Коварен проблем, който не зависи от теб, е да си наточиш некачествено гориво от маркова бензиностанция с карта за отстъпка :-) После да се окаже че било объркана смеска между ацетон и корселин дето и за Руски танкове не става .. :-)
Липса на въздушни възглавници. Българските "автоджамбази" вземат трупове на коли от германския и италиански автоморги, изтенекеджийстват ги, подменят някой друг чарк, но не оправят системата за сигурност, която струва много пари, а хакват компютъра и развалят детекторите на системата, за да не сигнализира за проблеми.
В ТУ-София, 2ри или 3ти семестър по Материалознание бяха разглеждали някой модели на Опел, като пример за лоша пасивна защита от корозия. Смяхме се от сърце, тъй като имаме и такъв Астра-дзвер. Въпреки ръждите обаче, е изключително технически грамотно правена кола. Това бяха последните модели, където обслужването беше лесно и почти за без пари. На сегашните за едно масло "вадиш" 200-1000лв, а на онази става и за 35-общо
Напълно безсмислена статия. Най-напред е написано:"Има редица скрити неизправности, които могат да доведат до повреда на пътя с последвало посещение на сервиз или дори до инцидент."А по-късно пише:"Затова и трябва да се обръща сериозно внимание при появата на петна от течности под колата, когато тя е паркирана."Последно как може да са "скрити" неизправностите, когато се вижда че има течове от автомобила?
На две години сменям колата. Нямам оплаквания. Не мога да разбера, защо повече хора не правят така. Толкова е просто...
Нема страшно. Тея неволи се срещат при милионниците дето пише на километража 127 121. Ти нали си милионер и може да си позволиш нова кола?
Кои са коварните проблеми на автомобила за които дори не подозираме?