26

Жоро

преди 2 години

Това се случи и на нас към днешна дата! Сагата продължава вече месец и никой не може да ни даде отговор, но фактурите продължават да идват въпреки, че са ни спряни всички услуги заради невърнато устройство което ни отказаха да върнем...? Не било заявено за връщане..? А защо тогава имаме неустойка, че не е върнато и ни спират всичко което е платено?Няма такава НАГЛОСТ! А1... Вижте клипа. Актуален е и към ден днешен! (21.09.21г.)Никаква промяна... Бягайте далеч от А1!https://youtu.be/rAznJ

25

Жоро

преди 2 години

НАГЛОСТА на А1... - М Тел. Любопитни Факти...!Сагата продължава...! Вече месец към дата 20.09.21 г. ! Няма "откачане" #A1 Няма такава НАГЛОСТ! Абсолютно РЕКЕТЙОРСТВО! и ИЗНУДВАНЕ!Кликнете на линка по долу ако не Ви се чете... Грозно, но факт... Това е #А1 . Подготвяме и наше интересно видео, което ще публикуваме в случай, че въпросното и напълно актуално към днешна дата не е достатъчно на самозабравиля се "Телеком" #А1! - М Тел. Мобил Тел.https://lnkd.in/gikT2yfK

24

Снежана Тодорова

преди 2 години

Полето за адрес не работи във формата за компенсации. И при вас ли е така ?

23

Анонимен

преди 2 години

Преди 3 години махнах всичко от А1 (телефони, телевизия, интернет) и не съжалявам. Кофти цени, надуване на сметки, огромни разправии с поддържката. Единствената ми грешка беше, че чаках толкова дълго. Скапана самозабравила се фирма, която само гледа как да прецака частните клиенти (учудващо фирмените абонати се обгрижват невероятно добре, ама аз не съм фирма....)

22

Alex

преди 2 години

Аз нищо не искам от А1.Ама нищо.

21

Мария

преди 2 години

Само че полето, където трябва да посочиш адреса не е активно и не можеш да подадеш заявлението за компенсация.

20

Анонимен

преди 2 години

Ама прави да ги осъдите ,20 % са нищо )

19

Най-смешните!

преди 2 години

Проблема не е бил само с телевизията и интернета, проблема беше с покритието на А1 като цяло. С часове неможехме да се свържем с бабата, наложи се да пропътуваме 70км. за да проверим дали е добре и защо е изключен телефона и!За компенсация, тези хитреци са измислили, че сега Баба ми трябва да подпълни заявка в интернет. И то за частична компенсация - телевизия. В ИНТЕРНЕТ! Колко баби са способни да го направят? И то частично, за телевизия... ами за телефоните? Поздрави на А1!

18

7878

преди 2 години

КРС е високо платен слугинаж на 3 те мобилни оператора, РадеФ нещо се ослушва за борбата с монополите?

17

Още от БГ

преди 2 години

Бъг в системата и банкоматът гълта картата. След около час рестартира и всичко тръгва нормално, ама картата е в устройството. Обаждаш се, разправяш се и ти казват, че можеш да получиш нова след 4 работни дни.Следва тичане до банката,загуба на време,търсене на място за паркиране.Вместо да ти я донесат вкъщи в удобно време, след като не е блокирана по твоя вина, а причината е в тяхната техника.За обезщетение дума да не става.Носиш си последствията,че плащаш да ползваш скапаната им система.

16

закривай

преди 2 години

Тези от М(ен)тел още ли си имат клиенти...срамота

15

Анонимен

преди 2 години

Никола, ако е за мобилен телефон си прехвърли номера *** друг оператор...Боб ми искаха 100 лева за 120мб интернет, подадох жалба в КЗП и се прехвърлих на А1.. Въпреки че са едно няма проблем...Вече минаха 3 години и давноста е отпаднала... Имам подобен опит и с Теленор.. Искаха ми 45 лева за смс за някакви игри... не ми разрешиха да си платя само сметката и пошзвах 2 месеца докато спряха номера и да си гледат работата(пак жалба към КЗП).Операторите ни скубят супер яко, не ги съжалявай

14

Анонимен

преди 2 години

Виваком имат клаузи в договорите, за които ще ги осъдят да плащат десетки милиони ако бяха в друга държава. Уви, тука властта е в ръцете на кумунуидните олигарси, така че ще чакаме да се отече поредното русофилно поколение преди да си помислим за промяна.

13

Киро

преди 2 години

За къде става въпрос.Аз съм в квартал Витоша София и 2 дни нямах интернет и телевизия на Виваком 7ми и 8ми

12

браво

преди 2 години

Това ми е първото прекъсване за 2 години! Лоялни са!

11

Анонимен

преди 2 години

като не ви харесва услугата чакайте Зилон Хъск да ви пусне нет от сателит.

10

Swap

преди 2 години

А тия от балъксатком дали ще предложат нещо такова на балъците!!!!

9

Анонимен

преди 2 години

До АнонименСвиваком са същите. Сментел се една фирма с 2 клона.

8

не разбрал

преди 2 години

И защо трябва да заявявам, много добре се знае къде е бил проблема, пускайте тези 20% отстъпка и това е?!

7

Анонимен

преди 2 години

По селата тия "оператори" отрязаха всички кабели и нямаме телефони. Мобилните също са много зле и постоянно прекъсват.