония шут да си прави скечовете, наобратно на какво са чули!Двуцевката и в главата сбъркана!Твърде много подценяваш практическата ми психология!
До Ха ха. Аз купувам електромобили, ама знам как да си ги направя, за да не ги вклчвам в щепсела да се зареждат.
Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, знаете ли защо? Защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.
Тази фирма, между другото е обявила веднъж фалит, а и другото е че България се задължава да финансира проекта според преварителния договор.
Чужденците използват евтината работна ръка. Можеше българска компания да произвежда електромобили със собствена марка.
Стига смешки ... Със 140 милиона евро, не може и завод за консерви да се направи.Да не говорим, че тези катафалки никой няма да ги купува. 200 км пробег и 12 часа в контакта
Вижте клипа с англиският на взелият фалшива диплома от Харвард Кирил Петков. Синът ми дето е 5 клас говори по-добър английски от него.
Официално: Изгражда се завод за електромобили у нас