23

глас от тъдява

преди 3 години

Из европа съм минавал по всякакви селски пътища и при ремонт винаги, въпреки многото табели има МПС , което прикрива работещите . именно за да не ги насмете някоя блейка като тоя с буса.

22

Цецо Мен

преди 3 години

Имало ли е предупредителни табели?

21

Анонимен

преди 3 години

Шефовете им са Калинки те са и богоизбрани не ги страх от съд и от инспекцията виновни са само шофьорите

20

Анонимен

преди 3 години

Що ли не съм учуден. Тия ремонтиращите се мислят за безсмъртни и не спазват елементарни правила. Когато бб "предсрочно" пускаше магистралата до Гърция, в на-лявата лента се движеха с около 20 км/ч два бели буса и събираха табелите. Няма маркировка, няма ленти, няма жилетки. Добре, че в дясната лента нямаше никой. Жалко за пофьора, сега ще ги лежи тези.

19

Анонимен

преди 3 години

Всеки водач на МПС се е сблъсквал с работещи на и около пътя, които нито са се обозначили, нито са сигнализирали за ремонтни дейности, нито пък имат елементарно чувство за самосъхранение. Затова човек трябва да има камери в колата си, защото ченгетата им е най-лесно да напишат"несъобразена скорост". Аз лично имам две камери.

18

Влайчо

преди 3 години

То не може да те кълнат постоянно,и макрая да не хване

17

Анонимен

преди 3 години

Тезидето работят по мантинели, маркировка и знаци, са кръгли идьоти. Въобще не ми е жал, няколко пъти на косъм съм се измъквал. Нямат си понятие от безопасност

16

Instantcarma

преди 3 години

КАТериците и АПИашите като не си вършат работата, рано или късно и те стават жертви.

15

Вуйчо Ваньо

преди 3 години

До apiСега ти прочетох мнението.Ами точно и аз това писах.Абсолютно съм съгласен с теб.Гадна работа, един в гроба друг затвора и двама в болницата, щото ги правим нещата без капка мисъл...

14

Вуйчо Ваньо

преди 3 години

Ами съжалявам, че го казвам ама беше въпрос на време.Преди месец карам по АМ Тракия, която все си е в ремонт, и някъде на 20ти км, след десен завой хоп бус на АПИ в лявата лента. ШАХ!!!Добре, че карах бавно и успях да спра.Сложили табелка на 50м, ама при 120км/ч ги минаваш за секунда две.Лека му пръст на човека.Кофти история.

13

Лудко

преди 3 години

и тези мало умни знаци си стоят с години след ремонта. да се чудиш има ли ремонт, няма ли!

12

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 10За маркировката си прав. Нощем е ад и то по познати пътища. Осева линия и след 3 месеца няма и следа от нея!

11

Анонимен

преди 3 години

До apiИма знаци. Но не се спазват. Бута се пред теб в края на стеснението с 2 пъти по висока скорост от ограничението.

10

Анонимен

преди 3 години

До api: Забрави да отбележи, че на много места и маркировката липсва и тук все пак е Държавата на ***.

9

Анонимен

преди 3 години

Там има ограничение на скороста дето никой не го спазва! А да ги питам тези дето коментират пътищата на ББ, този път кой го прави? Пропадна в участъка веднага след като пуснаха по време на Тройната. И не само там.

8

До №5

преди 3 години

Няма как 30 години. Максимумът е 20, а и не сме щатите, които събират отделните присъди и ако за тримата го осъдят за всеки по 10 години, в щатите ще лежи 30, а у нас 10.

7

api

преди 3 години

Масово в България ремонти по пъте не се обозначават адекватно!В Европа означаването започва с километри преди самият ремонт, докато при нас поставят знака малко преди самият ремонт...Да не говорим за спазването на ограничението на скоростта.

6

Анонимен

преди 3 години

Сигнализирането на ремонти по пътищата е под всякаква критика на нашите пътища

5

Анонимен

преди 3 години

Да не видиш трима души на пътното платно, в светлата част не деня... тоя изобщо вижда ли или е слепец?Кой знае де е блял и е карал... виновен. Има и починал човек. Други двама с опасност за живота. - 30 години най малко. Ефективно.Иначе няма оправия по пътищата. Ефективни присъди трябва, не условни или пробация.

4

Хахахах

преди 3 години

Хвала на такива шоьори!