39

Анонимен

преди 2 години

Kанцлерът Ангела Меркел и германското правителство наложиха пълна забрана на ядреното електричество до 2022 г., като част от правителствената стратегия от 2001 г., наречена Energiewende или "Енергиен завой", за да започнат да разчитат на слънчевата и вятърна енергия, както и други така наречени "възобновяеми източници". Целта на този ход е била Германия да стане първата индустриална държава, която е "неутрална към въглерода". Стратегията засега към 2021 г. е пълен провал и икономическа катастрофа.

38

до 48

преди 2 години

А защо само в Норвегия все тепърва започва подмяната и само 17% са подменени с електрически, а в друтите страни изобщо не започва, там са по-малко от 1% електрическите? Защо като са толкова добри, все тепърва им започва подмяната от 20 години вече?

37

До 46

преди 2 години

Е то тепърва почва подмяната. До десетина години над половината коли в Норвегия ще са електрически. Ако им паднат цените и аз ще си купя.Омръзна ми да ходя по сервизи за какво ли не.

36

До 39

преди 2 години

Не ги купуват щото са по-скъпи.Ако са на цената на другите, ще почнат да ги купуват.

35

Анонимен

преди 2 години

И като са толкова добри, и като в Норвегия дават данъчни облекчения и се финансира купуването на електричка от тръбата (Норвегия няма икономика, само точат газ и нефт от тръбата и продават) защо само 17% от норвежците са предпочели електрически?

34

Анонимен

преди 2 години

В Норвегия са 17%, а защо в навсякъде другаде са по малко от 1% електрическите?

33

Анонимен

преди 2 години

То няма толкова електричество на планетата като производство за да се зареждат всички електрически автомобили. Да не говорим, че се зарежда 5 часа, и с това може да караш не повече от 200 километра, нищо че обещават 500 км, реално е не повече от 200-300 км, а на градско още по малко.

32

Анонимен

преди 2 години

От 20 години обещават електрически - напредък нула. Къде са тези електрически автомобили които могат да заместят обикновения двигател - само реклама и пропаганда.

31

Шейхове!

преди 2 години

Дупе да ви е яко!

30

Анонимен

преди 2 години

Електрическите автомобили са скъпи и неефективни.

29

Анонимен

преди 2 години

Дизеловите и бензиновите нямат алтернатива, каквото и да говорят екофашистите.

28

Анонимен

преди 2 години

Не знам колко са в Норвегия, но в целия свят и като цяло в Европа са по малко от 1%, защо не ги купуват, щом в Новвегия са 75%.

27

Сланина и дзурла!

преди 2 години

Да,снощи на мача се забеляза.попФолксваген електрически на фона на гей знаме!!По добра реклама,здраве му кажи!Сичкото гей на попФолксваген!

26

До 35

преди 2 години

Да, бе.За 2020г 75 процента от продажбите на нови автомобили в Норвегия са или електрически или хибриди.

25

Анонимен

преди 2 години

е ние у пеулник кво ше правим ?

24

Анонимен

преди 2 години

До До 21 - Излъгал те е товят приятел в Норвегия, електрическите коли са под 1% засега и така е от години и никога няма да станат дори и 5%, само пропаганда. Аз имам трима приятели в Норвегия и могат да потвърдят, че там се купуват само заради данъчните облекчения, освен това са неефективни - в градско stop-and-go батерията свършва за 1 час, a на магистралата едвам стигат до 200 километра.

23

Анонимен

преди 2 години

Най добре е да спрат изобщо да произвеждат автомобили защото от еталон за качество отдавна се превърнаха в най обикновени таралясниците едва изкарващи до гаранцията.

22

Анонимен

преди 2 години

И защо никой не ги купува електрическите?

21

Анонимен

преди 2 години

Автомобилите с литиево-йонна батерия имат общ "въглероден отпечатък", когато са включени ефектите от добива на литий и производството на всички части, което е по-лошо от дизеловите превозни средства.

20

Анонимен

преди 2 години

На планетата няма толкова литий че дори и 10% от автомобилите да минат на литиеви батерии, за сега са само около 1%, и са безумно скъпи.