Щом колата му може да вдигне 245, значи тая глоба е малка. Сигурно обслужването на колата му е по-скъпо.
Цитат на предишен: 2 - След като за пръв път са сложили ограничения през 73-a, в САЩ отчитат 3-4 пъти по-малко жертви на пътя.Демек - представи си - вместо 40 000 души на година, са щели да умират по 120-160 000.Това е пример за грешно разсъждение. Къде е доказателството, че ако не бяха поставили ограниченията на скоростта, броя на жертвите нямаше да падне примерно 10 пъти, а не само 4 пъти, пада заради по-модерните коли?
За който твърди как не било опасно, ами след като има хора които когато караш с 190-200 те издухват на магистралата и то така, че нямаш време за реакция, а замръзваш и те те минават отдясно, кое не е опасното пак да питам?
До Анонимен"Намаля разхода на гориво; 3-4 пъти по-малко жертви на пътя."Тенденцията е по-големи и по-тежки автомобили. Явно на никого не му пука толкова много за разхода на гориво. А това с жертвите в САЩ. Първо в САЩ пътищата им често не са като европейските магистрали. На междуградски път скоростта със сигурност е убиец. Второ - за този период въведоха и коланите и въздушните възглавници и хората почнаха по-рядко да шофират на по 1-2 бири.
До аз да ви обадяЕм те хората си мислят, че е права писта, 100 метра широка, дето се изшиваш с 280 и нема проблеми ...
До 21Не е така. Има две основни функции, като първата е слабо позната:1 - Намаля разхода на гориво. Ако всеки запознае да лети с по 200 км/ч, средно на магистралата ще започнат да горят не по 6-7/100, ами по 25/100.2 - След като за пръв път са сложили ограничения през 73-a, в САЩ отчитат 3-4 пъти по-малко жертви на пътя. Демек - представи си - вместо 40 000 души на година, са щели да умират по 120-160 000.
Минавал съм няколко пъти през Германия и дори на участъци без ограничения е трудно да вдигнеш 200км/ч, защото винаги има някой камион който изпреварва и третата лента се заема от коли движещи се със 110-120, после пътят става с 2 платна, после стигаш ремонт, после минаваш край някой град , ще завали дъжд и затова масово хората си шофират спокойно.
Голяма работа станала. Аз съм със златен талон. Имам чисто нов автомобил, който преспокойно мога да карам с над 250 км/ч, ако условията го позволяват и често го правя (особено по аутобаните в Германия). Най-важно е автомобилът да е изправен, а гумите- нови. Вече разни осморазрядни простаци с 15+ годишни Ауди-та, Мерцедес-и и БМВ-та са доста опасни. И аз имам немска кола, но я сменям на 2-3 години със следващ модел.
До Анонимен 23Никой не говори за хубавата кола, а за безотговорното поведение на пътя, което може да причини смърт на невинни хора. Двете неща нямат общо, въпреки че за съжаление в Бг има такава зависимост.
Ей не спирате да тормозите хората, голяма работа станала, ми дал е човека пара за хубава кола, пак пречи на бг царвулите с трошките айде да го глобим, ей завистлив народ
До Анонимен"Германия е живото доказателство че нямат връзка"Като цяло най-добрият вариант е да има по три ленти на посока и максимално много тежкотоварен трафик да се принуждава да минава на железопътен транспорт. В момента ние строим магистрали, които чуждестранни тирове разрушават.
По цяла Европа карам и хората никъде не спазват ограниченията освен там където знаят, че ще ги глобят. Като цяло няма и особено смисъл от общи ограничения по магистралите. По-добре е да се слагат ограничения само там където е изчислено, че е опасно да се кара бързо. Хората ще възприемат тези ограничения много по-сериозно отколкото когато е забит един знак на прав участък без реална необходимост.
Тези дето карат такива коли, с които вдигат 240 , не ги плашат 1000 лв глоба. И 10000 няма да ги изплашат. Той сигурно само по джобовете си има няколко хилядарки. Безмислено "наказание".
В Германия смъртността по пътищата е най ниска в ЕС забележете!!! А пък единствени те имат магистрали без ограничение. Смъртността идва не от скоростта а от несъобразяване ситуация, не видял заспал грешна маркировка счупена кола, пиян и дрогиран... Германия е живото доказателство че нямат връзка.
Малко е!Трябва закона да е умножение по 10 на скоростта или 2 450лв.Отделно книжката на трупчета за 24 месеца и половина,пак спрямо скоростта.
В кръга на шегата, ако не вземем предвид, завишеният разход при тази скорост, може да се каже, че добре си е направил сметката, при скорост 120 км/ч. щеше да плати повече, ....при зъболекар. :)
1150 лева ще плаща шофьор, "летял" с 245 км/час на "Тракия"