16

Iordan Ivanov geolog

преди 3 години

warnings about terror anti FRAnce with 5G digital holographic black death and cancer weapons!!!Experts must make tests about 5G terror !!!Видео репортажи от 18.04.2021 от Париж показват обемно прецакан град с нагло престъпна дигитално холограмна обемно прецакваща техника следяща милиарди жертви вкл нано и под *** мутанти в телaта на движещи се хора.Техниоката е внедрена от обсебени от масови убиици терористи на власт в Париж!!!/п

15

Гаргантюа

преди 3 години

То на къси разстояния няма смисъл да се вдига самолета, да летят с балони или дирижабли.

14

Анонимен

преди 3 години

Либерастията няма мярка колко може да изпростее. Все си мислим че са ударили дъното, но явно има доста още.

13

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 11Затуй да си ги произвежда в Китай. Там поне проблеми няма особено в ерата на Байдън.Пък и ККП са в Парижкото Споразумение. Освен това там Мъск може да ги произвежда с детски труд и да ползва евтени материали от забранени държави,

12

А сега сериозно

преди 3 години

Не съм привържаник на климат-айдиотите, но самолетните полети наистина за къси разстяния са излишни, ако има добри и бързи влакове.Обяснявам-Ако разстиянието е 300-400 км, с какво е по-бързо да стигнеш? Първо летищата са доста далеч от градовете, а гарите не. Второ- има разни чекинги по летищата и чакане за какво ли не при излитане и кацане. Получаване на багаж и превози. Дори с 20мин полет няма да стигнеш по-бързо отколкото с влак движеш се със 120 км/ч пък и да има 2-3 спирки за по 10мин!

11

Анонимен

преди 3 години

По Евронюз токуу що обявиха, че завод на Тесла в Германия е заплашен от санкции заради замърсяване на реките.Реката ми приличаше на нашата Искър, и Илън Мъск я замърсява със своите "екологични" електрически автомобили!!!

10

Анонимен

преди 3 години

Планираното унищожение на гражданската авиация.И до анонименФранчулята наистина съвсем деградираха.

9

Анонимен

преди 3 години

Франция е идьотска държава, на нищо няма да се учудя. Може и дилижанси да пуснат, вместо тежеве.

8

Анонимен

преди 3 години

До У нас след 50г"Понякога свободният пазар не е най-доброто за една държава"Изграждането на добра жп мрежа в България би струвала десетки милиарди. Няма вариант в който това за частна компания да излезе като смислена печаливша инвестиция. Предвид стратегическото ни географско разположение има смисъл държавата да тегли един кредит и да осигури най-малкото добри товарни ЖП връзки за да разкараме този тежкотоварен трафик от и до Турция който ни разбива магистралите и трови хората.

7

Анонимен

преди 3 години

Най-много ми харесват немците. Всичките им управляващи се кълнат колко им е важно опазването на околната среда, обаче същевременно пътуването с влак е един от най-скъпите методи за придвижване. Често самолетният билет е по-евтин от влака. А автобусът е няколко пъти по-евтин от влака. А когато летиш от Мюнхен например 2 билета за S-Bahn-а (вид метро) от центъра до летището излизат по-скъпо от това да вземеш кола под наем (каршеринг). (2 билетчета струват общо 23,80 евро, а с каршеринг е под 20)

6

У нас след 50г

преди 3 години

Аз съм се чудил години наред, защо няма бързи влакове из цяла Европа, но после спираш защото се приема за даденост и карай да върви. Обаче ние докато лапаме мухите, китайците оплели страната с такива влакове, а те всъщност са си колкото континент. Понякога свободният пазар не е най-доброто за една държава. При сегашните условия не виждам кога бихме имали подобна железница даже 50г са малко. У нас последно се возих София-Карнобат-Варна-към 10-11ч, преди 10на год. Умряха от смях жената и приятели

5

До 4

преди 3 години

Да Мадрид - Барселона с влак AVE - 2:50 часа но разстоянието е 650 км!! Ave развива 315км/ч

4

Анонимен

преди 3 години

Мадрид-Барселона са 500км и влака го прави за около 3 часа. И от тази есен пускат нискотарифни влакове с цена от 19? така че напълно в реда на нещата е да намалят самолетите.

3

не разбрал

преди 3 години

Защо така, двигателите ли не могат да загреят от късите разстояния?!

2

Анонимен

преди 3 години

Преди работех във Франция и често летях от Цюрих или от Париж през Лион за Бордо, защото нямаше директна връзка.Ако трябва да пътуваш с влак...не знам, от Лион до Бордо нямаше TGV, ама това беше преди 10г.

1

Анонимен

преди 3 години

Е, неграмотно написана статия, но поне заглавието да не бяхте объркали.