24

Анонимен

преди 3 години

Марките, които се произвеждат в Турция:Renault,Toyota, Isuzu,Honda,Hyundaı,Fiat,Ford

23

Анонимен

преди 3 години

Не знаех че в Турция правят западни коли. Мислех че имат само Фияти и Тофаш-фият

22

аз да ви обадя

преди 3 години

Въййй , сутрин за работа минавам по един участък на входа на града , където са повечето представителства и гледам нявсякъде висят табели - "няма коли" и вятърът разнася едни кръгли храсти (като по филмите). Дилърите протегнали молещи ръце чакат да им дадеш за ляп. ... Въобще голяма немотия на автомобили ша знайш.

21

Анонимен

преди 3 години

А в Бг всичко е точно,автомобилния сектор си работи :Д

20

Анонимен

преди 3 години

Икономическата криза ще стигне до кварталните магазинчета. Но именно те гласуваха с две ръце за популистки партии като ИТН и ИМВ. Ще ви питам съвсем скоро какво ще правите когато изпуснат държавата.

19

Анонимен

преди 3 години

Няма кола без компютри или ЕКЮта много отдавна, има няма минимум 15 години.Но и космически кораби да ги направят това няма да компенсира некадърния шофьор.

18

тъй де

преди 3 години

До Истинското месцеАко искаш мощна животинска тяга, купи си волове.

17

Истинското месце

преди 3 години

Друго си е колелото, няма чипове, няма електроника. Бих минал и на животинска тяга, ама там иска много гледане и хранене на добитъка.

16

Анонимен

преди 3 години

Тъкмо мислех да си купувам кола с чип и сега ще трябва да чакам ред като при комунизма...поне кажете кои марки нямат проблеми,за да се отиентирам към тях...навремето бяха пуснали трабанти без ред и си купих...струваше 5600 и то при онези пари...

15

Скептик

преди 3 години

Дигитално общество, електромобили... пък нямало чипове. За батерии не говорим изобщо. Май нещата си идват на местата.

14

Анонимен

преди 3 години

Като не си учил ще караш таратайките и да го няма Бибитко.

13

Анонимен

преди 3 години

Намалено работно време но цените на апартаментите и храната се дигат и не намалят.

12

Рено Смешник

преди 3 години

България такива проблеми няма. Не се произвеждат автомобили. Да му мислят другите.

11

Не е добре

преди 3 години

Не е добре, доста хора в България се прехранват в този отрасъл. Наистина, често не плащат добре, но пак се печели повече от шиене на дрехи и низане на тютюн.Другото лошо е, че италианците като не си купуват нови коли, старите им не идват насам.

10

Хаха

преди 3 години

Само автомобилния сектор ли удари кризата?Другите сектори сигурно цъфтят и връзват нали...Цялата световна икономика се срива с бясна скорост.Кризата започва там където свършва "пандемията"!

9

Анонимен

преди 3 години

На новите автомобили ламарините им ги правих тънки като фолио от шоколад. Тръгнах да бутам една тъкава затънала в калта и ламарината и се огъна само от ръцете ми.

8

Славчо

преди 3 години

Да спрат и интернет, че тогава ще подскочим.

7

Анонимна

преди 3 години

И без друго печелят твърде много на гърба на работниците. Добре доиде карантината да се спре експлщатацията на хора

6

Анонимен

преди 3 години

Нас не ни бърка това. Ние си караме 20 годишните бараки щото Бибитко ни дигна заплатите и пенсиите. И да не спрат производството ние пак ще си караме баракудите. Нов автомобил в мутроландия карат само Мутрите и Бибитко..

5

тъй де

преди 3 години

Ами да намалят цените, не може една пластмасарка да струва 15-20000 еврака!