Софиянци не слизат от колите си - с една дума българите не слизат от колите си, защото София продължава да расте, но да не старее. половината от колите са с регистрация на други градове. Накрая няма да се диша, но здраве да е, важно е да сме в София.
С трамвая 50 минути смрад, простотия и пазене на джобовете. От 3 празни седалки и трите са с *** по тях. На другия ден тръгвам с колата. 20 минути и съм на работа, като по пътя пак *** и простотия, но поне съм на чистичко и топло. Не съм софиянец, тук ме преместиха от работа. Съжалявам господа кореняци, че ви дишам въздуха и най-нагло се опитате да ме бутате и засичате. Не ме харесвате и аз не ви харесвам(в повечето случай). Но вечер се прибирам и жената и детето са спокойни и сити..
Истината е съвсем друга - автомобилите в София са по-малко отколкото в другите големи градове в Европа и се движат два-три пъти по-малко. Тези 660 автомобила на 1000 жители се получават на базата на няколко лъжи, 450 в Европа са само личните автомобили, които в София са около 220 на 1000.
Както се вижда и от името, аз съм бивш жител на София. Не мисля да коментирам селяндурщината в изказванията конкретно, само ще кажа на милите кореняци от София, че всеки българин има право да живее, където иска и бащиния им е само апартамента завещан от баба им. Улицата отвън е на всички българи. Не е лошо да се престане с тези предубеждения. Проблем в София е броят на колите, организацията на движението също не е оптимална, трябват още подлези и надлези в тоя град. Това е!
За какви софиянци говорите ?Или имате предвид провинциалните навлеци за които КОЛАТА е израз на престиж ?При добре уредения градски транспорт сутрин те яхват новото си магаре и беж към OFFICA .
Следва масов погром върху новите коли и блокаж на столицата !*** вън !Вън корумпираните кметове и архитекти които го допуснаха !
Нещата са прости - 24 часови сини и зелени зони, рестикции за влизане в широк център за всичко под Евро-4 или 5 и вдигане на данъците на всички дърти таралясници.
***, бутат се по 1 час в задръстване и накрая платят 10 лева за готиво, а с метрото без задръстване са на място за 10 минути.
Всички селяни си наслагаха някакви халогени дето те правят сляп за няколко секунди ,полицията къде е контрол има ли ще загубим зрение ...
Как да слязат от колите си? Където живея, широк център на София, минават 4 превозни средства... През 17-20 минути. Доста често, поради закъснения с графика, въобще не спират на спирката!!!! Което означава директно - висене за следващо такова повече от 30 мин. Естествено, че ще ползвам кола. При поредния разговор с мързелите от Градска мобилност, ми бе заявено, че 17 минути бил напълно нормален интервал за градския транспорт в София! Като искате по-малко коли, оправете транспорта.
Даам в Холандия министрите отиват с метро на работа в България обущаците с Е класи.Богата и цивилизована е тази страна в която богатите ползват обществен транспорт и колела ,а не тази в която социално слабите се предвижват с коли на всякъде.
Значи плащаш си лизинга, движи се икономиката, плащаш си данъците, застраховките и каско и накрай някой ти бучи защо си караш колата, въпреки че си плащаш за това удобство. За велосипеди не съм чувал някой да е плащал данъци ама иначе всички колоездачи бучат и изискват всички дет си плащаме да се съобразяваме. Айде стига мрънкахте иревахте защото само това можете. Който иска да си кара колата, колето, жената или каквото иска стига да си плаща.
Е как да излязат от колите си?Или ше ги тресне тока на пешеходната или некой дрогиран син на куртизанка ще ги помели с джипа или некоя мутра ще им обърне носа задето карали колелото пред Г класата му...В метрото и трамвая смрад на немити подмишници и джепчии ...
Няма как да е по друг начин. Каквото и да се говори за метро и градски транспорт като цяло, малките деца хората ги разкарват от един до друг квартал, заради невъзможност да ги запишат в по-близка градина или училище. После бягай на работа, следобед ходи да го вземеш детето и т.н. Отделно има хиляди зарязани на улицата неизползваеми.
Надявам се в България все още хората да имат право на личен избор. Предвижването с дадено превозно средство си има предимства, обаче си има и недостатъци. Правото на всеки сам в дадена ситуация е да може да избере начина си на придвижване с което негласно се съгласява да понесе неприятните страни от това.
ама разбира се *** са най- великите на света и са длъжни да ходят навсякъде с колите даже са ги раждали в колите всичките, и не само са най- великите шофьори на света но най- великите виж само как гледа вожда им от великия джип, да се ходи на кафе с джипа и да се паркирва на тротоара е право на великия българин, нищо че са толкова некадърни и не могат и една кола да сглобят даже да не говорим да произведат или изобретят хахаа връзкари некадърни
До Няма логикаПак не си проверил като хората цените на градския транспорт, нали?И как пък аз, дето постоянно пътувам с него, ми сле случва сигурно един път в месеца да видя някаква такава ситуация, пък шофьорите обясняват, все едно не можеш да се качиш в градския транспорт без да стане нещо такова.Или това са само оправдания за собствените действия?
Софиянци не слизат от колите си - на челно място в Европа