30

Анонимен

преди 2 години

преуспелите разбирачи отново дават акъл, докато чакат да им заредят газ за 10лв на 20 годишната им кошница, 5та ръка.

29

Анонимен

преди 2 години

КОЛКО ОТ ТЕЗИ 129 000 $ ЩЕ УКРИЕ КАТО НЕПЛАТЕНИ ДАНЪЦИ?

28

Анонимен

преди 2 години

Ако има теглич и прави мусака ще взема 2 за 1.

27

Пешо

преди 2 години

Форумните професори пак са се събрали тук. Чудя се те какво ли са произвели в живота си освен нещата сутрин в тоалетната.

26

Анонимен

преди 2 години

Компанията от Пато АлтоМъка, много мъка!!!

25

До 35

преди 2 години

Никакъв гений не е, а отявлен циркаджия. В САЩ ако си добър циркаджия се намира кой да ти даде пари за безумните проекти!

24

Кико

преди 2 години

Един гений между бузата от сиви същества( и аз също)!Лошото е че се ражда толко завист помежду ни

23

Анонимен

преди 2 години

1909 година братя Райт създават компания за въздахоплавателни средства, след като техния прототип на моторен летателен апарат Флайър изминава цели 39 км!! Тогава цял свят им се смее и казва че тази авантюра няма никакво бъдеще. Инвенститорите им казват, че предпочитат да си дадат парите на пияница с куцо магаре и ,че Никога апарат по-тежак от въздуха няма да бъде икономически изгоден... Това го четох за първи път на борда на AirBus 380 полет Лондон- Лос Анджелис...

22

До 27

преди 2 години

Преди сто и няколко години са говорили същото за първите автомобили. Хахахаха. Предполагам преди 40 години и за първите мобилни апарати. Успокой се и дишай. Техническият прогрес върви с огромни крачки напред въпреки такива изостанали като теб.

21

Анонимен

преди 2 години

"Компанията от Пато Алто..." Нелоооооооо, още на второто изречение ме отказа да чета.

20

Анонимен

преди 2 години

В момента електрическите коли в света са по малко от 1%. И никога няма да бъдат повече - на планетата просто няма толкова много литий за батерии дори за 10% от колите да минат на ток, да не говорим, че батерията много бързо се изхабява и трябва да се хвърли, а това е скъпо и вредно за природата.

19

Анонимен

преди 2 години

Цели полета във Франция са пълни с закупени автомобили Тесла и други подобни, защото хората не знаят какво да правят с тях след това! Жизненият цикъл на акумулаторите им е кратък, а рециклирането на тези акумулатори е реален и скъп проблем. Не е прието да се говори за това на глас, но тези технологии нанасят несравнимо по-голяма вреда на екологията и околната среда, отколкото традиционните двигатели с вътрешно горене.

18

Анонимен

преди 2 години

Вече 20 години не могат да измислят батерия - не с мръднали от 20 години и Тесла и другите електрически коли.

17

Анонимен

преди 2 години

Тесла е най-яката кола, но русофилите са прости и не могат да го разберат този факт.

16

Анонимен

преди 2 години

През следващите години няма да има намаляване на потреблението на петрол и газ, за което много хора обичат да говорят от различни трибуни, а напротив, започнал е и тече цикъл на високи цени на суровините.

15

Анонимен

преди 2 години

A може ли да завива?

14

House M.D.

преди 2 години

Какво ни интересува, че другарят Мъск пуснал поредната екскрементална теслА? Какво означава думата "иновативна" в превод от суахили? Откога в България се използва имперската мерна система?

13

До К6

преди 2 години

Кажи му. Обясни му как стоят нещата с инвестициите, че завалията не може 5лв да изкара. Само да не се окаже, че си някъде работник, че доста ще е смешничко, драги ми Зайко Байко.

12

Анонимен

преди 2 години

Аз си купих старата Тесла, модел S но 4 моторна. На 6 години е бараката, но съм много доволен от нея. На старт просто няма кой да я бие, а всичко и работи, все едно вчера е излязла от завода. От тук нататък само Тесла ще карам.

11

Драгстер

преди 2 години

9,23 за 402м е брутално време за серийна кола. Дори и Bugatti Chiron е по-бавно. Страхотия.