До оживял късметлияАко нямаш застраховки и цялото оборудване,за да извършваш превоз на пътници ще ти вземат лиценза.Много често микробусите се наемат заради ниската цена и на практика са нелегални. Наричат ги Случаен превоз.
А Генерал Стефан Янев къде е бил по това време?Той запознат ли е със случая. Какво е неговото мнение. Възнамерява ли да вземе някакви мерки?
Нашенецът е склонен да търси вината у шофьора, а проблем с подобни фирми май не забелязва. Когато возиш хора, всички места трябва да са оборудвани със сертифицирани седалки с колан, да имат застраховки и съответните прегледи. За подобни неща "гонят" големите превозвачи, а част от фирмите возят хората заедно с лопати, кабели и др. Аз съм се возил в необозначен като фирмен бус, защото го купиха за 4-5000лв, а се караше от 3ма човека-все работници. Тяхната "печалба" беше, че вадеха по малко нафта.
От личен опит ще Ви разкажа как протича деня на един "шофьор" на бус в частна фирма: ставане в 5:30ч преглед на буса(ако е зима ринене на сняг),6:00ч първа спирка до към 6:30 ако няма някой успал се,7:10ч спирка до баничарницата,7:20 спирка на магазина,7:30 спирка до павилиона че някой е забравил да си купи цигари от магазина,7:50 пристигане на обекта-шефа мрънка че закъсняваме и в 8:00ч почваш работа с другите работници до 17:00ч,после шофиране по обратния маршрут и в 19:00ч паркираш.
Интересно ми е как точно се губи контрол, понеже и аз съм шофьор?Драпал си е макарите или.................?!
Кратка равносметка, шофьора на буса е бил и работник. Катастрофата е станала през нощта, а вероятно са започнали работа рано сутрин. Като цял ден са маали с лопатата, горещия асфалт. И това разбира се, за великолепните 800 лева на месец. Повече не са, за да има да остане за връщане в Чекмеджето. После защо пътищата ни са в такова състояние, защото много администрация се храни покрай един ремонт. То не са шефове, секретарки, любовници, почивки и т.н. Някой да е видял шеф да държи лопата?
Под "шофьор" разбирайте че е работник като другите и също е полагал асфалт през деня.и ако сметнете и часовете от сутринта когато ги е закарал до обекта ,да приемем от 6:00ч до към 18:30ч когато е катастрофирал се е натрупала много умора.това е причината.ама ако откаже да кара буса и шефа му ще го уволни,затова си е траел човека
Шофьорът на буса, катастрофирал на "Тракия", загубил контрол