Нищо конкретно в статията.Забравили са да споменат ,че студеният въздух е наситен с повече кислород и влиза по-голямо количество в цилиндрите,защото при ниска температура е по-сгъстен.Отделно кофти масло от температурата става на вода и от там почва и да го харчи и влошява компресията.Компресора на климатика и той взима малко кончета и ако е слаб двигател се усеща доста
Тия двигатели отдавна трябваше да бъдат изпратени в историята, вижте само снимката - тръбички, въздушни филтри, болтове и болтчета - хиляди на брой, лагери, оси, валове, ремъци, няколко вида масла - двигателно, трансмисионно, спирачно, охладителни течности, помпи и помпички, компресори, катализатори, обезшумители (ауспуси), защо, защо автомобилната индустрия си причинява това?
Това е ниво детска градина.Отнесено към изправен автомобил, температурните разлики не са в състояние да създадат усещане за "автомобила не върви".Прегряващ лятото автомобил, особено при ниска скорост и повишено натоварване е сигнал, за неизправен автомобил. Да в определени режими работи, магистрала, висока скорост, градско, но проблема само ще се задълбочава.Опита за обяснение на горивния процес е направо жалък. 'Скоростта' условно управляваме ние, останалото следва по зададена схема.
Как жегата се отразява на мощността на двигателя?