8

аха

преди 2 години

Нищо конкретно в статията.Забравили са да споменат ,че студеният въздух е наситен с повече кислород и влиза по-голямо количество в цилиндрите,защото при ниска температура е по-сгъстен.Отделно кофти масло от температурата става на вода и от там почва и да го харчи и влошява компресията.Компресора на климатика и той взима малко кончета и ако е слаб двигател се усеща доста

7

Е как защо...

преди 2 години

До номер 6...Кинти, мъни, денги стинки, шума...

6

Анонимен

преди 2 години

Тия двигатели отдавна трябваше да бъдат изпратени в историята, вижте само снимката - тръбички, въздушни филтри, болтове и болтчета - хиляди на брой, лагери, оси, валове, ремъци, няколко вида масла - двигателно, трансмисионно, спирачно, охладителни течности, помпи и помпички, компресори, катализатори, обезшумители (ауспуси), защо, защо автомобилната индустрия си причинява това?

5

явно

преди 2 години

Става дума за стари автомобили с неизправности по двигателя и охлаждането му.

4

Анонимен

преди 2 години

Това е ниво детска градина.Отнесено към изправен автомобил, температурните разлики не са в състояние да създадат усещане за "автомобила не върви".Прегряващ лятото автомобил, особено при ниска скорост и повишено натоварване е сигнал, за неизправен автомобил. Да в определени режими работи, магистрала, висока скорост, градско, но проблема само ще се задълбочава.Опита за обяснение на горивния процес е направо жалък. 'Скоростта' условно управляваме ние, останалото следва по зададена схема.

3

Анонимен

преди 2 години

Повечето коли си работят перфектно между -15 и +45 градуса.

2

Анонимен

преди 2 години

Ако ти е изпърдян двигателя, жегата ще ти умъртви поне 30% от кончетата.

1

Анонимен

преди 2 години

Никак.