10

Хе

преди 2 години

Преди да плюете текста се направете домашното. Има хора които живеят в горещ климат Аризона, Невада. Там акумулаторите трудно изкарват три години. Пействам текст на английски за справка:Some studies suggest that car batteries are even more likely to fail in the heat of the summer than they are in winter. ... A battery that might last ten years at 77 degrees might only last for five years at 92 degrees and if the temperature is increased to 106 then that lifespan drops to two and a half years.

9

У

преди 2 години

Така е стремят се -писал съм-5год, толкова ти стига, а Мурзилката е за деца, но сега не е актуално. Алкални акумулатори за коли почти няма. Те са основно за радиоапаратура, авариино и подобни с по-малък товарен ток. Аз ти препоръчвам да отрежеш един по-съвременен киселинен и да го разгледаш, после ми давай акъл. Преди време се занимавах няколко години, ама карай, щом вярваш на реклами, вярвай!

8

наблюдаващотдалеч

преди 2 години

До У Ти ще спечелиш приза, 'Глупост на седмицата" Всеки производител, се стреми да прави най-дълготрайни акумулатори, за да му купуват стоката. Как си мислиш, че се договарят всички производители за "плитки клетки" А това за р00ския акумулатор, си го чел в "***"

7

Слушател

преди 2 години

Глупости,ама много големи глупости. Зимата акумулатора на старата ми кола,"падаше",защото карах другата. Като се стопли времето, не пада.

6

У

преди 2 години

Няма да коментирам писаното, обаче опитът ни е, че в днешно време ВСИЧКИ акумулатори изкарват гаранцията, даже повечето някъде към 5-6години. После независимо от сезона рязко едната клетка(която подло е направена с по-плитък утаител) става "мъртва" и се купува нов. Дестилирана вода е трудно да се добавя, защото ги лепят, нямат капачки и пр. Това е така нареченото -планирано стареене. Иначе производителят има да чака. Аз съм виждал военно изпълнение, алкален, руски, работил от 1984г до 2007г.

5

Анонимен

преди 2 години

Коя "инженерна" мисъл изръси тази величайша глупост? Електролита се сгъстявал през лятото... Двойкаджии ръсещи простотии!

4

Анонимен

преди 2 години

Когато работи двигателя,на акумулатора му е много по-горещо от слънцето...нищо,че се зарежда...по тази логика трябваше да ср разпадне...

3

Мунчо

преди 2 години

Най-опасна е нощта! Сутрин ставаш и го няма!

2

Анонимен

преди 2 години

Дрън ,дрън.УМИРАНЕТО е факт.Това, че се случва зимата, също. Останалото бла бла, има достоверност само в това, че при висока външна температура, се изпарява водата от електролита.Съвременните автомобилни са капсуловани в повечето случай, и въпреки че са взети мерки, част от изпарената вода да кондензира и да се върне обратно, все пак търпят загуба на вода.От това пада нивото на електролита и част от клетката остава на сухо и дава по нисък капацитет и стартов ток. Студа намалява капацитета общо

1

Анонимен

преди 2 години

Глупости. През годините съм оставял моя на -20 и +40 и не съм имал проблем.