warnings about terror anti FRAnce with 5G digital holographic black death and cancer weapons!!!Experts must make tests about 5G terror !!!Видео репортажи от 18.04.2021 от Париж показват обемно прецакан град с нагло престъпна дигитално холограмна обемно прецакваща техника следяща милиарди жертви вкл нано и под *** мутанти в телaта на движещи се хора.Техниоката е внедрена от обсебени от масови убиици терористи на власт в Париж!!!/п
Либерастията няма мярка колко може да изпростее. Все си мислим че са ударили дъното, но явно има доста още.
До Анонимен 11Затуй да си ги произвежда в Китай. Там поне проблеми няма особено в ерата на Байдън.Пък и ККП са в Парижкото Споразумение. Освен това там Мъск може да ги произвежда с детски труд и да ползва евтени материали от забранени държави,
Не съм привържаник на климат-айдиотите, но самолетните полети наистина за къси разстяния са излишни, ако има добри и бързи влакове.Обяснявам-Ако разстиянието е 300-400 км, с какво е по-бързо да стигнеш? Първо летищата са доста далеч от градовете, а гарите не. Второ- има разни чекинги по летищата и чакане за какво ли не при излитане и кацане. Получаване на багаж и превози. Дори с 20мин полет няма да стигнеш по-бързо отколкото с влак движеш се със 120 км/ч пък и да има 2-3 спирки за по 10мин!
По Евронюз токуу що обявиха, че завод на Тесла в Германия е заплашен от санкции заради замърсяване на реките.Реката ми приличаше на нашата Искър, и Илън Мъск я замърсява със своите "екологични" електрически автомобили!!!
Планираното унищожение на гражданската авиация.И до анонименФранчулята наистина съвсем деградираха.
Франция е идьотска държава, на нищо няма да се учудя. Може и дилижанси да пуснат, вместо тежеве.
До У нас след 50г"Понякога свободният пазар не е най-доброто за една държава"Изграждането на добра жп мрежа в България би струвала десетки милиарди. Няма вариант в който това за частна компания да излезе като смислена печаливша инвестиция. Предвид стратегическото ни географско разположение има смисъл държавата да тегли един кредит и да осигури най-малкото добри товарни ЖП връзки за да разкараме този тежкотоварен трафик от и до Турция който ни разбива магистралите и трови хората.
Най-много ми харесват немците. Всичките им управляващи се кълнат колко им е важно опазването на околната среда, обаче същевременно пътуването с влак е един от най-скъпите методи за придвижване. Често самолетният билет е по-евтин от влака. А автобусът е няколко пъти по-евтин от влака. А когато летиш от Мюнхен например 2 билета за S-Bahn-а (вид метро) от центъра до летището излизат по-скъпо от това да вземеш кола под наем (каршеринг). (2 билетчета струват общо 23,80 евро, а с каршеринг е под 20)
Аз съм се чудил години наред, защо няма бързи влакове из цяла Европа, но после спираш защото се приема за даденост и карай да върви. Обаче ние докато лапаме мухите, китайците оплели страната с такива влакове, а те всъщност са си колкото континент. Понякога свободният пазар не е най-доброто за една държава. При сегашните условия не виждам кога бихме имали подобна железница даже 50г са малко. У нас последно се возих София-Карнобат-Варна-към 10-11ч, преди 10на год. Умряха от смях жената и приятели
Мадрид-Барселона са 500км и влака го прави за около 3 часа. И от тази есен пускат нискотарифни влакове с цена от 19? така че напълно в реда на нещата е да намалят самолетите.
Преди работех във Франция и често летях от Цюрих или от Париж през Лион за Бордо, защото нямаше директна връзка.Ако трябва да пътуваш с влак...не знам, от Лион до Бордо нямаше TGV, ама това беше преди 10г.
Без вътрешни полети на къси разстояние във Франция