63

master

преди 3 години

До АнонименA be? A de!

62

Анонимен

преди 3 години

"Това означава, че намалението на общите регистрации от около 100 хиляди бройки се дължи преди всичко на бензиновите возила, защото при дизеловите регистрации има леко повишение." Спада със 100к може и да е защото хората си продадоха колите, за да вържат бизнеса или семейния бюджет в корона кризата, а не дизел срещу бензин. Анализът не е достатъчно обоснован, сори.

61

Авто търговец

преди 3 години

Що дизели продадох последните 15 години...а толкова ги ненавиждам....и продължават да се търсят....не мога да си го обясня....

60

Анонимен

преди 3 години

Дизела ще си го има докато сме живи. Иначе и ТИРовете и Тежките промишлени машини ще трябва да са с много големи такси, а те са основата на иконмиката. Неможе да достигнеш производителност, надеждност, горивна ефективност, като при дизелите с нищо друго.

59

Щирлиц

преди 3 години

Не ми пука дали някой кара дизел с евро 6.Карам tdi 2007г,отзад не пуши изобщо,има катализатор,75 к.с.На годишният преглед нали ще раздават някакви еко стикери,та тогава каквото отсъдят-такова.Ще си карам дизела напук на всякакви еко-умници,и псевдо учени.

58

Реалист

преди 3 години

Според стандартите за изгорели газове, бензиновите автомобили замърсяват повече от дизеловите автомобили, с изключение на азотните оксиди, които се оказаха проблем в някои градове в Западна Европа и заради това нарочиха дизеловите автомобили. Примерно бензиновите отделят 50-60% повече въглероден двуокис.

57

Реалист

преди 3 години

Сбъркани твърденияВ България автомобилите намаляват вече доста години. Намаляват главно заради повечето излизащите от употреба бензинови автомобили, а не че се купуват повече дизелови автомобили.Да не забравяме, че автомобилите в статистиката на КАТ се делят на леки, товарни, специални, автобуси и влекачи, а колкото е по-тежък автомобила, толкова повече дизеловия двигател е по-подходящ.

56

Е6

преди 3 години

Когато забранят на ТЕЦовете да горят въглища,тогава ще сляза от "гадния"дизел Евро6, който с едно зареждане минава над 1000 км.Мангустuтe горят всякакви ***, камионите по пътищата са ни от началото на новия век, онзи ден в центъра видях ГАЗка, още имаме дизелови локомотиви,съседа гори по 1 тон нафта с 10 кубика дърва на зима, обаче моята кола на 2 години е виновна.

55

Анонимен

преди 3 години

До 56 пецатаПитам само:Имал ли си предмет в училище, на който му се вика физика или термодинамика (част от физиката)?Знаеш ли какво означав съкращението к.п.д.?Познаваш ли един френски учен (арабски произход) с име Сади Карно (Carnot)?Ако отговаряш на трите въпроса с да, не мога да разбера що за глупости пишеш!

54

До Рашо

преди 3 години

... Де да беше и грамотен направо да ти завиди човек.... Ама на в една дума с 3 букви по 4 правописни грешки.

53

Чичо

преди 3 години

Това не е новина. Старите дизела и са ни залели от 20 години става.

52

възмутен

преди 3 години

Европейска му работа!Днес купуваш дизелова кола ,утре ти забраняват да я караш!Днес ти правят ваксина-утре ти казват,че макар и рядко,но е опасна повече от вируса!И докато Русия има 3 ваксини,големите европейски учени колко произведоха? Чакаме Curevac повече от година. Дано да бъде добра!

51

Край

преди 3 години

В света няма място за 7млрд коли. ДВГ колите могат да станат толкова за това ги забраняваме. Ел. колите ще са няколко стотин милиона максимум.

50

Анонимен

преди 3 години

До StoyanovСпри да се излагаш бе, на всички ни стана ясно че от коли не разбираш и си карал само каруца.

49

Край

преди 3 години

До Стояноф. Бедните като скочат по-лошо за тях става. Всяко скачане им излиза през носа. Не дай боже бедните да земат да управляват света - ад ще е.на бедните мястото им е с маската в тамвая и влака а не с дизеловата ЕС класа да трови народа и да се пречка по пътищата щото иска да е като богатите.

48

пецата

преди 3 години

Помня много добре 2003-2005 г имаше мега кампанията и откритие на немските учени и инженери че ДИЗЕЛА е най-екологичното гориво но само ако е от рапица или друго олио, започнаха да продават еко дизел специален НЕМСКИ с около 30-40ст над обикновенния дизел, сега се ОКАЗА че немските учени и инженери са се объркали и дизела бил вреден, на БАС че след 15-20 г пак ще обърнат палачинката и ще се окаже че електричките са пълен *** и много електротехници ще останат без работа, всичко е далавера

47

Stoyanov

преди 3 години

До КрайКато скочат всичките тия бедни, богатите ще се натикат в миша дупка. Ще видят кон боб яде ли!

46

Анонимен

преди 3 години

С голяма грешка си! Точно тия "изостаналите" държави в Африка и други места всъщност са по напред от нас в много отношения. Те също въвеждат новите стандарти. В Африка карат по нови коли от колкото в България и дори си произвеждат там.....Знаеш ли например че много държави в Африка и Азия вече имат работещи 5G мрежи и се разплащат с криптовалути които се приемат навсякъде в магазините?Само че това няма да ти го кажат в нашите медии да не лъсне истината колко сме изостанали.

45

Анонимен

преди 3 години

Хаха ще си караме Плимутите и Чарджарите от 1976 и ще ви чета с усмивка всяка година, и някоя сламка да си боцнете изотзад докато карате на газ да превключвате.... йахаха

44

Край

преди 3 години

Както вече съм обяснявал - колите с ДВГ ще бъдат забранени защото и на 40г. и на 1млн. км. за 500 лв. кола може да те вози. Това значи всички Индиици, китайци, пакистанци, кениици и хората от Столипиново Факултета и Христо Ботев да имат коли. Това света не може да го понесе. За това господарите на света ги забраняват и ще се мине към ел. коли.Ел. кола под 20 хил. лева и пета употреба да е няма. Колите ще са скъпи -само за ботатите хора.