56

O Sancta Simplicitas

преди 3 години

Както един от коментиращите казва суеТСкият канал.О, свещена протот(и)а.

55

Анонимен

преди 3 години

До 48Ей това злато бе.Що не го извади навремето бай Тошо та да просперираме, а трябваше да ходим в Либия и Коми за някой валутен лев.

54

У

преди 3 години

Пепи, ти го четеш правилно, но това отстрани с големи букви е компанията Евъргреен, мисля, че е Тайванска. Техните кораби си имат имена, в случая името на самия кораб е Евър-гивън-т.е., така са го кръстили.В Азия, особено в Китай, често името на компанията участва и в името на кораба.Нашите са кръстени на планински върхове, планини..Руските на хора, пълководци...Американските-кой както му хрумне

53

Анонимен

преди 3 години

До ПепиСамо ти не беше питал.

52

Анонимен

преди 3 години

Няма само тировете да се задръстват по границите сега е дошъл ред на корабите.

51

Пепи

преди 3 години

Само да питам :) Защо всички медии казват ЕРЪРГИВЪНа аз чета ЕВЪРГРИН.На мен ли ми има нещо ?

50

Анонимен

преди 3 години

Български кораб е успял да пререди другите и да мине през Суецкия канал с думите "Само да питам нещо!"

49

Анонимен

преди 3 години

Нарочно го заприщиха този канал. Това е някаква далавера да се вдигнат цените на горивата.

48

Анонимен

преди 3 години

Ковид19 няма ли по тези кораби? как ще ги овакуират като се натръшкат?

47

Анонимен

преди 3 години

Абе Просото какви са тези приказки, че водата няма съпротивление? И че нямало нужда от поддръжка и затуй водният транспорт бил евтин?Сигурно затова този кораб има 80хил. к.с. двигател, който разходва по 10т гориво на час.И е тъпкан с каква ли не техника и електроника.Водният транспорт е нещо , за което обикновените хора на брега нямат и понятие , просто защото не го виждат.

46

Анонимен

преди 3 години

50, този канал сега не е същият, а много по-широк и дълбок. Тогава е бил с дълбочина към 6-7м, сега е 24. Прокопан е и успореден канал почти на половината дължина до Горчивото езеро. Има и мост и тунели

45

Анонимен

преди 3 години

Този инцидент само показва какви лигльовци са днешните хора. Построили са го други хора през 1869 година, в общи линии на ръка са копали и с камили са носили всичко. Не е имало ток, молове нито фейсбук

44

Шериф Джони

преди 3 години

АЛООУ *** КОРАБА НА ЯОНСКА ФИРМА

43

Анонимен

преди 3 години

Разгледай на Гугъл маос района около канала и селищата в близост. За съжаление същата мизерия, като у нас. Нито ние просперирахме давайки златото и ресурсите си на чужди собственици, нито те са добре въпреки милионните приходи.

42

Анонимен

преди 3 години

"Решението е едно - да се дари контейнеровоза на африканския народ."Африканците няма да се нахранят от протектори за смартфони, селфи камери и подобни джунджурии с които са пълни контейнерите. Само на висшата раса са им нужни подобни глупости.

41

Анонимен

преди 3 години

Ако го бяха разтоварили, щяха да го изкарат по-бързо. Ама акъл трябва, а не камили.

40

Анонимен

преди 3 години

Лоцманът вече е герой на Русия. сега всички стоки през северния път, но ще плащате на други. Това е и целта.

39

Анонимен

преди 3 години

Китай-Ротрдам, или още известна като линията "АлиЕкспрес" минава точно през Суетския канал.Дори заседналия кораб е един от тази линия.

38

Анонимен

преди 3 години

Много ядат европейците, купуват евтини китайски стоки и хвърлят, цапат Световния океан. Решението е едно - да се дари контейнеровоза на африканския народ.Бързо ще го разтоварят, като мравки ще го пренесат.

37

Анонимен

преди 3 години

Да бяха почнали да РАЗТОВАРВАТ контейнерите - вече можеше и да е освободен канала!