Той се консултирал с психолози и сега айде на ваксинацията допълнително стимулиране с увеличаващият се брой заразени Това е психологическа атака върху населението иначе отворихме моловете за нови дрешки на голтака после и ресторантите учениците са масово без маски но за това контрол няма няма и глоби да сте чули някого да са глобили щот е без маска например днес бях с бдж ами една групичка ученици се качи от Шумен за Варна правиха ди балончета с дъвки 2часа никакъв контрол
Мухлясала маркетингова стратегия, в стил "Юруш на маслините" от преди '89 година. Много иновативно, но никъде не се прилага
"..когато беше затворен зеленият коридор, те започнаха да питат ..."Кои "те", бе? "Те" хората? Всички? Аз такова нещо не съм питал! Ей това много ме дразни! Що гледат на хората като на една обща маса, която ту се юрва на една страна, ту на друга? Едни искат да се ваксинират, други не искат. Но това "те" показва едно отношение на неразбиране и надменност. Трудно ли им е на такива като този да схванат, че и двете страни ги има? Хората са различни! Така че кои "те"?!
Вярно е, че е глупост чрез изтъкване на дефицита на ваксините да се създаде интерес и стремително желание да търсиш даже връзки, за да се докопаш до ваксина, но е факт!Кой използва глупави пазарни стратегии и смачква плана за ваксиниране, е реторичен въпрос.
Кампанията за ваксините - чрез дефицит да създадем интерес?------------По-голема глупост не бях чувал!!!!!!!!!!!
Този психолог бърка. Дефицитът си е присъща характеристика на пазарната икономика, обикновено прикриван с повишаване на цените и така намаляват платежоспособното търсене, а не търсенето като цяло, което си остава неудовлетворено. При ваксините няма как да приложат този подхода за гражданите, но производителите умело го прилагат към държавите, на които си продават ваксините. Затова дефицит има, особено в по-бедните държави или управляваните от мутри.
Това го знаем от лятото. И си го пишем и без да сме психолози или икономисти, понеже ни е до болка познато още от детска възраст. Дайте нещо ново.
Е, те сега отепаа старците.Първо им изкараа акълете, дека ке *** от тоа грип, после изтребиа 30-40 иляди с антибиотици, после рекоа-нема ваксини.И старците, че се избият да чекат на опашки - то и спомен от соца им се сторва га чекат.
Тоталният провал на герб и в това начинание било маркетинг стратегия???Най-зле представящата се държава изритва по-немощните в калта, за да може платените джурналя да снимат опашките на зелените коридори, и да създават илюзията за масова ваксинация. В същото време, личните лекари, които наистина можеха направят ваксинацията масова, се разхождат за по няколко дози до РЗИтата без да знаят дали изобщо ще им се даде нещо.Немитият дебел пръст на вожда на седесарите и тук оклепа работата.
Пенсионерска жалба : Рано станах отзарана коридор зелен да хвана . Тез зелени коридори кой ли така ни ги стори ? С коридорите зелени пак настанаха промени . Тез управници игриви ги превърнаха в сиви. Автор: Георги Илиев Митев. Потърпевш от милицията, военните, полицията, медиците, институции и граждани. Трето поколение репресиран. София (2021).
Много трябва да се потрудите, за да се появи интерес към ваксините ви. Нещо не върви според огромните ви очаквания.
да се шегуваме, че има маркетингов подход, като се отварят коридори и се струпват опашки едва ли това е било първоначалното намерение. Наистана в началото имаше голям скептицизъм благодарение на търговската война срещу АстраЗенека. Сега когато доста хора успяха да се ваксинират и да разкажат на близки и приятели, че не е кой-знае колко опасно, няма странични ефекти или и да има те са минимални, нормално интереса се увеличи. Никоя реклама не е по- добра от опит на човек, на когото имаме доверие.
Едно време французите така са научили народа да яде картофи. Първо никой не ги е искал. После на някой му дошло на акъла да ги затвори в един склад, да назначи въоръжена охрана и да пусне слух, че са скъпа и дефицитна стока. И воала - народа се избил да търси начин да се сдобие с картофи.
Кампанията за ваксините - чрез дефицит да създадем интерес?