49

Мухахаха

преди 2 години

До АнонименОт къде ще дойде този ток?Само не ми говорете за зелена енергия защото слънцето по това време залязва а вятъра е непостоянен...Ти сигурно си умствено увредения в семейството ти . По - *** въпрос не бях чел ... Моля те никога ,ама никога не си прави тест за интелигентност. Ще поставиш нов рекорд за отрицателен IQ .А ето и отговора. БАТЕРИИ . Всяка инсталация със слънчеви панели има БАТЕРИИ където енергията се съхранява... за да има ток и през ноща когато няма слънце.

48

Анонимен

преди 2 години

До АнонименФиналният вариант ще е, че тези които имат, няма да имат нужда от това, да им работи някой, нито от това, да продават на бедните ... защото ще имат всичко!!! МУУХАХУУАХХАУХАХА!

47

Анонимен

преди 2 години

"Класите бавно но сигурно умират.Най напред изчезва средната а после и класата на богатите.А бедни ще има само толкова,колкото може да понесе обществото.Ще работят роботи"Грешкйта ти е, че мислиш за класта, само от пратична гледна точка.

46

Presspapie

преди 2 години

Water fuel cellhho-bulgariaПолучава се водород и кислород от вода и се използва в ДВГ

45

Анонимен

преди 2 години

Аз имам следния въпросАко 30 000 000 автомобила се приберат след рабония ден и се включат към ел. мрежа От къде ще дойде този ток? Само не ми говорете за зелена енергия защото слънцето по това време залязва а вятъра е непостояненБез ТЕЦ и АЕЦ няма как да стане

44

заплес

преди 2 години

Всичко до тук е ЩЕ и най-голямото ЩЕ е че ще бъде адски скъпо в обозримото бъдеЩЕ:)

43

Анонимен

преди 2 години

Какъв комунизъм ве гони ве?.Иде времето на безусловния доход.Които иска да получава повече,отива да работи.Които не иска да работи, получава толкова колкото да съществува.(Да не ходи гол и бос и да не умре от глад) Това ще засили конкуренцията между работещите и ще даде стимул за високо образование и разбира се за по-добър живот.Класите бавно но сигурно умират.Най напред изчезва средната а после и класата на богатите.А бедни ще има само толкова,колкото може да понесе обществото.Ще работят роботи

42

До Супер!

преди 2 години

А защо работата по проекти на бюро не я считаш за работа? Там се изискват истински усилия да направиш нещо иноватовно, включително и поточните линии. После какво следва:1. Докарай частите до линията2. Постави кутията на линията3. Постави платката и флашни готовия софтуер 3а. Калибрирай4. Сложи капака и завий болтовете5. Сложи продукта в кашан6. Транспортирай до камионаИ искаш тея повтарящи се елементарни операции от 2 до 5 да се извършват от някой, само щото да получава заплата?!

41

Супер!

преди 2 години

Винаги съм смятал комунизма-социализма за строя на бъдещето!Роботиката и 'свободната енергия' ще ги направят отново актуални!След като "Кой нормален човек иска да работи във фабрика ?!"и за предприатие "инженеринга е 40-60 човека разпределени за 2-3 години период...а в производството са заети 8-10 тина човека"ТО останалите 99.9% от населението - хора без работа ще се занимават със себе си или ще разхождат кучета.Или ще се върнат към Ленинизма.

