Не разбирам - искат коли без емисии, а настояват за електрички, които дават повече емисии и замърсяват повече от колите с ДВГ ...Невежеството дава силата на еколумпените !
Колите не са задължителни както и хората не са длъжни да дишат на великия наглец български миризливите пушеци. Да ползва обществен превоз и на кафе може да ходи и пеш а не с великия си чалгясал джип
Като имат пари да си купуват електрически. Ние тука с по 900 лв. караме печки на по 20 години, не се знае коя употреба.
Да си купуват по-здрави обувки тогава след 2030 година. Еректрическите коли са скъпи, а другите ще са забранени. Остава само ходенето пеша като в средновековието :)Все пак предполагам, че изследването е проведено в училищата, а там на мода са ел. тротинетките за развлечения и игра ;)
Не знам какво сме се разревали тука. Става дума за забрана за продажба след 2030 година. У нас и без това не се продават много коли, докато се стигне до момента всички да караме елекрички, ще стане 2050. До този момент ще износваме старите коли с ДВГ на западняците.Така че, спете спокойно...в близките 20-30 години няма какво да се притесняваме. След това се надяваме цените на тези коли да са спаднали достатъчно и доходите ни да са такива, че да можем да си ги позволяваме и нови.
Реалният пробег е около 80 процента от номиналния, защото няма проблем колата да измине примерно 250 км, както пише производителя, но в крайнта точка на пробега няма зарядна станция. Демек още на 200 км трбва да се отправиш към заряд, защото не става да си донесеш ток в туба. Затова разглеждайте полезния пробег като 80 процента от описания в рекламата.
Абсолютна лъжа!А уж Европа се борела с дезинформацията!?Ако това, което се твърди в тази лъжлива статия беше истина европейците биха купували повече електромобили. Все още 97% от всички новозакупени автомобили в ЕС са с ДВГ. Голяма подкрепа няма що. Уж искали забрана на ДВГ пък продължавали да си купуват само такива автомобили.
Нямам търпение да дойде 2030г. Когато зелената диктатура дойде и у нас. Интересно тогава Путин, ако още е на власт както твърди родната пропаганда, дали ще приема еко бежанците от ЕС свободно както днес го прави мама Меркел или ще хлопни портите подобно на Орбан.
До 69То пробег не е особено голям проблем като има зарядни. При 150w зарядни, енергия за пробег от 100 км реално се зарежда за под 7-8 минути. И ще стане поне двойно до 10 години.Не че нещо, ама всеки се изкара професионален шифър, дето не може да си позволи и 10 ми ути почивка, дето му трябват 1000 км на ден пробег.
Цените на електричките ще падат, пробега от 200-300 км е достатъчен за повечето хора. Въпрос на време е да се наложат.
"Анкета сред данъкоплатците показва, че 100% от тях искат премахване на данъците, но не сме тръгнали да ги махаме, нали"А трябва!
Уважаеми Българи, някоя платена МИСИРКА ви подготвя, за нещо което народните избраници ще ни сервират скоро!
Заглавие: 63% от европейците не искат ... първо изречение - 63% от европейците в градовете не искат ... трето изречение - европейците от 15 града не искат ... уважаеми журналисти, моля, не манипулирайте. И аз искам да спрем да купуваме автомобили на изкопаеми горива - разцепване на водата или анихилация биха били по-добър вариант. Но то е като стъпването на луната. Електричките не са алтернатива.
Правилно искат да се забранят,пак искат да се возят на файтони а от конските фашкии и био тор ще правят да могат да наторяват градинките си ,че като са безработни и бедни поне да не умрат от глад,пък и еко и може някое кило кислород на направят.Венсеремус другари.
Въглеродните емисии за производството на нов електромобил надхвърлят многократно вредите от паркиран пенсионерски газов автомобил.
63% от европейците искат забрана на бензинови и дизелови коли