55

Щирлиц

преди 3 години

Когато от ОПЕК решат,че им е омръзнало да трупат пачки.

54

Анонимен

преди 3 години

Аз се чудя ,къде ще си ги зареждате тези електрички ?Щото в междублоковото и по градинките където паркират всяка вечер контакти няма:))Или горе от блока с удължителя та до колата ли?Тия глупости са мислени и писани от хора които нямат връзка с реалния свят

53

Ограничения

преди 3 години

А акумулаторите къде ще изхвърляте.А електроенергия откъде ще вземете .И айде стига с вашите ограничения.Индия Китай най голямите замърсители ,защо не им казвате нищо ,особенно Китай ,ами отново обръщате всичко в политика .Спрете да летите с частни самолети и да се возите по един в служебки коли.Ограничавате обикновените хора които с една кола на семейство се опитват да свържат двата края.Айде време е смърдящия европейски да се разтури и то отдавна.

52

Анонимен

преди 3 години

Пишат едни визии и стратегии, за да оправдаят неразумно големите си заплати в Брюксел. Ама дали си приложими, кой и как ще ги изпълнява и контролира е друг въпрос. След 30 години я камилата, я камиларя.. Че трябва да се направи нещо и да се спре глобалното замърсяване няма две мнения. Ама се работи на парче и избирателно. Най-големия замърсител - това са 10 държави в света. Трябва най-напред оттам да се почне, от където ще има най-голям ефект. Проста логика и принцип на Парето.

51

Случаен минувач

преди 3 години

За изработването на електромобил се изразходва енергия. Тя идва от конвенционални източници - газ, въглища, нефт. Така че никаква екологична печалба няма. Освен това при студено време електромобилът замръзва и акумулаторите стават неефективни. Ами отработените акумулатори - тях какво ще ги правим? И те ще станат голям екологичен проблем. Тези въпроси трябва да се решат преди масовизацията на електромобилите.

50

добре, че няма зима

преди 3 години

На север вече са тествани Тесли в зимни условия. Тогава трябва допълнителна топлина за отопление на стъклата, купето и най-странното предния капак, където при снеговалеж се трупа сняг и не се топи. Точно при ниски температури всички използвани типове акумулатори са с понижен капацитет поне два пъти по-малък. Даже ако колата стои в отоплен гараж, след като излезе навън не може да се ползва зареденото като кВт-и. Дано да развият нещо по-удачно. Тези батерии са за телефон, лаптоп, тротинетка

49

До 41

преди 3 години

Пропусна да кажеш: "Няма и пробег, няма и мрежа от станции за зареждане." А колко време отнема да се зареди батерийката? Хотел ли ще си взимаш докато чакаш? бухахахаха

48

ДО 45

преди 3 години

Аман от "разбирачи" които си нямат хал-хабер от елементарна физика за да разберат само фантасмагориите които са чели по жълтата преса....

47

Анонимен

преди 3 години

В примитивен бугаристан няма да е скоро

46

РЕПТИЛ

преди 3 години

Това са мантри за да може САЩ отново да станат хегемон в икономиката с политически и псевдо-екологични решения.Резултатите вече се виждат - преди няколко месеца Теслатаизпревари фирмата Тойота на капиталовия пазар. Същата тазиТойота, която призвежда всички класове автомобили като малки,средни, компактни, малки тракове, хибриди, електрически +луксозна марка. Най-продаваната марка в света изпреварена от Теслата.Да не говорим, че в САЩ най-големите замърсители са големите тракове.

45

даа..

преди 3 години

Като бях млад и зелен и аз мислих, че ел-колите ще са нещо по-добро.А всъщност най-*** е, че пак са коли. Има спирачки, седалки, разни тенекии, гуми, окачване, амортисьори..., т.е.всичко и е сменен ДВГ и резервоара със също опасна кутия батерии и куп електронни модули и жици. На купувача му спестяват "рекламата", че трябва да сменя спирачна течност, гуми, амортисьор, шарнир или пък панта на врата. И зимата избира топло или дълъг пробег Единствено няма да купува бензинова помпа значи!

44

Браво

преди 3 години

Либералите си мислят че тока за Ел.колите идва от контакта. Ние например горим *** за да правим ток други горят въглища трети атомна енергия *** от която се разгражда 250 000 г.

43

Истината

преди 3 години

Бензиноколонката скоро ще фалира.

42

Анонимен

преди 3 години

Всичко - от мотопеди до танкери, че и идващите летящи машини, ще са на ток. Водородните клетки правят ток. А водорода ще се съхранява не като газ. Вече се прави като гел, а енергията в този гел е като на течно гориво. В Германия сега строят първия завод за този гел. Лития е само за мобилни електронни устройства. Превозните средства на ток могат да работят десетки години с минимална поддръжка. Разбира се, това е лош бизнес модел. Време е за летящи автономни машини и 5Г технология.

41

Анонимен

преди 3 години

Когато не търсенето и предлагането ръководят производството, а директиви на леви либерални ***, това е краят на капитализма. Когато търсиш нещо да купиш, но то не се произвежда поради решение на правителството ,то това е комунизъм. Редил съм се 14 г за лек автомобил, редил съм се 2 дена за цветен телевизор, за автоматична пералня, за изгодна виза.... Никога повече !

40

Хахахахахахахаха

преди 3 години

Остатъчна стойност на електрокар е виц за :)

39

Чичо

преди 3 години

И каква икономика движиш като от светофар до следващия е само ламарина и пушек? Бърза консумация ,еднодневки и планирано остаряване на всичко само да движим "икономиката" така ли?

38

Анонимен

преди 3 години

Когато, тогава. Сменям си колата на 3 години със следващия модел. Винаги карам нова. Когато наложат мярка да минем на електромобили, минавам моментално. Жена ми от година и половина кара електричка. Тази кола НЯМА поддръжка, няма данък. Големи облекчения от държавата. Гледаш я 100000лв., ама с всички отстъпки ти стъпва на 60, слагаш остатъчна стойност и ти идва на 20 и никава поддръжка. Например, един средностатистически ceляндур с BMW E60 налива в него по 1000лв. на месец, защото е бракма.

37

Анонимен

преди 3 години

тъпу-нгеритев е Европарламента говорят за електро автомобили но не говорят от какво ще се произвежда електричеството за тези автомобили.Ако то ще се произвежда от газ нищо не правим.Като гледам какви решения вземат се убеждавам че най-изостан-алите и слабо-умни хора се намират в брюксел.

36

Анонимен

преди 3 години

До Дедоавтомобила е необходимост да се движи икономиката.Ако си на пенсия и не излизаш от дома си можеш да пишеш така.но ако е така поне не замърсявай ефира с несвързани думи