Електричките са бъдещето пък е моето мнение. Какво му е хубаво на ДВГ-то, разваля се много често, много поддръжка иска, вибрира, бръмчи, дишаш пушеци като пуснеш парното и не само. Да не говорим за това колко енергоемко е произодството на горива и масла, а добива на нефт унищожава хиляди декари земи, колко замърсени от петролни разливи води в морета и океани има. Какво му е хубавото на това? Не съм за забрана на двг, но ясно е бъдещето е за електричките.
Съвсем малко мозък и логика са достатъчни, за да се разбере че ел-колите не са бъдещето. И няма как да са бъдещето. Особено пък целия световен автопарк да премине предимно на тях- е безумие. Освен това е мит, че ел-енергията и батериите са екологични.Но пък за кратък прериод, да речем няколко десетилетия, са добра финансова схема за едни хитреци. И най-вече за Китай!
Абе Вие хабер ли си нямате от електричество? Инфраструктурата на градовете е "оптимизирана" за текущото потребление. В момента няма големи консуматори, тук там някой цех и бита. В някой села е трагично и сега, особено близки до град, с новите къщи напрежението пада или има аварии всеки ден. За да стане тази идея с колите, трябва диверсификация и да може локално да се прави ток, или да се пускат нови кабели. Ние сме 48ап, със поне 70 коли, трябват още 1-2 трафопоста, а няма доп. захр с 20квт
"Ето може би най-ключовия въпрос в наши дни, на който никой не се наема да даде категоричен отговор." Категоричен отговор има, но решението е политическо! А когато се стигне до недостиг на електроенергия... спасението на давещите се е на самите давещи се.
Че то тука ако мегават час стане 9000$ то няма да останат хора дето да ползват ток! Ще минем на газени лампи!
Донякъде технически си прав. Ама в България да ползваш фотоволтаични панели - трябва да си регистрираш 'Данъчен склад' на покрива - тока е Акцизна стока! И мога да продължа с какви още формалности и данъци трябва да се оправиш преди да си заредиш колата..В 'територията' производството на ток от слънцето е разрешено само на солидни спонсори на 'властта'!
Лъжат като дърти роми. Едно нормално малко семейство консумира 30-40 киловата ток дневно.С 50 киловатова батерия Рено Зое ще освети апартамента за 5-6 дни,но хладилник,пералня,бойлер и готяарска печка е изключено.Много се смях за отоплението как цяла седмица щяли да се топлят една седмица.Това е толкова измислена у наивна теория.На теория човек би могъл да живее като яде по 200 грама хляб 3 пъти на ден и пие по 2 литра вода...Може да спи и на кашони в парка като клошарите.Та тоя ни предлага това
"Еликтрификация плюс Съветска власт = Комунизъм' (Владими Илич Ленин)"Еликтрификация плюс Световна власт = ДИКТАТУРА' ...
Влади срамота българин си а България е била производител на електрокари, електрокарите са възведени по ясни технически причини в промишлеността ,ок не може да вкараш колата си запалена в гаража и да затвориш вратите, просто ще се задушиш от газовете ,даже няма да ги усетиш.По същата причина не може да вкарваш двг в заводите вътре, просто е недопустимо в затворено пространство.
Пипи, внимавай с приказките, че не си невидим. Като те закача на чатала, сещаш ли се откъде ще те разпоря. Внимавай, моля те. Обяснявам ти неграмотнико,корабите и самолетите са с ДВГ , които също трябва да позеленеят .Какво не разбра?Внимавай с обръщенията, че да не те видя отвътре!
И моя ли е вината, че има тотална забрана за ичцяло частни инвестиции при ядрената енергия и електрорапзределението?
До владиНеграмотен е баща ти, че не прочел как се слага презерватива, па си се пръканло ти, жалко изчадие адово!
Вижте кво ... идват. ел коли, ще се карат само те и мега скъпите. Пътят е за бодгатите хора. Не е за бедните.
Е-колите и електроенергията: Кой плаща?