86

опетков

преди 2 години

До Аз Не е вярно. Не на всяка магистрала в Германия е така.

85

опетков

преди 2 години

До Реалист В грешка си. Българският шофьор е основната причина за катастрофите и високата смъртност. Какво говори това, че най-много смъртни случаи имало по магистрала Тракия? Какъв по-добър път от магистралата? Българският шофьор например знае ли, че след като задмине кола на магистралата, веднага трябва да свие вдясно? Или, че трябва да дава път на влизащия в магистралата? И много други такива "лигавщини", които се спазват в цивилизованите държави. По магистралите на Запад въобще не видях КАТ.

84

Аз

преди 2 години

Истината е, че тая магистрала отесня отдавна. Спокойно могат да изграждат по още една лента в посока, както се прави в цивилизованите държави. Ако сте били в Германия, там по дясната лента са само тирове, но има още 2-3 ленти.

83

Анонимен

преди 2 години

Изволняват 80% от пътните полицаи, със спестените пари се купуват нови камери. За водачите с видеорегистратори се поощряват като им се дава 30% от глобата ако докладват с видео сериозно нарушение.

82

Анонимен

преди 2 години

До Доксъединителчета с малки жила никога не ги пускам ако дясната лента е заета.. това че бърза за поредното хапче за еректилан дисфункция неможе да ме накара да спра до 90 или пък да карам по бързо от ограничението.. Пускам круз контрола на 150 и ако ще да слезе да бута не ги пускам..ПАаа ако ми се лепне отпукам газта и заковавам на 130-140

81

Анонимен

преди 2 години

До КачоТипично за българина, като се качи на немски параход се мисли за безсмъртен.

80

Анонимен

преди 2 години

Ае вии не мое да казвате на *** ко ше прай! Ток е по-голем и по велик от физичните закони!

79

Док

преди 2 години

На Тракия има два скоростни режима - дясна лента 90км/ч със тировете и лява лента 160-180км/ч със всички останали. Там нормално не може да се кара, има постоянно присвяткване с фарове отзад и гаднярско засичане, щото си им се изпречил на пътя. А контрол няма.

78

Анонимен

преди 2 години

На Витиня първия тунел е тъмен като нощ.Лампите малки не е боядисано в бяло пълна скръб.Старите където са със жълтите лампи светват е пъти по добре.

77

Георги

преди 2 години

Проблемът в БГ е че няма стимул да се спазват законите. В САЩ, ако не си платиш глобата, след 6 месеца те вкарват в затвора за 6 месеца + 10000$ глоба.Глобата за превишена скорост над 50 км/ч е 10000$.

76

Незнайко

преди 2 години

До Кольо 92. Нали знаеш едни зомбита предождани в момента от марионетката в фуражка свеждат реваншистката си логика до това, че асфалт не се яде?!? Ами яжте му главата на пииииииииииииип сега, на майка ви пиииииииииииииииииииип. На комуниста недоклан само *** от лопата в пииииииииииииииииииииииииип миризлив

75

Енчо

преди 2 години

До Койчо Не забравяй и АЕЦ ,,Белене". Не се прави, че не знаеш какво е това АЕЦ.

74

Кольо

преди 2 години

Лоши пътища са 90% причина. България за 75 години не можа да изгради магистрален пръстен ОТ и ДО големите градове. Фалирала.

73

Реалист

преди 2 години

Така де, гледал съм франсета, австрийци и немци и други, от истинските, как шофират в България и как шофират в родината си. Тук за два дена се променят коренно. Обратното става с българските шофьори в чужбина. Очевидно причините не са в шофьорите, а в средата, в която шофират. Не е трудно за разбиране.

72

Щирлиц

преди 2 години

Не съм съгласен с Реалист.Първото и най-важно условие за да има малък брой катастрофи,е възпитанието и обучението,което е получил всеки шофьор.Всичко останало идва после.

71

Реалист х2

преди 2 години

До РеалистКакво приказваш приятелю? За какви фактори говориш и какво общо имат те? Нещата за които говориш са просто условия, а незачитането им само доказва факта ,че всичко зависи от самите хора.Стига с това овче мислене нито кривият път е виновен, че не си държиш волана и не си се съобразил с него нито дупката те не носят отговорност ,а ти и околните. Зимата всички писнали ,че не било чисто.Ми зима е пичове какво очаквате като тръгвате в снегове и ледове подово отопление?Караш с 30 и тва е.

70

Анонимен

преди 2 години

Такава става, когато на един комплексиран, ограничен и пpocт човек, му дадеш право да управлява МПС. В това число слагам и жените шофьори (ако има такова животно). Всички са примерни, до момента, в който не си получат СУМПС. Проблема е във вашия телевизор.

69

Реалист

преди 2 години

Причините за катастрофите са много, но българския шофьор не е сред основните причини. Най-лесното е да се хвърли вината върху шофьорите, след което нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите се увеличават. Поведението на шофьора на пътя на 99% зависи от външни фактори - например състояние на пътя, знаци и маркировки, организация на движението и контрол за спазването на правилата.

68

Анонимен

преди 2 години

Истината е, че високото самочувствие на някои хора и завишената им самооценка за възможностите им е основна причина за рискови маневри и предпоставки за ПТП. В БГ слаб шофьор и слаб е*ач няма. Особенно пък тия седнали в по-нови коли си мислят, че те сами се карат и им е позволено да погазват закона. Контрол по магистралата на практика няма. Най-много да има една патрулка с радар до морето и това е. То и за това масово карат камикадзета.

67

Така е било и ще е

преди 2 години

Ще се затрием от манталитета си.Всички много знаят и никой не взима на сериозно скоростите и ограниченията.Трябва ли да свършат в ковчези за да се спрат.Някой му викат карма.Не, не е карама това е следствие на действия водещи до логичен резултат в който участват и други.Но това е егоизъм и олигофрения във всеки един момент от струпване на разумни хора може да бъде забелязан *** който се мисли за нещо повече от тълпата лесно разпознаваем по маневрите между колите способни да впечатлят дете.