8

Стаматя

преди 3 години

До 7: ХахаТам дето се случи има ток. Това е между тунела и гара Дг Север.Тук в Дг има ток навсякъде, само за Ха няма електрификация. Дизела е бил на опашката на влака, а отпред е имало два електровоза.

7

Анонимен

преди 3 години

аха значи антика която все още се ползва се е запалила защото нищо не е подновявано по нея от години еми добър ден ама със сигурност повечето от шефовете имат нови жипки.

6

Анонимен

преди 3 години

Защото е от времето на Г. Димитров

5

Хаха

преди 3 години

Махнете тая снимка на електрическа машина. Там, където се е случило описаното събитие, ток няма. Сами сте написали - дизелов локомотив. Не повярвах на очите си единствения път, когато ми се случи да пътувам нататък.

4

Анонимен

преди 3 години

БДЖ-боже докарай ме жив,ако наистина искате да рискувате с приключението -пътуване с БДЖси носете задължително пожарогасител и си направете застраховка с покритие при пожар. БДЖ ви пожелава приятно пътуване наситено с горещи преживявания.

3

Анонимен

преди 3 години

Спокойно народе, торпилираха поръчката за нови мотриси 1 ден след изборите. Тия са си ток и жица, направо огин.

2

Знае се!

преди 3 години

Изоставените локомотиви и безстопанственото отношение към останалите активи водят до крах при експлоатацията на наличните производствени мощности но пък..... с колко вили, хотели, мезонети и с други благинки се обзаведоха управляващите ж.п. транспорта, министри и разни контролиращи органи... Масова корупция на всички нива при всички ,,отговорни партийни другари"!

1

Анонимен

преди 3 години

влакове в 21 век като всичко е тесли и велоалеи