40

До Taню

преди 2 години

от друг анонименОтносно Н-тата ръка автомобили по пътищата у нас, ниския жизнен стандарт и съответно много по-малката покупателна способност на нашенеца, както и за още някои немаловажни подробности от пейзажа, няма спор!Но не забравяй, че от известно време и в Африка почнаха да отказват депонирането на ***. А в случая говорим за батерии, които не можеш просто да заровиш/изгориш и да забравиш. И в един бъдещ момент това може да се окаже сериозен проблем за производството на електромобили

39

До Taню

преди 2 години

от друг анонименОтносно Н-тата ръка автомобили по пътищата у нас, ниския жизнен стандарт и съответно много по-малката покупателна способност на нашенеца, както и за още някои немаловажни подробности от пейзажа, няма спор!Но не забравяй, че от известно време и в Африка почнаха да отказват депонирането на ***. А в случая говорим за батерии, които не можеш просто да заровиш/изгориш и да забравиш. И в един бъдещ момент това може да се окаже сериозен проблем за производството на електромобили

38

До Taню

преди 2 години

от друг анонименОтносно Н-тата ръка автомобили по пътищата у нас, ниския жизнен стандарт и съответно много по-малката покупателна способност на нашенеца, както и за още някои немаловажни подробности от пейзажа, няма спор!Но не забравяй, че от известно време и в Африка почнаха да отказват депонирането на ***. А в случая говорим за батерии, които не можеш просто да заровиш/изгориш и да забравиш. И в един бъдещ момент това може да се окаже сериозен проблем за производството на електромобили

37

до 32

преди 2 години

Аз работих в атвтомобилната индустрия, та малко от малко съм наясно с нещата. В проектите в които съм бил, инженеринга е бил между 40-60 човека разпределени за 2-3 години период. Т.е. хора, които седят на бюро. После в производството са заети 8-10 тина човека и то основно хора без особено образование. И с какво се занимават- качват части и заготовки от стелажите към линиите и товарят готова продукция. Всичко останало е автоматизирано. Та не знам за каква работа на поточна линия бленуваш. Беше тя

36

House M.D.

преди 2 години

"Доставчиците на елекромобили обръщат все по-голямо внимание на темета. "На чии темета обръщат внимание?Откога "няколкостотин" стана цифра?Защо статията е преведена с Гугъл Транслейт?

35

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 32Когато даден процес може да се автоматизира, той следва да се автоматизира. Хората имат способности които машините нямат, но те не са свързани с повторението на еднакви задачи. Да "пазиш работни места" за сметка на нововъведенията е лудитска дивотия. За това следва човешкия ресурс да се пренасочи в други сфери. Кой нормален човек иска да работи във фабрика ?!

34

Анонимен

преди 2 години

До Taню"Където съм в момента (Сев. Холандия)" - колко е годишния приход на работещ?колко са му разходите за храна и колко време му отнема да се сдобие със автомобил?Абе пак немате връзка с Хюстън!Естествено че е по-добре богати, здрави и умни отколкото бедни, болни и неумни...

33

ИСТИНАТА

преди 2 години

За да се отърват от старите ел. коли европейците ще ги набутат при нас като нов внос.

32

Анонимен

преди 2 години

До до 25"От много много години поточните линии само сглобяват готови компоненти."А готовите компоненти се сглабят от други поточни линии.Да-а от дървета не виждаш гората.Я обясни тогава - ако няма хора, на които да се плаща за труд - как ще си купуват коли? - В сегашната капиталистическа система?или всичко отива накъм комунизъм - "Всеки му според потребностите и всекиму според нуждите!" :)

31

Taню

преди 2 години

До АнонименКъдето съм в момента (Сев. Холандия) всяка трета кола е хибрид или Тесла. Има и много китайски електромобили. Много е по-тихо, чисто и финансово опрадано. Но на *** не моеш му отнемеш фаса и дизеларката, ***? ;)

30

Анонимен

преди 2 години

Много дразнят зелените талибани, които непрекъснато повтарят как всичко е вредно, всичко замърсява, как сме на прага на апокалипсис. Рециклирането на литиево-йонни батерии е изцяло инженерен и организационен проблем. Основния проблем са самите ел. автомобили, там трябва да се акцентира, там ни трябва технологичен скок, те трябва да станат наистина атрактивни за потребителите, а не да се таргетират единствено еко маниаци с полирани мозъчета.