Цитат:Тези категории не отговарят на европейските - от 1 до 6, зададени от производителя, а са определени от българските власти. По-голяма глупост не е правена в България. Кои са тези власти? Ако са тези от ДАИ - та там работят все бивши катаджии, за които всички знаем, че не се отличават с особен интелект. Някъде публикувани ли са изследванията как са определени тези категории, противоречат ли на европейските, защото един обикновен адвокат ако ги атакува в Европа и веднага ще отпаднат.
Ето ти една възможна хипотеза за мислене: пежото от 2000 г. е зад блока на трупчета от години, докато джипът от 2020 обикаля града нон-стоп. Тогава кой е замърсителят?!!
За стикерите разбрах, а кога ще направят нещо да намалят замърсяването? Например да мият всеки ден всички улици или да забранят отоплението на твърдо гориво в голямите градове.
А печките за отопление , където горят какви ли не неща вкл мебели, гуми и какво ли не? Те въобще не замърсяват. Те не са проблем. Облаците, които се носят от цели махали? Като ще решавате проблема го решавайте генрално не частично!
А за камиони и подобно нищо не важи.. карат и димят брутално, но за тях няма правила. Все колите са най-виновни. А кораби, самолети и др.. и там не е проблем. За горенето на *** от цял свят в тецове и заводи да не говорим.
Автомобилите в България замърсяват в пъти по-малко от автомобилите в държавите в Западна Европа на човек от населението или на квадратен километър площ на държавата. В Западна Европа имат 5-6 пъти повече лични автомобили на човек от населението от България и един личен автомобил там изминава 4-5 пъти повече километри на година, отколкото в България. Вместо да вървим към тях, с тези екостикери се отдалечаваме от Западна Европа
В България автомобилите замърсяват пренебрежимо малко и цялата тази история е за да се имитира дейност, че нещо се прави. Това няма да ни отърве от глобите, които ЕК. ще ни наложи заради замърсяването от отоплението.
До 46Твоя 30 годишен таралясник на пропан е в пъти по-чист само от 40 годишните таралясници, които все още се движат тук там по улиците. Карай си го със здраве поне още 30 години и продължавай да си живееш в заблудата, вероятно породена от факта, че просто не можеш да си позволиш нов автомобил.
Интересно как ще определят емисиите. По година на производство или ще ги замерват. Защото един джип 2020 г ще замърсява 2 повече от едно пежо от 2000 г примерно.
В цивилизованите държави няма стикери. Всичко се проверява по регистрационен номер. Интересно ми е какъв ще е контролът у нас.Дали ще се гледа цвят на стикер, който може да се принтира вкъщи, или ще има КПП-та за проверка на стикери?
Пълно е с пушещи(син пушек) коли Евро 5,че и 6.На тия ресурсът им е толкова малък,че нямат шанс да дойдат в БГ изправни.
Най-накрая адекватни мерки. Сега остава и да направят техническите прегледи реални и да започнат да вдигат рязко данъка на колите с намаляване на еко категорията им.
У големите грдове в Бг общественият транспорт е силно развит. У малките градове разстоянията са къси, плюс обществен транспорт, плюс велосипеди! Автомобилите у Бг са твърде много спрямо населението, щото може да си купите кола на старо у Австрия или Германия до 15 г. за 600-800 ?. Автопарка у Бг основн е между 12-15 годишни, че и по-стари, автомобили!
Явно се налага да обясня. Когато ви сложат този стикер, трябва да лепнете върху/зад него карта за градски транспорт /ако сте в София/ или банкова карта с чип.
Трябвало заплатата му да стане германска и тогава щял да спре да трови народа с бангията.И колко време да те чакаме да забогатееш Доде изпукаме от ефиземи асми и раци
Eкостикерите на колите влизат в сила от 12 юли