53

до 68

преди 2 години

Ква партенка бе другарю, то това си е факт, да мотокарите ни не бяха с качеството на Тойота, но се търсеха. А да знаеш че сме изнасяли Ел.ки (настолни калкулатори) за Англия - едва ли.

52

Анонимен

преди 2 години

Mного опити има за происводство на автомобили в бегето но истината е една - нашата малка корумпирана и крадлива нация не става и за 4еп за 3еле. Ще трябва да се сменят още 2-3 поколения, много народ трябва да мине през чужбина за да се смени манталитета и тогава може и да се получи нещо.

51

Анонимен

преди 2 години

До 69 мерцедес не е за всеки, защото частите и подръжката са скъпи. А ние поне тротонетки произвеждаме ли?

50

Анонимен

преди 2 години

Заводът за трабанти искаше да го купи Египет. Евтина кола за народа. И сега би вървял, стига да се смени моторът с по-модерен и с по-малък разход на гориво

49

Мечтател

преди 2 години

Еххх да можех да си купя трабант или поне Лада,че с този мерсецес се измъчих.И партийните величия се возеха на мерседеси,за да може само те да се мъчат.За народа трабанти.

48

Хемус

преди 2 години

Пич много държа да узная точно запада какви лицензи е взимал от изтока!?Питам за тежката индустрия,понеже бързо се видя как рухна мита за заводите дето произвеждали качествена продукция!Пуснете пак партенката как японците купували български мотокари и електрокари и паднали под масата

47

Истината

преди 2 години

Трабанта е символ на това до къде води руската окупация. ГДР прави Трабанта и Вартбург, ФРГ Мерцедес, Ауди, Фолксваген, Порше, Опел. Трабанта и Вартбург вече ги няма, останалите все още се произвеждат.

46

Анонимен

преди 2 години

Изводът е: карайте само тръба.

45

у

преди 2 години

Тъжно е колко технически неграмотни колеги има! Ние сме имали Вартбург до към 98-99г и доскоро го караше човека дето го купи-до лозята като работна. Трабантчето е по-опростено. Тази кола ни е прибирала без една свещ от Бургас-на два цилиндъра, никога не е бутано окачването. Един път са сменяни спирачни цилиндри, един ремонт с едно купено бутало за ремонт ДВГ и гуми и много масло в бензина. Имаха кусури по токовете, лоши връзки и неплътни куплунги, но инженерно...беше уникална кола за времето

44

Анонимен

преди 2 години

Предшесвеника на гипсокартона ха-ха

43

Леша

преди 2 години

Трабанта е като ваксините и намаленията на банани в лидъл - тества колко oлигoфрeни има на планетата.

42

АБЕЕ . . .

преди 2 години

Много голяма простащина и идиотщина е това трабанта ! ! !

41

Ицо

преди 2 години

Първата ми кола. Въпреки всички несъвършенства, палеше при минус 20 градуса и правех път през снега пред блока. На моя му сложих предни седалки от Фиат Регата и доби състезателен вид :):):)

40

Анонимен

преди 2 години

До Вуйчо Ваньо Трабанта имал хубаво парно хахахаха, вървял,хахаха, остава да кажеш колко е безшумен и колко комфортно вози. Да те информирам,че трабанта също е с въздушно охлаждане и няма хубаво парно. Просто няма радиатор.

39

Анонимен

преди 2 години

Trabant е най-големия *** в история на автомобилостроенето. Ако някой каже за по-голям *** съм готов да поспорим.

38

преди време

преди 2 години

В Бургас мисля беше, магаре е изцяло трабант...имаше такъв случай. Мукавата... заминала...

37

Инжа до 42

преди 2 години

До пфффНедей, че ми бъркаш в язвата с открит пръст. То ми пристига като магистър от русенския унинерситет със специалност енергетика. Ще го вземам на работа. Трябва там да оправим "такса присъединяване мощност" , че спестим някой лев, но то тръгна да смята киловати потребление за месец !!! Глупотевин легендарен! Как да му го обясня на "магистъра"?!

36

Анонимен

преди 2 години

Една безсмъртна глу.пост на инженерната мисъл в саветския съюз. Трабант през 1980 и Мерцедес 1980 кажете ми каква е разликата.

35

след 100 гидини

преди 2 години

Всички държави пътуват с летящи чинии, В България са още дизел защото целият свят знае, че са ефтина работна ръка.

34

Дайте

преди 2 години

му един Трабант на Боко.Ще му отива много!