Не че нещо но ментално ошетените нямат представа какви лицензи пък вземаше запада от социализма. Металулгията им все още звучи като магия. За фундаментални науки говорим.
И в същото време и сега белите хора караха нормални и комфортни автомобили!Социализмът работеше по лицензи взети от запада,а не обратното!Само се чудя в 'Чавдар' за какво работеха инженери и конструктори,като всичко беше взето от Шкода,Сетра,Авиа и Ман
19 години карах тази кола. Никога не ме е оставила насред път. А колко багаж съм прекарал, не може и да сънуват. И между другото, стигал съм до 120 км/ч без никакви външни или вътрешни дискомфорти.
110 трудно, но със 100 съм се возил. Чичо ми отидоха от Сливен до Източна Германия навремето с трабант и се върнаха.
дедероните му казваха ,,помощно средство при ходене,,и цената му беше като на кола,но чрез дефицита,комунистите управляваха,абе тъжна история
С очите си съм виждал трабант с немски номера как влачи огромна каравана след себе си към Варна. Идея си нямам как с 26 коня се е случвало да се пътуват по 5000 км, напред-назад. Ами полските фиатчета - същата история!
- Доволен ли си от твоя трабант?- Да, само трябва да го пребоядисам.- Защо?- Защото е жълт и щом си отворя прозореца, хората започват да пускат вътре писма.
Викахме на трабантчето 2 метра кола 1 км пушек. Но за соца това си беше кола. Както се казва като нема риба и цацата е риба. С трабантчета няма катастрофи. То и да искат немогат да катастрофират защото от 60 км повече неможеше да вдигне. Тези 110 км за които пишат ги правеше без пътници и по нанадолнище. На баир трябваше да слизат да бутат. Абе весело си беше с трабито немаше скука.
Въпреки това, макар и вече част от историята, трабантът остава безсмъртният автомобил от геройски умрялото ГДР.
Колкото ГДР е безсмъртна и престана да съществува, толкова и Трабанта е безсмъртен и престана да се произвежда ............
30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР